تطابق مشخصات کاربر راننده و خودروی او با آنچه در اپلیکیشن برای مسافر به نمایش درمی‌آید از مهم‌ترین قوانین و الزامات فعالیت در ناوگان اسنپ است.

مسافران اسنپ قبل از سوارشدن، اطلاعات راننده و خودرو را بررسی می‌کنند و پس از اطمینان از درست بودن اطلاعات سوار خودرو می‌شوند و اگر مشخصات همخوانی نداشته باشند موظف به لغو سفر هستند.

شما می‌توانید به‌راحتی از طریق اپلیکیشن مشخصات فردی، مالی و اطلاعات خودرو را تغییر دهید. پست را ورق بزنید و نحوه دسترسی به بخش تغییر مشخصات را ببینید.

برای اطلاعات کامل‌تر درباره تغییر مشخصات از طریق اپلیکیشن روی لینک زیر بزنید.

راهنمای کامل تغییر مشخصات راننده اسنپ

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۴۸ دیدگاه)

  1. چرا هیچ راه حلی برا کسی که مسافرسوار میکنه وبه مقصد میرسه ولی فراموش میکنه مسافر سوار شد روثبت کنه نیست وبا پشتیبان هم نمیتونه تماس بگیره؟

  2. سلام من تواسنپ رانندگان ثبت نام کردم ولی نقص مدارک گفتین دارم سه ماهه که ویرایش میزنم برای ثبت نام مجددموفق نمیشم وبه سیم کارتم کودتایید نمیاد وبه خدمات ثبت نام مراچعه کردم گفتن باکدملی خودم دیگه نمیتونم ثبت نام بشم دلیلش چیه لطغا پیگیری کنین تشکر

  3. باعرض سلام وخسته نباشید.بنده یک سال میشوددراسنپ مشغول به کارهستم امادرمهرماه امسال یک ماشین ازپشت به ماشین من زدوخسارت زیادی دیدم ومجبورشدم ماشین روبفروشم وبعدازچندماه یک ماشین جدیدخریداری کردم وتمام کارهای مربوطه را انجام دادم الان فرق این ماشین جدیدفقط رنگ آن هست بقیه مدارک همان هست که دراول ثبت نام اعلام کردم.مشکل هم این هست که هرچقدرروی تغیرکاربری اطلاعات میزنم ومراحل راپرمیکنم ثبت نمی شودلطفا بنده رادراین موردراهنمایی نماییدخیلی ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا