
کاربران موتورسوار درخواستهای جابهجایی بسته را از سرویسهای مختلف اسنپ دریافت میکنند؛ سرویسهایی مثل اسنپباکس، اسنپفود، اسنپمارکت، اسنپدکتر و…
یعنی ممکن است شما بهعنوان یک کاربر موتورسوار، سفارشهای مختلفی را انجام دهید؛ مرسولهای را بین مبدأ و مقصد جابهجا کنید، نسخهای را از داروخانه دریافت کرده و به دست مشتری برسانید، یا اینکه کالاهای مشتری را از سوپرمارکت تحویل گرفته و به مقصد برسانید. در تمام این موقعیتها لازم است قبل از قبول درخواستها، به برخی نکات توجه کنید. در این مطلب نکات مهم قبل از قبول درخواستهای اسنپباکس را مرور میکنیم.
جزئیات مبدأ و مقصد
قبل از قبول سفرهای اسنپباکس، لازم است نشانی مبدأ و مقصد را به طور دقیق بررسی کرده و درصورتیکه از انجام سفر اطمینان دارید، گزینه «قبول درخواست» را لمس کنید.
سفرهایی با بیش از یک مقصد
برخی درخواستها ممکن است شامل بیش از یک مقصد باشند. قبل از پذیرفتن سفر، مقاصد را بررسی کرده و پس از اطمینان از انجام سفر، درخواست را قبول کنید تا مجبور به لغو سفر نشوید. تعداد مقصد در صفحه درخواست سفر نمایش داده میشود و با بالاکشیدن صفحه میتوانید همه مقاصد را یکجا مشاهده کنید.


هزینه سفر اسنپباکس
هزینه سفر در اپلیکیشن اسنپباکس از همان ابتدای سفر مشخص میشود و در صورت انجام و پایانیافتن سفر به حساب کاربر موتورسوار و راننده واریز میشود. درخواست مبلغ پیش از هزینه نمایشداده شده خلاف قوانین اسنپباکس است.
امکان پرداخت هزینه به دو صورت آنلاین و نقدی
پرداخت هزینه سفر در اسنپباکس به دو شیوه آنلاین و نقدی و به انتخاب مشتری انجام میشود. درخواست مبلغ نقدی از خلاف قوانین اسنپباکس است. در صورت اصرار بر دریافت نقدی در سفرهای متعدد و عدم تراکنش از طریق اپلیکیشن اسنپباکس، ممکن است حساب کاربری شما بهصورت موقت و حتی دائم مسدود شود.
سالم بودن مرسوله هنگام تحویل
سالم رساندن بستهها و مواد غذایی به دست مشتری جزو قوانین اسنپباکس است. هنگام قبول درخواستهای سوپرمارکتی، اقلام دریافتی را بهدقت بررسی کنید و از سلامت آنها مطمئن شوید. در صورت مشاهده هرگونه آسیبدیدگی، موارد را به تحویلدهنده اطلاع دهید. دقت داشته باشید در صورت عدم پیگیری از طرف تحویلدهنده لازم است با پشتیبانی تماس بگیرید و از ارسال مرسوله آسیبدیده جداً خودداری کنید.
حضور بهموقع در مبدأ و مقصد
هنگام قبول یک درخواست لازم است در زمان منطقی خود را به مبدأ سفر رسانده و سفارش را تحویل بگیرید. همچنین بهمحض دریافت مرسوله، سعی کنید در سریعترین زمان آن را به دست گیرنده برسانید. تأخیر بیش از اندازه در رساندن بسته و سفارشها به مشتری در اسنپباکس پذیرفته نیست.
آراستگی ظاهر و رفتار محترمانه
روی گشاده، رفتار محترمانه و ظاهر آراسته در مواجهه با دریافتکنندگان مرسولات تأثیر زیادی بر افزایش رضایت مشتریان دارد و چهرهای قابلاحترام و حرفهای از شما ارائه می کند. پیش از حضور جلوی در واحد مشتری، از پاکیزگی و آراستگی پوشش خود اطمینان حاصل کنید.
قبل از اینکه درخواستی را قبول کنید، حتماً جزئیاتی نظیر مبدأ، مقصد، هزینه و مسیر سفر را بهدقت بررسی کرده و با اطمینان از انجام سفر، دکمه قبول درخواست را لمس کنید. رعایت این موارد، لغو بیمورد سفرها از سوی شما را کاهش میدهد.
این قسمت یکی از مهمترین قسمت های کار با اسنپ میباشد
دقت به همراه عملکرد سریع باید باشد
کاملا متوجه کار با اسنپ باکس شده ام