آموزش رانندگان و موتورسواران اسنپ‌باکس

قوانین مهم برای افزایش کیفیت سفرهای کاربران راننده وانت اسنپ‌باکس

به مقصد بهار

رعایت قوانین فعالیت در اسنپ‌باکس جزو الزامات فعالیت در ناوگان است. رعایت این قوانین موجب می‌شود کاربر راننده درآمد بالاتری داشته باشد. دلیل دیگر اهمیت قوانین، ایجاد آرامش هنگام فعالیت است. چرا که تخطی از خطوط قرمز اسنپ‌باکس منجر به مسدود شدن حساب کاربری و در مواردی قطع همکاری خواهد شد. در این مطلب در مورد قوانینی صحبت می‌کنیم که با رعایت آنها، می‌توانید تجربه فعالیت خوشایندی داشته باشید و درآمد بالاتری کسب کنید.

ثبت به‌موقع مراحل سفر

وقتی مسئولیت حمل بار در اسنپ‌باکس را می‌پذیرید، لازم است مراحل سفر را از لحظه حضور در مبدأ تا تحویل بار حتماً در اپلیکیشن کاربر راننده اسنپ‌باکس به‌موقع و در زمان درست ثبت کنید. ثبت مراحل سفر اسنپ‌باکس در سفرهای حمل بار با وانت شامل موارد زیر است:

  • مشاهده درخواست‌های سفر و جزئیات آن روی صفحه اپلیکیشن
  • گزینه «شروع درخواست» یک ساعت و نیم قبل از انجام سفر
  • گزینه «به مبدأ رسیدم» پس از رسیدن به مبدأ
  • گزینه «بسته را تحویل گرفتم» پس از بارگیری و دریافت مرسوله
  • گزینه «رسیدم به مقصد» پس از حضور در مقصد
  • گزینه «بار را تحویل دادم»، بعد از خالی کردن بار در مقصد و تحویل بار به مشتری
  • گرفتن امضا از مشتری

ثبت به‌موقع هرکدام از مراحلی که گفته شد، پیگیری مشکلات احتمالی از طرف کارشناسان پشتیبانی را آسان‌تر می‌کند.

تطابق مشخصات کاربر راننده و وسیله‌ نقلیه با اطلاعات اپلیکیشن

برای انجام سفرهای حمل بار باید از خودروی ثبت شده در اسنپ‌باکس استفاده کنید و مشخصات کاربر راننده و وسیله نقلیه باید با آنچه در اپلیکیشن برای مشتری نمایش داده می‌شود، مطابقت داشته باشند. تطابق کاربر راننده یا وسیله نقلیه از مهمترین قوانین اسنپ‌باکس است و نادیده‌گرفتن آن پیامدهای ناخوشایندی دارد.

حضور به‌موقع در مبدأ و مقصد

کاربران راننده حرفه‌ای اسنپ‌باکس، هنگام قبول یک درخواست در سریع‌ترین زمان ممکن خود را به مبدأ رسانده و به‌محض دریافت بار و مرسوله نیز در زمان منطقی سفارش را به مقصد می‌رسانند. تأخیر بیش از اندازه در حمل بار در اسنپ‌باکس پذیرفته نیست.

عدم درخواست مبلغ اضافی

هزینه سفرهای حمل بار در اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ‌باکس از همان ابتدای سفر مشخص می‌شود و در صورت انجام و پایان‌یافتن سفر به حساب کاربر راننده واریز می‌شود. درخواست مبلغ اضافی در مبدأ یا مقصد خلاف قوانین اسنپ‌باکس است و باعث کم‌شدن امتیاز می‌شود و ممکن است حساب کاربری‌تان غیرفعال شود.

اگر مشتری قصد اضافه‌کردن مقاصد دیگری را به سفر داشته باشد یا با تأخیر در مبدأ حاضر شود، هزینه جدید سفر از طریق قابلیتی به نام «بازنگری قیمت» از سوی پشتیبانی اسنپ‌باکس تعیین می‌شود.

توجه داشته باشید درصورتی‌که گزارشی مبنی بر درخواست مبلغ اضافی از طرف مشتری برایتان ثبت شود، مشمول جریمه خواهید شد و در صورت تکرار ممکن است حساب کاربری‌تان مسدود شود.

عدم اصرار به پرداخت نقدی

مشتریان برای پرداخت هزینه اسنپ‌باکس می‌توانند هر کدام از روش‌های پرداخت آنلاین یا نقدی را انتخاب کنند. اصرار بر پرداخت هزینه به‌صورت نقدی در مبدأ یا مقصد خلاف قوانین اسنپ‌باکس است و کاربران حرفه‌ای اسنپ‌باکس به انتخاب مشتری احترام گذاشته و در مورد شیوه پرداخت هزینه سفر اصراری نمی‌کنند.

اطمینان از انجام سفر قبل از قبول آن

کاربران راننده اسنپ‌باکس، قبل از اینکه درخواستی را قبول کنند مبدأ و مقصد سفر را با دقت بررسی می‌کنند و پس از اطمینان از انجام سفر، آن را می‌پذیرند. لغو سفر بیش از اندازه منجر به غیرفعال‌شدن حساب کاربری شما می‌شود.

توجه به چیدمان صحیح کالاها و اقلام بار

دقت به چیدمان صحیح کالاها، توجه ویژه به اقلام حساس و شکستنی از آسیب‌دیدن بار جلوگیری کرده و باعث می‌شود هنگام حرکت یا ترمز ناگهانی آسیبی به آنها وارد نشود. سالم رساندن بار به مقصد یکی از مهم‌ترین قوانین اسنپ‌باکس است.

عدم تماس با مشتری پس از پایان سفر

راه‌های مختلفی برای ارتباط با پشتیبانی در اپلیکیشن وجود دارد. درصورتی‌که مشکلی در کالای تحویل داده شده وجود داشت و مشتری مستقیماً با شما تماس گرفت؛ محترمانه درخواست کنید که با پشتیبانی تماس بگیرند. همچنین هرگز بعد از پایان سفر با مشتری تماس نگیرید.

تماس با پشتیبانی در صورت بروز خسارت

در صورتی که تیم باربری در طول سفر به کالاها خسارت وارد کند، باید بلافاصله به پشتیبانی اطلاع دهید و هزینه را بعد از اعلام پشتیبانی به مشتری پرداخت کنید. در صورتی که خسارت وارده به دلیل بسته‌بندی نامناسب مشتری باشد، خسارت بر عهده کاربر مشتری است.

برخورد مناسب با مشتری

 کاربران راننده حرفه‌ای اسنپ‌باکس پس از رسیدن به مبدأ یا مقصد با روی گشاده با مشتری روبرو می‌شوند. همین برخوردهای کوتاه ساده و ردوبدل‌کردن چند جمله کوتاه تجربه خوشایندی برای شما و مشتری ایجاد می‌کند.

تماس با پشتیبانی در صورت بروز هرگونه مشکل

 در صورت بروز مشکل، حتماً با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید و به‌هیچ‌عنوان با مشتری مشاجره نکنید.

 رعایت موارد مذکور و رفتار حرفه‌ای هنگام انجام سفرها در اسنپ‌باکس به کسب امتیاز بالا و افزایش درآمد شما منجر خواهد شد.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00