
اگر مسافر وسیلهای درخودرو جا بگذارد، چهکار کنیم؟
گاهی اوقات برخی مسافران وسایل خود را در خودرو جا میگذارند. در این شرایط لازم است کاربر راننده اسنپ پس از آگاه شدن از جاماندن وسیله در خودرو، موضوع را به کارشناسان پشتیبانی اسنپ اطلاع دهد. بهتر است پس از پایان هر سفر اسنپی، خودروی خود را بررسی کنید و درصورتیکه وسیلهای جامانده باشد با استفاده از روشی که در ادامه مطلب گفته میشود کارشناسان پشتیبانی اسنپ را مطلع کنید.
ثبت درخواست (تیکت) در بخش پشتیبانی اپلیکیشن
در اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ قابلیت ثبت درخواست درمورد اشیای جامانده در خودرو وجود دارد و پس از ثبت درخواست (تیکت)، کارشناسان پشتیبانی وضعیت را بررسی کرده و اقدامات لازم را انجام میدهند. کارشناسان پشتیبانی اسنپ در همه مراحل در کنار شما هستند و پیگیریهای لازم را انجام خواهند داد.
راهنمای گامبهگام ثبت درخواست در اپلیکیشن برای اشیای جامانده در خودرو
۱- در صفحه اصلی اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ، گوشه پایین سمت چپ، روی گزینه «پشتیبانی» بزنید.

۲- در صفحهای که باز میشود از بین دستهبندیها، دسته سفر را انتخاب کرده و گزینه «جاماندن وسیله در خودرو» را انتخاب کنید و در مرحله بعد روی گزینه «ثبت درخواست» بزنید.



۳- در این مرحله از بین سفرها، سفری که مسافر وسیله خود را جا گذاشته انتخاب کرده و باتوجهبه توضیحات داده شده، درخواست خود را با جزئیات نوشته و سپس روی دکمه «ثبت» بزنید.

نحوه پیگیری درخواست توسط کارشناسان پشتیبانی اسنپ
پس از آنکه کاربر راننده با ثبت درخواست (تیکت) جاماندن وسیله در خودروی اسنپی را اطلاع داد، کارشناسان پشتیبانی اسنپ پیگیریهای لازم برای رساندن وسیله جامانده به دست مسافر را انجام داده و مشخصات دقیق وسیله جامانده و محل نشستن مسافر در خودرو را از کاربر راننده پرسیده و اجازه میگیرند تا اطلاعات تماس او را در اختیار مسافر قرار دهند. مسافر و کاربر راننده پس از تماس با هم در مورد نحوه و هزینه ارسال وسیله جامانده، هماهنگ میشوند.
سخن پایانی
جاماندن وسیله مسافر در سفرهای اسنپی ممکن است برای هر کاربر رانندهای پیش بیاید، بررسی خودرو پس از پایان سفر کمک میکند که زودتر از جاماندن وسیله در خودرو مطلع شوید و با کمک پشتیبانی وسیله را به دست مسافر برسانید.
دوستان مسافر میرن میخوابن فردا لنگ ظهر زنگ میزنن وسایلمون جا ماند قبل از پیاده شدن وسایل واشخالی که میریزن تو ماشین وردارن که مسافر بعدی وسایل ورندارن یا امتیاز منفی ندن وسلام
دوستان مسافر میرن میخوابن فردا لنگ ظهر زنگ میزنن وسایلمون جا ماند قبل از پیاده شدن وسایل واشخالی که میریزن تو ماشین وردارن که مسافر بعدی وسایل ورندارن یا امتیاز منفی ندن وسلام
من حدوده ۲ ماهه که دوعدد کارت بانکی وپول داخل کیف داخل ماشینم پیدا کردم و تیکت هم زدم اما هیچ خبری نشد با اینکه اسم روی کارت با نام مسافر هماهنگ بود اما متاسفانه اسنپ نتونسته مسافرشو پیدا کنه و بهش اطلاع بده و از نگرانی درش بیآره .????
من حدوده ۲ ماهه که دوعدد کارت بانکی وپول داخل کیف داخل ماشینم پیدا کردم و تیکت هم زدم اما هیچ خبری نشد با اینکه اسم روی کارت با نام مسافر هماهنگ بود اما متاسفانه اسنپ نتونسته مسافرشو پیدا کنه و بهش اطلاع بده و از نگرانی درش بیآره .????
من دوباره گوشی مونده تو ماشینم که فقط برام دردسر شد و بردم رسوندم صاحبش ولی هیچ کدام حتی کرایه مسیرم رو هم ندادن
من دوباره گوشی مونده تو ماشینم که فقط برام دردسر شد و بردم رسوندم صاحبش ولی هیچ کدام حتی کرایه مسیرم رو هم ندادن
خاهشن حساب کاربری من رابازکنیدمتاسفانه مدارک ماشینم مفقودشدن داریم نون زن وبچه اجاره خونه ازاین ماشین میدم
خاهشن حساب کاربری من رابازکنیدمتاسفانه مدارک ماشینم مفقودشدن داریم نون زن وبچه اجاره خونه ازاین ماشین میدم
باسلام..از راهنمایی های ارزنده شما کمال تشکر را داریم .. ممنون
باسلام..از راهنمایی های ارزنده شما کمال تشکر را داریم .. ممنون