
قابلیت اصلاح موقعیت مکانی در اپلیکیشن کاربران راننده و موتورسوار اسنپباکس، به شما کمک میکند در صورت اختلال GPS موقعیت محلی را که در آن قرار دارید به صورت دستی تنظیم کرده و درخواستهای سفر را دریافت کنید. در ادامه مراحل استفاده از قابلیت اصلاح موقعیت مکانی در اپلیکیشن راننده را مشاهده می کنید.
برای اصلاح موقعیت مکانیتان به صورت دستی، لازم است اپلیکیشن را در حالت خاموش قرار دهید
مراحل اصلاح موقعیت مکانی در اپلیکیشن کاربر راننده و موتورسوار اسنپباکس
برای فعال کردن قابلیت اصلاح موقعیت مکانی در اپلیکیشن کاربر راننده لازم است مراحل زیر را طی کنید:
باتوجهبه اینکه بعد از اصلاح موقعیت مکانی در اپلیکیشن، برای مسافر همچنان موقعیت مکانی قبلی نمایش داده میشود، لازم است بعد از قبول سفر، برای جلوگیری از لغو سفر توسط مشتری، حتما از طریق تماس تلفنی با مشتری یا مسافر هماهنگ کنید تا مطمئن شود که شما در فاصله نزدیک وی قرار دارید و سفر را لغو نکند.
مرحله اول: در حالتی که اپلیکیشن در وضعیت خاموش قرار دارد، در صفحه اول اپلیکیشن روی گزینه «اصلاح موقعیت مکانی» بزنید

مرحله دوم: برای ثبت دقیق موقعیت مکانی مبدأیی که در آن قرار دارید، انگشتتان را روی نشانگری که با شکل خودرو یا موتور نمایش داده شده قرار دهید و نشانگر را حرکت داده و مکان فعلیتان را مشخص کنید و روی گزینه «انتخاب موقعیت مکانی» بزنید.

مرحله سوم: پس از اصلاح موقعیت مکانی در اپلیکیشن موتورسوار و راننده اسنپباکس، وضعیت اپلیکیشن را در حالت روشن قرار دهید تا سفارشها برایتان ارسال شود. درصورتیکه تمایل نداشتید از مبدأ انتخابیتان استفاده کنید، کافی است روی گزینه «لغو موقعیت مکانی» بزنید.


نتیجهگیری
مکانیابی دقیق، یکی از ابزارهای کلیدی کاربران راننده و موتورسوار در ناوگان اسنپباکس است. با استفاده از قابلیت اصلاح دستی موقعیت، میتوانید در مواقع بروز اختلال GPS، به راحتی موقعیت خود را روی نقشه تنظیم کنید و سفرها را بدون اختلال انجام دهید.