یکی از سؤال‌های پرتکرار شما کاربران راننده در بخش کامنت‌های صفحه اینستاگرام باشگاه رانندگان اسنپ:

حساب کاربری در چه شرایطی مسدود خواهد شد؟

در پاسخ به این سؤال لازم است بدانید، قوانین مختلفی برای فعالیت در ناوگان اسنپ وجود دارد که شناخت آن‌ها به شما عزیزان کمک می‌کند تا ناخواسته به دلیل نقض قوانین مسدود نشوید.

جهت اطلاع این پست را ورق بزنید.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (42 دیدگاه)

  1. سلام من همین حالا ثبت نام کردم.سند سبز خودرو کلا” مدارکیاصل و کپی خواستید.
    نمیشه عکسشان را بار گزاری کرد؟

    1. علی جان وقت بخیر خیر اصل مدارک باید بارگذاری شود

  2. باسلام به قول این دوستموم.
    مسافری که از راننده یا….!
    نارضایتی داره،دنبال ستاره دادن منفی هست.مسافری که
    رضایتمنده که ستاره دادن اهمیتی
    واسش نداره.بارها من خودم
    دیدم.لطفارسیدگی کنید.

  3. سلام علت باز نشدن حساب کاربری من چیست بهم زنگ زدن نفهمیدم چه گفتند

    1. مصیب عزیز وقت بخیر لطفا مجدد با پشتیبانی تماس بگیرید

  4. با سلام
    اینجانب بدلیل انجام سفرهای غیر واقعی حساب کاربری اینجانب مسدود گردیده است واقعیت این است که هیچ اطلاعی از این موضوع نداشتم که بدون تذکر دادن به اینجانب حساب کاربری اینجانب برای همیشه مسدود گردد.اعلام نمودم حاضر هستم تعهد دهم تا همچین مواردی تکرار نگردد .

    1. ابراهیم جان وقت بخیر پیگیری مسدودی حساب کاربری از طریق پشتیبانی انجام میشه لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید

  5. سلام بنده ثبت نام کردم و نرم افزار راننده را هم دانلود کردم ولی پیامک برای نرم افزار نمیاد که نرم افزار باز بشه

  6. باسلام خدمت شما بزرگوار ران درصورت امکان قوانین وطرح های خدماتی به صورت مکتوب در اختیار رانندگان قرار بگیرد

    1. وقت شما بخیر
      کاربر گرامی داخل سایت باشگاه رانندگان به صورت کامل قوانین قرار داده شده
      طرحهای ناوگان به صورت شناور و در بازه زمانی مختلف ارسال میشه و چون زمان مشخصی نداره نمیشه مشخص بشه

  7. سلام خداقوت شب بخیر حدود۲ساعت منتظر شدم ولی هیچ پیامی دریافت نکردم یعنی سرکاربودم

    1. جواد جان وقت بخیر
      مشکل را کامل توضیح بدید لطفا

  8. سلام. در حال حاضر نظری ندارن. چون تازه عضو شدم و هنوز تجربه ای نداشتم.

  9. عرض سلام و خسته نباشید آیا بصورت پاره وقت هم میشه در اسنپ کار کرد

    1. سعید جان وقت بخیر زمان فعالیت به عهده خودتان است.

  10. سلام ببخشید جسارتا یه فکری هم برای لغو سفر بی مورد و مکرر از طرف مسافر و کرایه های پایین بکنید لطفاً. خیلی ممنون

    1. محمد جان وقت بخیر
      حتما این موضوع جهت بررسی منتقل میشه

  11. سلام واقعا سیستم ضعیفی داره اصلا ازراننده پشتیبانی و حمایت نداره

    1. سعید جان عذرخواهی میکنیم
      انتقاد شمارو حهت بررسی منتقل میکنیم

  12. سلام به نظر من مسافری امتیاز میده که ناراضی هست
    مسافری که راضی باشه از راننده
    اصلا امتیازی ثبت نمی کنه
    پس یه تدبیری اندیشیده بشه که اگر مسافر به راننده امتیازی نداد امتیاز پنج ستاره ثبت بشه برای راننده
    تا حق راننده حفظ بشه

    1. امین جان وقت بخیر
      ممنون بابت اشتراک نظرتون حتما انتقادتون جهت بررسی منتقل میشه

  13. من تازه کار بودم اول نمیدونستم قوانین من قول میدم دیگه تکرارنکنم

  14. سلام وقتتون بخیر
    ازشرکت اسنپ با من تماس گرفتن گفتن ک از شما شکایت شده به دلیل رعایت نکردن قوانین اسنپ من به همکاران اسنپ توضیج دادم و اونها هم قبول کردن و گفتن اگه یکباره دیگه تکرار بشه حسابتون مسدود میشه ولی از همون روز حسابم مسدود شده لطفا رسیدگی کنید من واقعا شرایط مالیم خوب نیست و نیاز شدید به این کار دارم و تپسی ثبت نام کردم ولی اصلا راضی نیستم

    1. هوشنگ جان از طریق خدمات غیر حضوری اقدام کردید
      پاسخ چی بوده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا