
اگر مسافر وسیلهای درخودرو جا بگذارد، چهکار کنیم؟
گاهی اوقات برخی مسافران وسایل خود را در خودرو جا میگذارند. در این شرایط لازم است کاربر راننده اسنپ پس از آگاه شدن از جاماندن وسیله در خودرو، موضوع را به کارشناسان پشتیبانی اسنپ اطلاع دهد. بهتر است پس از پایان هر سفر اسنپی، خودروی خود را بررسی کنید و درصورتیکه وسیلهای جامانده باشد با استفاده از روشی که در ادامه مطلب گفته میشود کارشناسان پشتیبانی اسنپ را مطلع کنید.
ثبت درخواست (تیکت) در بخش پشتیبانی اپلیکیشن
در اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ قابلیت ثبت درخواست درمورد اشیای جامانده در خودرو وجود دارد و پس از ثبت درخواست (تیکت)، کارشناسان پشتیبانی وضعیت را بررسی کرده و اقدامات لازم را انجام میدهند. کارشناسان پشتیبانی اسنپ در همه مراحل در کنار شما هستند و پیگیریهای لازم را انجام خواهند داد.
راهنمای گامبهگام ثبت درخواست در اپلیکیشن برای اشیای جامانده در خودرو
۱- در صفحه اصلی اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ، گوشه پایین سمت چپ، روی گزینه «پشتیبانی» بزنید.

۲- در صفحهای که باز میشود از بین دستهبندیها، دسته سفر را انتخاب کرده و گزینه «جاماندن وسیله در خودرو» را انتخاب کنید و در مرحله بعد روی گزینه «ثبت درخواست» بزنید.



۳- در این مرحله از بین سفرها، سفری که مسافر وسیله خود را جا گذاشته انتخاب کرده و باتوجهبه توضیحات داده شده، درخواست خود را با جزئیات نوشته و سپس روی دکمه «ثبت» بزنید.

نحوه پیگیری درخواست توسط کارشناسان پشتیبانی اسنپ
پس از آنکه کاربر راننده با ثبت درخواست (تیکت) جاماندن وسیله در خودروی اسنپی را اطلاع داد، کارشناسان پشتیبانی اسنپ پیگیریهای لازم برای رساندن وسیله جامانده به دست مسافر را انجام داده و مشخصات دقیق وسیله جامانده و محل نشستن مسافر در خودرو را از کاربر راننده پرسیده و اجازه میگیرند تا اطلاعات تماس او را در اختیار مسافر قرار دهند. مسافر و کاربر راننده پس از تماس با هم در مورد نحوه و هزینه ارسال وسیله جامانده، هماهنگ میشوند.
سخن پایانی
جاماندن وسیله مسافر در سفرهای اسنپی ممکن است برای هر کاربر رانندهای پیش بیاید، بررسی خودرو پس از پایان سفر کمک میکند که زودتر از جاماندن وسیله در خودرو مطلع شوید و با کمک پشتیبانی وسیله را به دست مسافر برسانید.
سلام اگر. به کلیه مسافرهای اسنپ اطلاع رسانی شود ظرفیت هر ماشین سه نفر هست خیلی خوبه چون ما رانندگان اسنپ این مشکل راداریم ممنون میشویم اطلاع رسانی شود
سلام اگر. به کلیه مسافرهای اسنپ اطلاع رسانی شود ظرفیت هر ماشین سه نفر هست خیلی خوبه چون ما رانندگان اسنپ این مشکل راداریم ممنون میشویم اطلاع رسانی شود
من چیزی پیداکردم با پشتیبانی تماس گرفتم تاکنون خبری نشدنمیدونم برای کدام مسافربوداخه زیرصندلی بوداگه تمییزنمیکردم پیداش نمیکردم الان نزدیک به یک ماه گذشته کجا تحویل دهم بدم پست چکارکنم لطفا راهنمایی کنید
من چیزی پیداکردم با پشتیبانی تماس گرفتم تاکنون خبری نشدنمیدونم برای کدام مسافربوداخه زیرصندلی بوداگه تمییزنمیکردم پیداش نمیکردم الان نزدیک به یک ماه گذشته کجا تحویل دهم بدم پست چکارکنم لطفا راهنمایی کنید
دسته کلیدی در خودرو جا ماند با پشتیبانی هماهنگ شدم و بصاحبش برگرداندم ولی مسافر طی چهار تماس در دو هفته با اصرار بنده دریافت امانت خود را به اسنپ اعلام نمود.
دسته کلیدی در خودرو جا ماند با پشتیبانی هماهنگ شدم و بصاحبش برگرداندم ولی مسافر طی چهار تماس در دو هفته با اصرار بنده دریافت امانت خود را به اسنپ اعلام نمود.
لطفا در مورد اشیا جا برده شده از راننده هم توضیح بیشتری بگذارید
که بعد ۲۳ روز از گزارش سرقت از ماشین توسط مسافر جواب میدید
باز خورد شما ثبت شد و……
لطفا در مورد اشیا جا برده شده از راننده هم توضیح بیشتری بگذارید
که بعد ۲۳ روز از گزارش سرقت از ماشین توسط مسافر جواب میدید
باز خورد شما ثبت شد و……
بهترین کار اینه که قبل از زدن پایان سفر صندلی عقب رو وارسی کنید که اگر چیزی جامانده بود بشه از طریق اپلیکیشن باهاش تماس بگیریم .
بهترین کار اینه که قبل از زدن پایان سفر صندلی عقب رو وارسی کنید که اگر چیزی جامانده بود بشه از طریق اپلیکیشن باهاش تماس بگیریم .