قبل از قبول درخواست مبدا، مقصد و جزئیات سفر را با دقت بررسی کنید و دقیقا در مبدا و مقصد ثبت‌شده داخل اپلیکیشن حاضر شوید.

رعایت این موارد درنهایت باعث افزایش رضایت مسافر و امتیاز می‌شود و از مشکلات احتمالی جلوگیری می‌کند.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۱۱۳ دیدگاه)

  1. سلام بعضی از مشتری ها لوکیشن میدن ولی پلاک و زنگ رو ثبت نمیکنن و معمولا سر لوکیشن که میرسیم تلفن رو جواب نمیدن یکی از کارای مهم برای بهبود زمان تلف شده راندهگان مجبور کردن مشتری برای دادن ادرس دقیق و اینکه از مشتری بخوان سریع با راننده تماس بگیرن و جزییات سفر رو توضیح بدن و نوع و وزن بار و اینکه خودشون نیرو دارن یانه
    و قبل از تحویل بار تسویه کنن چون بعد از تحویل مبلغ رو دیر میریزن و فکر رانده رو دگیر میکنه و از تو اپ هم دیر بریزن وقت راننده رو حدر میدن و روزی اون رو کم میکنن

  2. با عرض سلام خدمت تمامی همکاران اگر بشو فاصله مبدأ تا مقصد محاسبه شود خیلی به رانندهها زحمت کش کمک میشود ممنون از سازمان بزرگ اسنپ

  3. واقعا متاسفم واستون که کوچیکترین اهمیتی به رانندتون نمیدین ! راننده ای که خالصانه داره به این فعالیت گروهی خدمت میکنه با کمترین حد توقع. لطفا پشتیبان‌ رانندتون باشید در این دوران سخت و بی رحم زندگی. راننده تنها باید حواسش هم به جاده هم به خودرو هم به رانندگی و هم به مسافرش. خداییش کار سختیه.«با هم ، برای هم» ۱۰۰% موفق و پیشرو.

  4. سلام لطفا مقصد منتخب رو زیاد کنین یکی اصلا میخواد فقط تو مسیر منطقه خودش کار کنه ،چرا همه ش ۲ تا مقصد منتخب باشه،؟هم به اون منطقه آشنای هم خونه ش اونجاس و همه حوزه اون مسیر رو میشناسه، من نوعی غرب شهر خودم یا شرقش رو زیاد بلد نیستم میمونم

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا