کاربران راننده اسنپ، پس از ثبت درخواست در بخش مالی، درصورتی‌که مجدداً سؤال داشته باشند یا مشکلشان برطرف نشده باشد، لازم است در همین بخش مالی، گزینه «پیگیری گزارش مالی» را انتخاب کرده و درخواست خود را با جزئیات کامل ثبت کنند.

به خاطر داشته باشید در صورتی که مشکل ثبت‌شده قبلی هنوز برطرف نشده، نباید درخواست (تیکت) جدید ثبت کنید و لازم است حتما از قسمت پیگیری گزارش مالی اقدام کنید.

 

برای اطلاعات بیشتر درباره درخواست‌های مالی ثبت‌شده در اپلیکیشن لینک زیر را ببینید.

پیگیری درخواست‌های مالی ثبت‌شده در اپلیکیشن راننده اسنپ

 

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۴۴۲ دیدگاه)

  1. سلام صبح بخیر
    لطفا درخصوص دریافت وام راهنمایی کنید . هیچ گزینه ای جهت درخواست وام وجود ندارد.
    با تشکر

    1. داود عزیز فقط کاربرانی که پیامک دعوت به دریافت وام بانک قرض الحسنه رسالت را دریافت کرده اند میتوانند از این تسهیلات استفاده کنند. این تسهیلات پس از امضای دیجیتال قرارداد، ظرف ۲۴ ساعت به حساب شما واریز خواهد شد

  2. سلام من می خواهم شمارهی پاسخ گویی به آنهایی که تاکسی بین شهری را درهرساعتی می‌خواهم رابه من
    بدهید تماس بگیرم باتشکر

  3. سلام.من تقریبا دو ماه پیش ثبت نام کردم قسمت راننده اسنپ ولی فعال نبودم اگر بخواهم کار کنم باید دوباره ثبت نام کنم؟ .مدارک خودم و ماشینم هم فرستادم برام چنتا ادرسم باز شد ولی نشد برم .

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00