قبل از قبول درخواست مبدا، مقصد و جزئیات سفر را با دقت بررسی کنید و دقیقا در مبدا و مقصد ثبت‌شده داخل اپلیکیشن حاضر شوید.

رعایت این موارد درنهایت باعث افزایش رضایت مسافر و امتیاز می‌شود و از مشکلات احتمالی جلوگیری می‌کند.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۱۱۳ دیدگاه)

  1. اسنپ کارفیکس دزد هست
    باید ازش شکایت کنیم تا وجه یا جنس رو تحویل بده درست هم جوابگو نیستن
    اسنپ چرا پیگیری نمیکنه حالا اگر پول خودشون بود سریع مسدود میکردین

    1. قاسم جان وقت بخیر

      لطفا مشکل موجود نسبت به خرید از کارفیکس را بفرمایید

      و جهت پیگیری کد ملی
      شماره اسنپی
      و تاریخ خرید خود را قرار دهید

  2. متاسفانه بیشتر مسافران در تعیین لوکیشن دقیق مبدا یا مقصد (علی الخصوص مبدا) دقت نمیکنند و این امر در برخی راننده را با مشکل جدی مواجه می کند. به عنوان مثال مسافر در نبش خیابان اصلی ایستاده است اما چون در خواست را از داخل منزل داده است، لوکیشن در کوچه کناری یا بن بست پشتی تعیین شده است. خوب است که به مسافران آموزش تعیین دقیق لوکیشن آموزش داده شده و تاکید گردد

  3. چرا هیچ شرایطی برای یک راننده در سیستم اسنب باکس وجود نداره هرموردی چیزی باشه فقط فقط حرف و حق با مشتری ولی برای یک راننده هیچ ارزشی واحترامی چون مشتری خط قرمز اسنب انگار نه انگار کلیه مراحل سفر تا اتمام روی دوش راننده با این شرایط مالی که هیچگونه شباهتی با نرخ مصوب دولتی هم نداره متاسفانه

  4. خیلی قیمت ها پایین هست. و یه درصد بالا هم که بر می‌دارید دیگه چیزی نمیمونه واسه کسی که فقط بخواد اسنپ کار کنه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا