آموزش رانندگان اسنپ

راهنمای پیگیری درخواست‌ پشتیبانی مالی در اپلیکیشن راننده اسنپ

گاهی اوقات کاربران راننده اسنپ، با مشکلاتی نظیر منفی‌شدن اعتبار حساب کاربری، پرداخت‌نشدن هزینه سفر، مسائل مربوط به تسویه‌حساب و سایر مسائل مالی مواجه می‌شوند. در پشتیبانی داخل اپلیکیشن راننده اسنپ، برای همه موارد مربوط به مشکلات مالی، بخش مجزایی به اسم «مالی» در نظر گرفته شده است که می‌توانید در موضوع موردنظرتان، ثبت درخواست کرده و مشکلتان را مطرح کنید. در این مطلب راهنمای کامل نحوه پیگیری کرایه پرداخت نشده و همچنین درخواست‌های ثبت‌شده در بخش مالی را با هم مرور می‌کنیم.

اگر مسافر هزینه سفر را پرداخت نکرد، چه کنیم؟

اگر در مورد پرداخت هزینه سفر با موارد زیر مواجه شدید، لازم است حداکثر تا ۴۸ ساعت پس از پایان سفر، از بخش پشتیبانی داخل اپلیکیشن، درخواست‌تان را ثبت کنید.

  • پرداخت‌‌نشدن هزینه سفر توسط مسافر
  • پرداخت مبلغ کمتر از هزینه سفر
  • دوبار پرداخت‌شدن هزینه سفر به‌صورت نقدی و اعتباری
  • پرداخت مبلغ بیشتر از هزینه سفر توسط مسافر

نکته مهم:

پس از ثبت درخواست پشتیبانی از طرف شما در خصوص عدم پرداخت هزینه سفر، پیگیری‌های مکرر توسط کارشناسان پشتیبانی انجام شده  و کیف پول مسافر غیرفعال می‌شود. در این شرایط مسافر دیگر نمی‌تواند درخواست سفر بدهد و باید حتما کیف پولش را شارژ کند.

حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از شارژ حساب از طرف مسافر، بدهی سفر از حساب وی کسر شده و برای کاربر راننده واریز می‌شود.

توجه داشته باشید اگر مسافر کیفش پولش را شارژ نکند، هزینه کمیسیون کسرشده به شما بازگردانده خواهد شد.

نحوه ثبت درخواست پشتیبانی (تیکت) برای پرداخت نشدن هزینه سفر

در صفحه اصلی اپلیکیشن پایین سمت چپ، روی گزینه پشتیبانی بزنید و در صفحه‌ای که باز می‌شود گزینه مالی را انتخاب کنید.

در صفحه‌ مالی، گزینه پرداخت‌نشدن هزینه سفر را انتخاب کرده، و روی «ثبت درخواست» بزنید. صفحه‌ای برایتان باز می‌شود که لازم است سفر مورد نظرتان (سفری که با مشکل مواجه شده) را انتخاب کرده و مشکلتان را توضیح دهید.

پیگیری درخواست‌های مالی در پشتیبانی داخل اپلیکیشن

کاربران راننده اسنپ، پس از ثبت درخواست در بخش مالی، درصورتی‌که مجدداً سؤال داشته باشند یا مشکلشان برطرف نشده باشد، لازم است در همین بخش مالی، گزینه «پیگیری گزارش مالی» را انتخاب کرده و درخواست خود را با جزئیات کامل ثبت کنند.

پس از ثبت درخواست در بخش مالی، اگر مجدداً سؤال دارید، باید درخواستتان را در همین بخش مالی و این بار در بخش پیگیری گزارش مالی ثبت کنید و نباید دوباره درخواست پشتیبانی مالی ارسال کنید.

بعد از ثبت درخواست پشتیبانی در بخش مالی، درصورتی‌که واجد شرایط باشید، کارشناسان درخواست شما را بررسی کرده و نتیجه تا ۷۲ ساعت بعد در بخش پیام های داخل اپلیکیشن به شما اعلام خواهد شد. پس از گذشت ۷۲ ساعت از ثبت گزارش مالی، درصورتی‌که همچنان نیاز به راهنمایی در مورد همین گزارش داشتید، می‌توانید در قسمت پشتیبانی قسمت مالی درخواست پیگیری گزارش مالی را ثبت کنید تا بررسی مجدد انجام شود.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۴۱ دیدگاه)

  1. گزارش از عدم واریز هزینه سفرد ر تاریخ ۴۰۳/۳/۲را در همان روز اعلام نمودم و ۷۲ ساعت هم صبر کردم خبری نشد در پیگیری مالی اعلام کردم خبری نشد تا الان ۱۹۲ ساعت گذشته هنوزم پاسخ داده اید که ۷۲ ساعت صبر کنید لطفا خودتان را جای یک راننده قرار دهید منصف باشید و پاسخ دهید.تشکر

  2. سلام کرایهاتون دلسردکرده لطفابفکرکرایهاباشیدشماحداقل نصب اژانس بدین بدردنمیخوره کرایهاروبیاریدبالاببینیدزانندهاروز۵۰صفرمیرن بااین گرانهاچطورسفرقبول کنیم کهکرایه گرگان دلنداژانس میگیره۲۶۰شما۱۳۰تومن نمیصرفه کرایه افزایش بدین شناوربدردنمیخوره درست ببریدبالابااشکر

  3. مبلغ شصدتومان درکاربرم دارم حتا پول نان نداشتم نتوانستم استفاده کنم بانک کافی‌نت ثبت اسنب مبایل ابزار رفتم موفق نشدم بردارم خواهشن توضیح بدین چرا

  4. از آخرش پیگیر انجام نمی‌شود و فقط چندتا پیام آماده ارسال میشه انشالله کلا از صفحه روزگار حذف بشن تاکسی اینترنتی

  5. اگر برای راننده خودتون ارزش قائل هستین .مشکل اختلال جی پی اس اطراف حرم مشهد رو حل کنید.یک هفته س من بدون مسافر برمی‌گردم خونه.متوجه آید چی میگم؟؟؟؟

  6. با سلام من چند مورد درخواست که مسافر هزینه سفر پرداخت نکرده واسنپ هیچ گونه پیگیری نکرد فقط کمسیون خودش را از حساب من گرفت

  7. لطفااینقدر تبلیغات الکی درمورد اسنپ نگید به جای این حرفها عمل کنید کرایه تاکسی‌ها درشهرستانها بیشتر از اسنپ هست

  8. برای دلسوزی راننده اسنپ در مراکز استانها یا چند شهر نزدیک به هم یه فروشگاه و تعمیرگاه بزنید در ضمن حاضر به همکاری با شما هستم

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا