گاهی اوقات در سفرهای اسنپی، شرایطی پیش میآید که شما به پشتیبانی نیاز پیدا میکنید. باتوجهبه ماهیت سؤالات معمولاً بسیاری از این پرسشها تکراری است. استفاده از پشتیبانی داخل اپلیکیشن راننده اسنپ، آسانترین روش برای رسیدن به پاسخ سؤالات و همچنین ثبت درخواست پشتیبانی در صورت نیاز است. در این مطلب روش ثبت درخواست پشتیبانی در اپلیکیشن راننده اسنپ را با هم مرور میکنیم.
راهنمای ثبت درخواست در پشتیبانی داخل اپلیکیشن کاربر راننده
شما با ورود به اپلیکیشن راننده میتوانید بهسادگی به خدمات پشتیبانی دسترسی داشته باشید. برای این منظور کافی است در صفحه اصلی، روی گزینه «پشتیبانی» در سمت چپ پایین بزنید تا صفحه پشتیبانی برایتان نمایش داده شود.

در قسمت بالایی صفحه جدید، «درخواستهای فعال» نمایش داده میشود. با ورود به این قسمت، درخواستهایی که هنوز پاسخی دریافت نکردهاند با عنوان «در انتظار پاسخ» و درخواستهای پاسخ داده شده با عنوان «پاسخ داده شده» قابلمشاهده است. در انتهای این صفحه نیز میتوانید «درخواستهای قبلی» و غیرفعال خود را بررسی کنید.
در صفحه اصلی پشتیبانی، پایین درخواستهای فعال، برخی سؤالات پرتکرار کاربران راننده، نمایش داده میشود.

در ادامه و در بخش انتهایی صفحه، سؤالات و مسائل، به تفکیک موضوع دستهبندی شدهاند. بهعنوانمثال شما در این قسمت دستهبندیهایی مانند، «سفر»، «مالی» و «آموزش اپلیکیشن» یا «حساب کاربری» را مشاهده میکنید. پس از انتخاب دستهبندی، سؤالات متداولِ همان دسته برایتان نمایش داده میشود. با انتخاب سؤال مشخص، جزئیات بیشتری درباره این موضوع مشاهده خواهید کرد.

همانطور که در تصویر مشاهده میکنید این بخش قابلیت جستجو دارد و میتوانید با جستجوی کلمه مورد نظر خود، سؤالات مرتبط با آن را مشاهده کنید.

اگر پس از مطالعه سؤالات پرتکرار، به پاسخ سؤالتان نرسیدید، امکان ثبت درخواست وجود دارد که میتوانید در دستهبندی مناسب، درخواستتان ثبت کنید. همکاران ما در اسنپ شما را راهنمایی خواهند کرد.
بهعنوانمثال، در تصویر زیر کاربر راننده از دستهبندی «سفر»، گزینه «جاماندن وسیله در خودرو» را انتخاب کرده و با ثبت درخواست، مشکل خود را توضیح داده است.



در برخی دستهبندیها میتوانید بدون ایجاد درخواست یا برقراری تماس، فقط با مطالعه راهنماییهای انجام شده، مشکل خود را حل کنید. بهعنوانمثال در تصویر زیر راهنمایی کامل درباره تغییر شماره اسنپی را مشاهده میکنید.

روشهای مختلف برای استفاده از خدمات پشتیبانی
اسنپ در هر شرایطی و با استفاده از تمام ظرفیتهای موجود، خدمات پشتیبانی را برای کاربران راننده فراهم کرده است. شما عزیزان با استفاده از همه بسترهای ارتباطی امکان رسیدن به پاسخ سوالات خود را خواهید داشت. برای آشنایی با روشهای مختلف پشتیبانی در ناوگان اسنپ لینک زیر را مشاهده کنید.
خدمات پشتیبانی کاربران راننده اسنپ برای رفع نیازهای مختلف کاربران راننده طراحی شدهاند و هریک بخشی از نیازهای شما را پاسخ میدهند. آشنایی با این روشها به شما کمک میکند تا در سریعترین زمان ممکن به پاسخ سؤال خود برسید.
عالی بود
خیلی عالی بود
خوبه خسته نباشید وممنون از پشتیبانی فعالتون.
توضیحادتون عالی بود
کسی ازبنزین خبرداره ممنونم
بسیارعالی
سلام
اگه برنامه مسیریابی صوتی مستقیمآ به برنامه اسنپ اضافه شود بسیار عالی میشود
هم در وقط صرفه جویی میشود هم نگاه اننده کمت به سمت گوشی میرود وحواس راننده پرت نمیشود ودقیقتر و زودتر به مبدآ و مقصد مسافر میرسد وکاهش در تصادفف بخاطر اینکه دیه نیاز نیست به صفحه مسیریابی گوشی نگاه گند وقتی صوتی اعلام مسیریابی میشود
اگه برنامه مسیریابی صوتی مستقیمآ به برنامه اسنپ اضافه شود بسیار عالی میشود
باتشکر
سلام
ضمن سپاسگذاری از زحمات شما و برنامه جدید اسنپ یه پیشنهاد داریم که اگه در برنامه اجرا شود خیلی عالیست
اگرمثل برنامه مسیریابی بلد که صوتی راهنمایی میکند اگه در برنامه اسنپ راننده وقتی مبدآ ومقصد مشخص میشود بدون وارد شدن به برنامه بلد خود برنامه اسنپ به صورت صوتی اعلام مسیریابی کند که نیازی نباشد هی از برنامه خارج شویم وبه مسیریابی بلد برویم وبعد هی برگردیم به برنامه اسنپ وموجب هواسپرتی در رانندگی نشویم خیلی عالی میشود
مثلآ راننده قبول سفر میکند فوری خود برنامه اسنپ به صورت صوتی اعلام مسیریابی کند تاموقعی که ببدآ رسیدم اعلام کند به مبدآ رسیدید وقتی گزینه مسافر سوار شد را لمس کردیم صوتی اعلام کند ودوباره مسیریابی مقصد را به صورت صوتی اعلام کند
خلاصه برنامه صوتی اعلام مسیریابی بلدرامستقیم با برنامه اسنپ ادغام کنید
بهرحال برنامه مسیریابی صوتی را به برنامه اسنپ اضافه شود بسیار عالی میشود
ممنون از همکاریتون
عالی
سلام عالی بود
عالی بود