اگر کاربر راننده یا موتورسوار اسنپ باکس هستید، ممکن است به دلایل مختلفی مثل آماده نبودن بسته ارسالی، انتخاب اشتباه سرویس، مبدا نادرست و… مجبور به لغو سفر شوید. در این مطلب با قابلیت «ثبت دلایل لغو سفر» در اپلیکیشن اسنپباکس آشنا میشویم.
کاربران راننده و موتورسوار اسنپ میتوانند در طول شبانهروز به تعداد محدود و در چهارچوب قوانین اسنپباکس اقدام به لغو سفر کنند. در صورتی که بیش از حد مجاز سفرهای خود را لغو کنید پیامک هشداری دریافت خواهید کرد که به شما اعلام میکند در صورت لغو سفرهای بیشتر، حساب کاربری شما به مدت محدود مسدود خواهد شد.
دقت داشته باشید در صورتی که بعد از پذیرش درخواست و قبل از دریافت مرسوله، در چارچوب قوانین اسنپ، مجبور به لغو سفر شدید، باید شخصا سفر را لغو کنید و در چنین شرایطی با کارشناسان پشتیبانی تماس نگیرید.
لغو سفر در شرایط مجاز منجر به مسدودی حساب کاربری شما نمیشود.
مراحل ثبت دلیل لغو سفر از طرف کاربران راننده و موتورسوار اسنپباکس
۱- برای لغو سفر، در تصویر زیر، علامت ضربدر را لمس کنید.
۲- برای مشاهده دلایل لغوسفر، پس از لمس گزینه ضربدر، تصویر زیر را مشاهده میکنید. دلیل لغوسفر را بهدرستی انتخاب کرده و در صورتی که دلیل مورد نظر شما در بین گزینهها وجود ندارد، نزدیکترین دلیل را انتخاب کنید.
۳- در این قسمت یکی از دلایل ذکر شده را انتخاب کنید، دقت کنید گزینه لغوسفر در انتهای تصویر زمانی فعال می شود که حتما یک دلیل را انتخاب کنید.
۴- بعد از انتخاب دلیل و لمس گزینه لغو سفر، تصویر زیر نمایش داده میشود که تایید میکند سفارش لغو شده است.
نکته :
در صورتی که از گزینه لغو سفر، بیش از حد مجاز استفاده کنید، پیامک هشدار دریافت خواهید کرد، اگر پیامک اخطار را دریافت نکردهاید و دلیل قانعکنندهای برای لغو سفر دارید، نیازی به تماس با پشتیبانی نیست و میتوانید خودتان سفر را لغو کنید. بهطورکلی تا پیش از دریافت پیامک اخطار میتوانید، از گزینه «لغو سفر» استفاده کنید.
برای مشاهده این قابلیت ، لطفا آخرین نسخه نرم افزار رانندگان را از لینک زیر دریافت کنید:
https://snapp-box.com/driverapp
سلام خدمت دوستان این بازی جدید استپ هست چون راننده زیاد شده الان بی دلیل یا بهانه های الکی میگن امتیاز کم اوردین مسدود میکنن من خودم یه ماه پیش مسدود شدم امتحان دادم باز شد بعداز ده روز مسدود شدم به بخاطر اینکه امتیاز م پایین بوده
سلام بچههای اسنپ که مسدود شدن من هم مثل شما هستم شنیدید میگن گشتم نگرد کار ما شد نگردید چون بی فایده است خسته نباشید
یک مسافرباوجدان دیروز۱۰تا۱۵ دقیقه توقف زدوچون مسافرش پیربود ودچامشکل شده بود بمن خودش اعلام کرده که گزینه مسافرسوارشدراتاییدکنیدتامن برای شماهزینه پرداخت کنم بخداقسم هرچی اصرارکردم که نه شما کنسل کنیدگفت نه میخواهم خودم هزینه پرداخت کنم خانم کیانی فامیلش هست لطفا باایشان تماس بگیرید من هم گزینه مسافر سوارراتاییدکردم ومسیرراادامه دادم ودربین مسیرپایان سفرزدم
سلام اسنپ محترم
لطفا نوع تخلف بنده راحداقل مشخص فرماییدتا درصورت انجام آن خودم رااصلاح کنم
مسافرچون۴عدد
کپسولگازسیانجیداشتسوارثبتکردولیمنپیادهکردم
باسلام ۲۰روزمیشه مسدودشدم امتهان دادم ۱۰بارولی قبول نکردن خاهش میکنم کسی راهنمای کنه ممنون میشم
سلام الان حدود سه چهار ماه که حسابم مسدود شده هر چه پیگیری میکنم بی فایده است میخوام یکبار دیگه ثبت نام کنم کد ملی رد میده اگه کسی راهکاری داره ممنون میشم…..
باسلام اسنپ من به دلیل کم بودن امتیازقطع شده یک راهنمایی بکنید چیکارکنم وصل بشه باتشکردهقانزاده
حساب کاربری مسدودشده باپشتیبانی هم تماس گرفتم درست نشداگردرست نمیشه کلاکنسل کنم
سلام وقتی مسافر لغو میکنه حتی به مبدا هم رسیدیم و بد گوشیشو خواموش میکنه این هزینه سوخت اسلاک و وقتمون عقب میوفته هزینه های این چند بار در روز ما رو کی میده مسافر که مجاز بوده اسنپ که نمیده خدا وکیلی شما بگید منم قانع شم باتشکر
حمید جان، در این مواقع سیستم مدت زمان انتظار راننده، فاصله تا مبدا و برخی شاخصهای دیگه رو بررسی میکنه و طی ۲۴ ساعت هزینه کنسلی به حساب کاربر راننده واریز میشه.