
برای انجام خدمات مالی از قبیل تسویهحساب روزانه اسنپ لازم است شماره شبای حساب بانکیتان را همراه با شماره کارتبانکی متصل به آن در اپلیکیشن راننده اسنپ ثبت کنید. ثبت و ویرایش شماره شبا و شماره کارت در اپلیکیشن راننده بهسادگی انجام میشود.
نحوه تغییر شماره شبا و شماره کارت در اپلیکیشن راننده
۱- تغییر شماره شبا
در صفحه اصلی اپلیکیشن راننده، روی گزینه «موجودی» بزنید و وارد صفحه تراکنشها شوید و در صفحهای که باز میشود از گوشه بالا سمت چپ روی گزینه «ویرایش شماره شبا» بزنید.
در صفحهای که باز میشود، گزینه ویرایش را انتخاب کنید و شماره شبایتان را بدون IR وارد کرده و دکمه «ثبت» را بزنید.




پس از لمس دکمه «ثبت»، پیامکی حاوی لینک تأیید برای شما ارسال میشود، لینک را باز کرده و روی دکمه «تأیید» بزنید.



۲- تغییر شماره کارت
برای تغییر شماره کارت، مراحل گفتهشده را طی کرده و این بار گزینه «ویرایش شماره کارت» را انتخاب کنید.با زدن روی دکمه «ویرایش»، شماره کارت را تغییر داده و دکمه «ثبت» را لمس کنید.

سلام
شماره شبام ثبت نمیشودچرا
دوست عزیز در صفحه اصلی اپلیکیشن راننده، روی گزینه موجودی بزنید و وارد صفحه تراکنشها شوید و در صفحهای که باز میشود از گوشه بالا سمت چپ روی گزینه ویرایش شماره شبا بزنید. شماره شبایتان را بدون IR وارد کرده و دکمه ثبت را بزنید.
. برای استفاده از امکان تسویه حساب روزانه اسنپ، حتی در روزهای تعطیل باید شماره شبای یکی از بانکهای طرف قرارداد با اسنپ را در اپلیکیشن ثبت کرده باشید. به دلیل شرایط بانک ها در انتقال توسط شماره شبا مبلغ تسویه شده حتما تا ساعت ۴ بعد از ظهر به حساب افراد واریز میگردد. در لینک زیر راهنمای ثبت شماره شبا و کارت را مطالعه نمایید:
https://club.snapp.ir/video/sheba-and-card-number/
سلام توصیه حساب روزانه من فعال نیس ممنون میشم رسیدگی کنید با تشکر
سلام کاربر عزیز،با توجه به اطلاعات حساب کاربریتان تسویه در لحظه شما باموفقیت ثبت شده است. در صورت بروز مشکل برنامه را حتما بروزرسانی کنید. برای اطلاعات تکمیلی لطفا لینک زیر را مطالعه کنید:https://club.snapp.ir/drivers-training/instant-cashout/
سلام لطفا لینک بنده رو برای ios بفرسین باز نمیشه
کاربر عزیز لطفا از مرورگر دیگری استفاده نمایید. همچنین در تنظیمات مرورگر خود به لینک مورد نظر دسترسی دهید تا مشکل عنوان شده برطرف شود.
سلام شماره شبا ثبت نمیشه پیامک نمیاد
کاربر عزیز به نظر میرسد پیام های تبلیغاتی شماره همراه شما غیر فعال می باشد که به همین دلیل پیام را دریافت نمیکنید. شما میتوانید از پشتیبانی شماره همراهتان پیگیری نمایید. همچنین قسمت هرزنامه پیام هایتان را بررسی نمایید.
سلام وقت بخیر
من شماره شبا رو تغییر دادم و ثبت کردم ولی شماره کارت رو نمیشه تغییر داد یعنی اصلاً گزینه شماره کارت بالای صفحه ام نیست که بخوام روش کلیک کنم ، لطفاً راهنمایی کنید ، در ضمن کاربر iOS هستم
دوست عزیز در صفحه اصلی اپلیکیشن راننده، روی گزینه موجودی بزنید و وارد صفحه تراکنشها شوید و در صفحه ای که باز میشود از گوشه بالا سمت چپ گزینه ویرایش شماره کارت را انتخاب سپس دکمه ویرایش را لمس نمایید و شماره کارت جدید را ثبت کنید.
نکته مهم:
کارت بانکی و شماره شبای وارد شده حتما باید به نام کاربر راننده باشد و مطابقت نام و نام خانوادگی با اطلاعات بانکی کاربر راننده الزامی است.
سلام و خسته نباشید….هر کاری میکنم لینک تایید شبا برایم پیامک نمیشود لطفا بررسی و رسیدگی کنید.. ممنون
دوست عزیز بابت ابهام پیش آمده متاسفیم. تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحتسنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود.برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید.
https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/
سلام شماره شبا زو میخوام ثبت کنیم لینک برام نمیاد که تایید کنم
کاربر عزیز به نظر میرسد پیام های تبلیغاتی شماره همراه شما غیر فعال می باشد که به همین دلیل پیام را دریافت نمیکنید. شما میتوانید از پشتیبانی شماره همراهتان پیگیری نمایید. همچنین قسمت هرزنامه پیام هایتان را بررسی نمایید.
سلام هرکاری میکنم میخوام شماره شبا رو ثبت کنم نمیشه تایید نمیشه لینک برام نمیاد
کاربر عزیز به نظر میرسد پیام های تبلیغاتی شماره همراه شما غیر فعال می باشد که به همین دلیل پیام را دریافت نمیکنید. شما میتوانید از پشتیبانی شماره همراهتان پیگیری نمایید. همچنین قسمت هرزنامه پیام هایتان را بررسی نمایید.
سلام چرا هر کاری میکنم لینک برام نمیاد صدبار شماره شبا زدم ولی لینک برام ارسال نمیشه
کاربر عزیز به نظر میرسد پیام های تبلیغاتی شماره همراه شما غیر فعال می باشد که به همین دلیل پیام را دریافت نمیکنید. شما میتوانید از پشتیبانی شماره همراهتان پیگیری نمایید. همچنین قسمت هرزنامه پیام هایتان را بررسی نمایید.