کاربران راننده اسنپ، پس از ثبت درخواست در بخش مالی، درصورتی‌که مجدداً سؤال داشته باشند یا مشکلشان برطرف نشده باشد، لازم است در همین بخش مالی، گزینه «پیگیری گزارش مالی» را انتخاب کرده و درخواست خود را با جزئیات کامل ثبت کنند.

به خاطر داشته باشید در صورتی که مشکل ثبت‌شده قبلی هنوز برطرف نشده، نباید درخواست (تیکت) جدید ثبت کنید و لازم است حتما از قسمت پیگیری گزارش مالی اقدام کنید.

 

برای اطلاعات بیشتر درباره درخواست‌های مالی ثبت‌شده در اپلیکیشن لینک زیر را ببینید.

پیگیری درخواست‌های مالی ثبت‌شده در اپلیکیشن راننده اسنپ

 

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۴۴۲ دیدگاه)

  1. سلام بنده ده رو،ه اقدام به نصب برچسب بغل درخودرو داشته ام برا ی معافیت از چند درصد کمیسیون اما هنوز برام اجرا نشده چرا

  2. بسمه تعالی_ریاست محترم وهیت ریسه گرامی احترامابه استحضارمیرساندحوزه کاری بنده به مشخصات استان گیلان_شهرستان آستارامی باشدوضمنامعروض میدارم بنده فاقدکاروفاقدبیمه بازنشستگی وتکمیل ودرمان می‌باشم.ودرنهایت مهمترازهرچیزنیازمبرم به وام وکمک مالی خریدجهزیه واسه تک دخترم می‌باشم فلذاعاجزانه استدعای رسیدگی به درخواست های اول ودوم تقاضانامه وایضامساعدت وکمک مالی وتسهیلات بااقساط بلندمدت راازمحضرشریف وبزگوارتان راتقاضای فوری وضربتی رادارم…وسلام علیکم ورحمت الله__باتقدیم احترام وافرویژه..خدمت گذارتان سرخوش نثاری.

  3. من سفری رو انجام دادم. از شارژ پولی مسافر کسر شده ولی نه تنها به حساب من نیومده بلکه کمیسیون از من کسر شده.
    تیکت فرستادم. ۷۲ ساعت گذشته ولی خبری نیست.
    حالا کافیه یه سفری رو لغو کنی . بلافاصله جریمه میشی
    اصلا مگه محاسبات سیستمی نیست ؟! پس چه لزومی داره ۷۲ ساعت بگذره؟!
    دلمون به این کرایه های کم خوشه اینم اینجوریه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00