
اگر مسافر وسیلهای درخودرو جا بگذارد، چهکار کنیم؟
گاهی اوقات برخی مسافران وسایل خود را در خودرو جا میگذارند. در این شرایط لازم است کاربر راننده اسنپ پس از آگاه شدن از جاماندن وسیله در خودرو، موضوع را به کارشناسان پشتیبانی اسنپ اطلاع دهد. بهتر است پس از پایان هر سفر اسنپی، خودروی خود را بررسی کنید و درصورتیکه وسیلهای جامانده باشد با استفاده از روشی که در ادامه مطلب گفته میشود کارشناسان پشتیبانی اسنپ را مطلع کنید.
ثبت درخواست (تیکت) در بخش پشتیبانی اپلیکیشن
در اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ قابلیت ثبت درخواست درمورد اشیای جامانده در خودرو وجود دارد و پس از ثبت درخواست (تیکت)، کارشناسان پشتیبانی وضعیت را بررسی کرده و اقدامات لازم را انجام میدهند. کارشناسان پشتیبانی اسنپ در همه مراحل در کنار شما هستند و پیگیریهای لازم را انجام خواهند داد.
راهنمای گامبهگام ثبت درخواست در اپلیکیشن برای اشیای جامانده در خودرو
۱- در صفحه اصلی اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ، گوشه پایین سمت چپ، روی گزینه «پشتیبانی» بزنید.

۲- در صفحهای که باز میشود از بین دستهبندیها، دسته سفر را انتخاب کرده و گزینه «جاماندن وسیله در خودرو» را انتخاب کنید و در مرحله بعد روی گزینه «ثبت درخواست» بزنید.



۳- در این مرحله از بین سفرها، سفری که مسافر وسیله خود را جا گذاشته انتخاب کرده و باتوجهبه توضیحات داده شده، درخواست خود را با جزئیات نوشته و سپس روی دکمه «ثبت» بزنید.

نحوه پیگیری درخواست توسط کارشناسان پشتیبانی اسنپ
پس از آنکه کاربر راننده با ثبت درخواست (تیکت) جاماندن وسیله در خودروی اسنپی را اطلاع داد، کارشناسان پشتیبانی اسنپ پیگیریهای لازم برای رساندن وسیله جامانده به دست مسافر را انجام داده و مشخصات دقیق وسیله جامانده و محل نشستن مسافر در خودرو را از کاربر راننده پرسیده و اجازه میگیرند تا اطلاعات تماس او را در اختیار مسافر قرار دهند. مسافر و کاربر راننده پس از تماس با هم در مورد نحوه و هزینه ارسال وسیله جامانده، هماهنگ میشوند.
سخن پایانی
جاماندن وسیله مسافر در سفرهای اسنپی ممکن است برای هر کاربر رانندهای پیش بیاید، بررسی خودرو پس از پایان سفر کمک میکند که زودتر از جاماندن وسیله در خودرو مطلع شوید و با کمک پشتیبانی وسیله را به دست مسافر برسانید.
چرا مدارک ارسالی من بعد از چندین روز بررسی نشده چواب داده نمیشود
ahmadshariatrazavi@gmail.com
چرا مدارک ارسالی من بعد از چندین روز بررسی نشده چواب داده نمیشود
ahmadshariatrazavi@gmail.com
چرا مدارک ارسالی من بعد از چندین روز بررسی نشده چواب داده نمیشود
چرا مدارک ارسالی من بعد از چندین روز بررسی نشده چواب داده نمیشود
برنامه جدید که بارها گفتین اگر واقعیت داره لینک اصلی برنامه را چرا نمیزارین که استفاده کنیم
برنامه جدید که بارها گفتین اگر واقعیت داره لینک اصلی برنامه را چرا نمیزارین که استفاده کنیم
سلام فقط چقدر باید بابت پس دادن امانتی از مسافر پول گرفت..مقدارش چجوری معلوم میشه
سلام فقط چقدر باید بابت پس دادن امانتی از مسافر پول گرفت..مقدارش چجوری معلوم میشه
سلام من یه راننده هستم چندین بار اتفاق افتاده که مسافر وسیله ای جا گذاشته وبعد برسی ماشین بلافاصله به ایشون برگردوندم خوشحالی مسافر منو بیشتر خوشحال کرد به امید باز نگری در کرایه اسنپ
سلام من یه راننده هستم چندین بار اتفاق افتاده که مسافر وسیله ای جا گذاشته وبعد برسی ماشین بلافاصله به ایشون برگردوندم خوشحالی مسافر منو بیشتر خوشحال کرد به امید باز نگری در کرایه اسنپ