آموزش رانندگان اسنپآموزش رانندگانامکانات اپلیکیشن

راهنمای اشیای جامانده در خودرو

لیگ نوروزی

اگر مسافر وسیله‌ای درخودرو جا بگذارد، چه‌کار کنیم؟

گاهی اوقات برخی مسافران وسایل خود را در خودرو جا می‌گذارند. در این شرایط لازم است کاربر راننده اسنپ پس از آگاه شدن از جاماندن وسیله در خودرو، موضوع را به کارشناسان پشتیبانی اسنپ اطلاع دهد. بهتر است پس از پایان هر سفر اسنپی، خودروی خود را بررسی کنید و درصورتی‌که وسیله‌ای جامانده باشد با استفاده از روشی که در ادامه مطلب گفته می‌شود کارشناسان پشتیبانی اسنپ را مطلع کنید.

ثبت درخواست (تیکت) در بخش پشتیبانی اپلیکیشن

در اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ قابلیت ثبت درخواست درمورد اشیای جامانده در خودرو وجود دارد و پس از ثبت درخواست (تیکت)، کارشناسان پشتیبانی وضعیت را بررسی کرده و اقدامات لازم را انجام می‌دهند. کارشناسان پشتیبانی اسنپ در همه مراحل در کنار شما هستند و پیگیری‌های لازم را انجام خواهند داد.

راهنمای گام‌به‌گام ثبت درخواست در اپلیکیشن برای اشیای جامانده در خودرو

۱- در صفحه اصلی اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ، گوشه پایین سمت چپ، روی گزینه «پشتیبانی» بزنید.

راهنمای اشیای جامانده در خودرو باشگاه رانندگان اسنپ

۲- در صفحه‌ای که باز می‌شود از بین دسته‌بندی‌ها، دسته سفر را انتخاب کرده و گزینه «جاماندن وسیله در خودرو» را انتخاب کنید و در مرحله بعد روی گزینه «ثبت‌ درخواست» بزنید.

۳- در این مرحله از بین سفرها، سفری که مسافر وسیله خود را جا گذاشته انتخاب کرده و باتوجه‌به توضیحات داده شده، درخواست خود را با جزئیات نوشته و سپس روی دکمه «ثبت» بزنید.

راهنمای اشیای جامانده در خودرو باشگاه رانندگان اسنپ

نحوه پیگیری درخواست توسط کارشناسان پشتیبانی اسنپ

پس از آنکه کاربر راننده با ثبت درخواست (تیکت) جاماندن وسیله در خودروی اسنپی را اطلاع داد، کارشناسان پشتیبانی اسنپ پیگیری‌های لازم برای رساندن وسیله جامانده به دست مسافر را انجام داده و مشخصات دقیق وسیله جامانده و محل نشستن مسافر در خودرو را از کاربر راننده پرسیده و اجازه می‌گیرند تا اطلاعات تماس او را در اختیار مسافر قرار دهند. مسافر و کاربر راننده پس از تماس با هم در مورد نحوه و هزینه ارسال وسیله جامانده، هماهنگ می‌شوند.

سخن پایانی

جاماندن وسیله مسافر در سفرهای اسنپی ممکن است برای هر کاربر راننده‌ای پیش بیاید، بررسی خودرو پس از پایان سفر کمک می‌کند که زودتر از جاماندن وسیله در خودرو مطلع شوید و با کمک پشتیبانی وسیله را به دست مسافر برسانید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۹۶ دیدگاه)

  1. امشب یه گوشی تلفن همراه صندلی عقب جامونده بود با صدای زنگ تلفنش متوجه شدم جواب دادم متوجه شدم برای مسافری بوده که عباس اباد جاده ورامین بوده داخل ماشین جامونده بود رفتم بهش دادم

  2. امشب یه گوشی تلفن همراه صندلی عقب جامونده بود با صدای زنگ تلفنش متوجه شدم جواب دادم متوجه شدم برای مسافری بوده که عباس اباد جاده ورامین بوده داخل ماشین جامونده بود رفتم بهش دادم

  3. سلام و عرض ادب
    بله ممکنه این اتفاق برای هرکسی پیش بیاد اما نکته مهم اینکه بنده و تمامی همکاران گرامی به محض رویت وسیله جا مونده سریعا به پشتیبانی گزارش داده و در حفظ و نگهداری امانت مردم احساس مسئولیت و وجدان کاری داشته باشیم و در اولین فرصت ممکن پس از هماهنگی با مسافر اون وسیله رو با کمال احترام و نزاکت بدون انتظار و چشم داشت و توقع حتی ی تشکر خشک خالی از سمت مسافر اون وسیله رو به دستش برسونیم و این عمل ما باعث بالا رفتن اعتبار کاری و سیستمی ما در جامعه میشه که آن شاله خدا هم از عمل ما خشنود و راضی باشه آن شااله

  4. سلام و عرض ادب
    بله ممکنه این اتفاق برای هرکسی پیش بیاد اما نکته مهم اینکه بنده و تمامی همکاران گرامی به محض رویت وسیله جا مونده سریعا به پشتیبانی گزارش داده و در حفظ و نگهداری امانت مردم احساس مسئولیت و وجدان کاری داشته باشیم و در اولین فرصت ممکن پس از هماهنگی با مسافر اون وسیله رو با کمال احترام و نزاکت بدون انتظار و چشم داشت و توقع حتی ی تشکر خشک خالی از سمت مسافر اون وسیله رو به دستش برسونیم و این عمل ما باعث بالا رفتن اعتبار کاری و سیستمی ما در جامعه میشه که آن شاله خدا هم از عمل ما خشنود و راضی باشه آن شااله

  5. بیش از ده بار تا حالا وسیله جا مانده مسافر را از گوشی گرفته تا پول و کلاه و وسیله شخصی برگردانده ام ،اما خواهشا به مسافران بفهمانید که برگرداندن وسیله جامانده وظیفه راننده نیست ، از اینور تهران به اونطرف دو ساعت باید وقت بزاریم و برگردانیم ،تازه بعضی ها هم طلبکار میشن چرا دیر به آنها رساندیم

  6. بیش از ده بار تا حالا وسیله جا مانده مسافر را از گوشی گرفته تا پول و کلاه و وسیله شخصی برگردانده ام ،اما خواهشا به مسافران بفهمانید که برگرداندن وسیله جامانده وظیفه راننده نیست ، از اینور تهران به اونطرف دو ساعت باید وقت بزاریم و برگردانیم ،تازه بعضی ها هم طلبکار میشن چرا دیر به آنها رساندیم

  7. باسلام مسافرمن در تاریخ ۱۳/۰۸/۱۴۰۲داخل خودرو اینجانب هندزفری آی پد جاگذاشت چندبار با پشتیبانی تماس گرفتم ولی خبری نشد الان هم دستمه موندم چیکارکنم

  8. باسلام مسافرمن در تاریخ ۱۳/۰۸/۱۴۰۲داخل خودرو اینجانب هندزفری آی پد جاگذاشت چندبار با پشتیبانی تماس گرفتم ولی خبری نشد الان هم دستمه موندم چیکارکنم

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00