آموزش رانندگان اسنپ

راهنمای تغییر شماره موبایل راننده اسنپ در اپلیکیشن

لویالتی

تغییر شماره موبایل راننده اسنپ از جمله کارهای ضروری پیش از پذیرفتن درخواست سفر و برای برقراری ارتباط راحت‌تر مسافر با شما کاربر راننده عزیز است. کاربران راننده اسنپ پس از قبول سفر علاوه‌بر چت داخل اپلیکیشن، می‌توانند برای هماهنگی با مسافر با وی تماس بگیرند. به‌ همین دلیل لازم است شماره موبایلی که کاربران راننده در اپلیکیشن ثبت می‌کنند همواره در دسترس باشد. در این مطلب مراحل تغییر شماره موبایل راننده اسنپ را با هم مرور می‌کنیم.

توجه داشته باشید که در هر ۲۴ ساعت، تنها یک بار می‌توانید شماره موبایل خود را تغییر دهید.

مراحل تغییر شماره موبایل راننده اسنپ در اپلیکیشن

برای تغییر شماره موبایل راننده اسنپ در اپلیکیشن رانندگان کافیست به ترتیب مراحل زیر پیش روید.

۱) مرحله اول تغییر شماره موبایل راننده اسنپ در اپلیکیشن

در صفحه اصلی اپلیکیشن راننده، روی گزینه سه خط بالا سمت راست بزنید. (تصویر شماره ۱) پس از وارد شدن به صفحه بعد (تصویر شماره ۲) روی علامت فلش سمت چپ تصویر کلیک کنید.

تصویر شماره یک
تصویر شماره ۱
تصویر شماره دو
تصویر شماره ۲

۲) مرحله دوم تغییر شماره موبایل راننده اسنپ در اپلیکیشن

در قسمت بالا سمت چپ، روی گزینه «ویرایش» زده و «ویرایش مشخصات فردی» را انتخاب کنید. در این بخش شما امکان «ویرایش شماره موبایل» را دارید.

تصویر شماره سه
تصویر شماره ۳
تصویر شماره چهار
تصویر شماره ۴
تصویر شماره پنج
تصویر شماره ۵
تصویر شماره شش
تصویر شماره ۶

۳) مرحله سوم تغییر شماره موبایل راننده اسنپ در اپلیکیشن

در این بخش، شماره موبایل موردنظرتان را وارد کرده و کد تأییدی که برایتان پیامک می‌شود را در قسمت مربوطه وارد کنید و در انتها دکمه «ثبت» را بزنید.

تصویر شماره هفت
تصویر شماره ۷
تصویر شماره هشت
تصویر شماره ۸

سخن پایانی

شماره موبایلی که در اپلیکیشن راننده ثبت می‌کنید، باید همواره در دسترس باشد. اگر به هر دلیلی امکان تماس با این شماره وجود ندارد، لازم است شماره جدیدتان را در اپلیکیشن وارد کنید. دقت داشته باشید که در هر ۲۴ ساعت، تنها یک‌بار می‌توانید شماره موبایلتان را تغییر دهید.

لطفا در صورتی که شماره تلفن همراه خود را تغییر داده‌اید، در اسرع وقت نسبت به تغییر آن اقدام کنید. در صورتی که هرگونه سوالی در این رابطه دارید هم می‌توانید از طریق ثبت درخواست (تیکت) در قسمت پشتیبانی اقدام به رفع مشکل خود نمایید.

سوالات متداول

۱) در چه مواردی باید نسبت به تغییر شماره موبایل اسنپی خود اقدام کنید؟

شما کاربر راننده عزیز اسنپ باید در صورت مسدودی خط موبایل خود و یا تغییر شماره تلفن همراه خود، در اسرع وقت نسبت به تغییر آن در برنامه رانندگان اسنپ اقدام نمایید. شماره تماس اصلی‌ترین راه ارتباط شما با مسافر بوده و نباید از آغاز تا پایان زمان سفر در این ارتباط وقفه‌ای ایجاد شود.

۲) امکان تغییر شماره موبایل راننده اسنپ از طریق اپلیکیشن رانندگان وجود دارد؟

تمامی کاربران راننده اسنپ می‌توانند از طریق حساب کاربری خود در اپلیکیشن رانندگان اسنپ اقدام به تغییر شماره تلفن همراه خود نمایند.

۳) آیا قابلیت تغییر شماره اسنپی برای تمامی رانندگان اسنپ فعال است؟

بله تمامی کاربران راننده اسنپ می‌توانند برای تغییر شماره موبایل خود از طریق اپلیکیشن رانندگان اقدام کنند.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۱۸۷ دیدگاه)

  1. سلام عرض ادب و خسته نباشید
    بنده متاسفانه دسترسی به شماره ثبت شده در اسنپ را ندارم و به همین علت نمیتونم وارد برنامه اسنپ بشم و بعد از دو سال مجددا شروع به فعالیت در اسنپ بکنم لطفا راهنماییم کنید تشکر

  2. سلام من از رانندگان اسنپ هستم و حدود ۴سالی هست دارم فعالیت میکنم متاسفانه گوشیم رو گم کردم والان با گوشی جدید که می‌خوام وارد بشم همه اطلاعات رو از اول میخادوامتیازات که قبل داشتم پس چی میشه لطفاً راهنمایی کنید .

  3. شماره اسنپی‌ بنده واگذار شده و نمیتونم‌وارد پنل کاربری بشم .شماره جدید هم‌‌ میزنم‌ امکان ثبت نام‌مجدد نامیده و پامک برام نیام آلان من باید چیکار خسته شدم از بس با پشتیبانی تماس گرفتم و فرم پر کردم

  4. من گوشیم سرقت شد و سیمکارت هم به نام کس دیگه بود الان نه به اپلیکیشن قدیم دسترسی دارم نه به سیمکارت قبلیم و اسنپ هم هیچ کمکی نمیکنه در این زمینه واقعا برام عجیبه که هیچ کاری برای این مشکل انجام نمیدید

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا