
آرامش و امنیت دو فاکتور مهم در سفرهای اسنپی است. کاربران راننده حرفهای با رانندگی اصولی و رعایت قوانین، امنیت سفر کاربران مسافر را تضمین میکنند. از سوی دیگر کاربران راننده حرفهای اسنپ همگی از اخلاق حرفهای برخوردار هستند و بدینترتیب تجربهی خوشایندی را برای خود و کاربران مسافر ایجاد میکنند.
بهطور کلی؛ چگونگی برخورد با انواع مسافران، میزان مهارت در برقراری ارتباط مناسب با کاربران مسافر و رضایت کاربران مسافر از شما، همگی در مجموع اخلاق حرفهای را شکل میدهند.
برخورداری از اخلاق حرفهای و خوش برخوردی باعث افزایش میانگین امتیاز شما و در نهایت موجب افزایش درآمد شما میشود. در این مقاله با با برخی از مهمترین موارد اخلاق حرفهای آشنا میشویم. با ما همراه باشید.
۱. ارتباط کلامی مناسب داشته باشیم
هنگامی که کاربر مسافر وارد خودرو میشود شما با سلام و احوالپرسی قدرت بیان و ادب خود را نشان میدهید. لازم به ذکر است که در برقراری ارتباط کلامی باید محتاط بود و اگر کاربر مسافر تمایل چندانی به صحبت کردن ندارد، بهتر است به او اجازه دهیم تا استراحت کند. در صورتی که کاربر مسافر تمایل به صحبت کردن داشت، مرز میان صمیمت و خوش برخوردی را رعایت کنیم و از بهکار بردن الفاظ نامناسب حتی به شوخی پرهیز کنیم.

۲. وقت شناس باشیم
همانطور که وقت کاربران راننده بسیار ارزشمند است، انتظار میرود ما نیز برای وقت مسافران ارزش قائل باشیم و سر موقع به مبدا برسیم. همچنین پیش از آغاز سفر مواردی مانند پُر بودن باک را حتما بررسی کنید تا حین سفر نیازی به توقف برای سوختگیری نباشد. احترام به وقت کاربران مسافر باعث افزایش رضایتمندی و رشد چشمگیر درآمد شما عزیزان میشود.
۳. صبر و شکیبایی
در موارد خاص ممکن است کاربر مسافر درخواست نامعقول و نابجایی داشته باشد. در این موارد با نهایت احترام و متانت پاسخ ایشان را بدهید و در صورتی که کاربر مسافر به رفتار اشتباه خود ادامه داد، با پشتیبانی تماس بگیرید. کاربران حرفهای اسنپ هیچگاه شخصا وارد عمل نمیشوند. پشتیبانی اسنپ در هفت روز هفته و بهصورت ۲۴ ساعته حامی شماست.

۴. احترام را در تمام جوانب رعایت کنید
بعضی از رانندهها تنها بر اساس یک شناخت کلی که از مسافرهای قبلی دارند، کار در اسنپ را شروع میکنند. اما واقعیت این است که فعالیت به عنوان کاربر رانندهی اسنپ با کار به عنوان مسافربر شخصی تفاوتهای زیادی دارد. کاربران مسافر اسنپ میتوانند به نحوهی برخورد شما امتیاز بدهند و همین امتیاز روی میزان دریافت درخواستهای سفر تاثیر میگذارد. به همین دلیل، نوع برخورد و رفتار کاربر راننده دائما زیر ذرهبین است و حتی گفتن یک کلمهی ناشایست میتواند بر امتیاز او تاثیر منفی بگذارد. باید سعی کنید هم در گفتار و هم در رفتار دقیق باشید.
۵. طبق خواستهی مسافر عمل کنید
همانطور که ذکر کردیم در بعضی موارد خاص خواستههای کاربران مسافر نابجا و خلاف قوانین است. اما در صورتی که کاربر مسافر از شما درخواست کرد تا صدای موزیک را کم کنید یا کمی شیشهها را پایین بدهید، این یک درخواست کاملا منطقی است و نیاز است تا مطابق خواستهی مسافر رفتار کنید. تعامل با مسافری که درون خودروی شما نشسته، رفتاری حرفهای است که کاربران راننده اسنپ آن را رعایت میکنند.





مطابق میل مسافر رفتار کردم
رفتار بکو کم نیاری
حمید حامدمقاصد
سلام. مشکلی، دردی چیزی نداری ؟
خوبه بد نیست از هیچی بهتره
سلام عزیز. خسته نباشی. ناچار به تعمیرگاه رفتن که شدی میبینی که اون هیچی خیلی بهتر بود.
همه موارد را میپذیرم ولی در مورد مسافری که ۵ تا ۱۰ دقیقه مرا در مبدا معطل میکند این را یک بی احترامی نسبت به خود میدانم.
مباحث کاملا به جا بود
عالی
مرسی
؟!! ): !!
عالی
میرم یه مشت مرگ موش میخرم میخورما از دست شماها.
عالی بود احترام به مسافر نشانه شخصیت رانندگان میباشد
سلام بنده به همه مسافران احترام می گذارم
سلام عزیزم. خسته نباشی. یاد مبارکت باشه هیچکس صبح به نیت بی احترامی به دیگران بیدار نمیشه.
آفرین
پسر خوب
باسلام ب کادر مجرب و کااااااملا حرفیه ای خوب،و پرتلاش اسنپ!
اراغزتون بطور کلی کاملا آموزنده و بسیار بکار امدو متین هست و بوده ک در واقعه هر انسان عاقل و با درک و شعور نسبیه خود حتما باید ب همین منوال باشد..
درکل سپاس و درود برشما????????????
شکرگزار از خطه ی خوب نصف جهان????
مواظب باشین خیلی احترام بزارین مبادا ستاره بهتون ندن جمش کنین بااین نانی که درست کردن
” در مورد “اراغزشون” با شما کاملا موافقم.
خودت فهمیدی چی گفتی
سلام
اراعزتون؟!!
یا عرائظتون؟!
تازه اونم اشتباه هست.
باید بجای عرایض می نوشتی فرمایشات تون…
سلام من تا آنجایی که میتونم با مسافر به چشم خواهر و برادر نگاه میکنم تا مسافر حس راحتی داشته باشد ممنون
انشاالله که همه این حرفهایی که میزنید واقعی ودرست باشد
سلام من تا جاییکه که یادم میاد تمام این مسائل را رعایت کردم ومیکنم تابحال حتی یکبار هم پیش نیامده که مسافرکوچکترین نگرانی و نا رضایتی عنوان کنه واقعا جای تعجبه..بازهم بیشتر مواظبت ممنون از شما
سلام. خسته نباشی. خداقوت.
آفرین ادامه بده آیندت روشنه