
آرامش و امنیت دو فاکتور مهم در سفرهای اسنپی است. کاربران راننده حرفهای با رانندگی اصولی و رعایت قوانین، امنیت سفر کاربران مسافر را تضمین میکنند. از سوی دیگر کاربران راننده حرفهای اسنپ همگی از اخلاق حرفهای برخوردار هستند و بدینترتیب تجربهی خوشایندی را برای خود و کاربران مسافر ایجاد میکنند.
بهطور کلی؛ چگونگی برخورد با انواع مسافران، میزان مهارت در برقراری ارتباط مناسب با کاربران مسافر و رضایت کاربران مسافر از شما، همگی در مجموع اخلاق حرفهای را شکل میدهند.
برخورداری از اخلاق حرفهای و خوش برخوردی باعث افزایش میانگین امتیاز شما و در نهایت موجب افزایش درآمد شما میشود. در این مقاله با با برخی از مهمترین موارد اخلاق حرفهای آشنا میشویم. با ما همراه باشید.
۱. ارتباط کلامی مناسب داشته باشیم
هنگامی که کاربر مسافر وارد خودرو میشود شما با سلام و احوالپرسی قدرت بیان و ادب خود را نشان میدهید. لازم به ذکر است که در برقراری ارتباط کلامی باید محتاط بود و اگر کاربر مسافر تمایل چندانی به صحبت کردن ندارد، بهتر است به او اجازه دهیم تا استراحت کند. در صورتی که کاربر مسافر تمایل به صحبت کردن داشت، مرز میان صمیمت و خوش برخوردی را رعایت کنیم و از بهکار بردن الفاظ نامناسب حتی به شوخی پرهیز کنیم.

۲. وقت شناس باشیم
همانطور که وقت کاربران راننده بسیار ارزشمند است، انتظار میرود ما نیز برای وقت مسافران ارزش قائل باشیم و سر موقع به مبدا برسیم. همچنین پیش از آغاز سفر مواردی مانند پُر بودن باک را حتما بررسی کنید تا حین سفر نیازی به توقف برای سوختگیری نباشد. احترام به وقت کاربران مسافر باعث افزایش رضایتمندی و رشد چشمگیر درآمد شما عزیزان میشود.
۳. صبر و شکیبایی
در موارد خاص ممکن است کاربر مسافر درخواست نامعقول و نابجایی داشته باشد. در این موارد با نهایت احترام و متانت پاسخ ایشان را بدهید و در صورتی که کاربر مسافر به رفتار اشتباه خود ادامه داد، با پشتیبانی تماس بگیرید. کاربران حرفهای اسنپ هیچگاه شخصا وارد عمل نمیشوند. پشتیبانی اسنپ در هفت روز هفته و بهصورت ۲۴ ساعته حامی شماست.

۴. احترام را در تمام جوانب رعایت کنید
بعضی از رانندهها تنها بر اساس یک شناخت کلی که از مسافرهای قبلی دارند، کار در اسنپ را شروع میکنند. اما واقعیت این است که فعالیت به عنوان کاربر رانندهی اسنپ با کار به عنوان مسافربر شخصی تفاوتهای زیادی دارد. کاربران مسافر اسنپ میتوانند به نحوهی برخورد شما امتیاز بدهند و همین امتیاز روی میزان دریافت درخواستهای سفر تاثیر میگذارد. به همین دلیل، نوع برخورد و رفتار کاربر راننده دائما زیر ذرهبین است و حتی گفتن یک کلمهی ناشایست میتواند بر امتیاز او تاثیر منفی بگذارد. باید سعی کنید هم در گفتار و هم در رفتار دقیق باشید.
۵. طبق خواستهی مسافر عمل کنید
همانطور که ذکر کردیم در بعضی موارد خاص خواستههای کاربران مسافر نابجا و خلاف قوانین است. اما در صورتی که کاربر مسافر از شما درخواست کرد تا صدای موزیک را کم کنید یا کمی شیشهها را پایین بدهید، این یک درخواست کاملا منطقی است و نیاز است تا مطابق خواستهی مسافر رفتار کنید. تعامل با مسافری که درون خودروی شما نشسته، رفتاری حرفهای است که کاربران راننده اسنپ آن را رعایت میکنند.





سلام
با هر ۵مورد موافق هستم، انشاالله سعیم اینه همیشه سر لوحه کارم باشه.
سلام. خسته نباشی.
سلام سپاس از راهنمایی شما بازم تشکر از اسنپ
سلام. خسته نباشی. ایکاش نظردهنده ها هر از گاهی یا دوباره نظرهای جدید میدادند یا میتوانستند که نظرات اعلام شده را در صورت لزوم تصحیحاتی بکنند.
بسیار بحث خوبی رو پیشنهاد کردید و باهاش موافقم
هرچقدر با شخصیت تر با مسافر برخورد بشه همونقدر موسسه و کارکنان اسنپ ارزشمند و قابل احترام تر میشوند
سلام خسته نباشی. “نمیشوند” .
باعرض سلام دارم همکاران اسنپ خیلی برنامه خوبی هست این برنامه بایدبه مسافران احترام بزاریم
سلام . خسته نباشی . کل جامعه ما بمعنی واقعی و قلبی میبایستی بسمت احترام متقابل ارتقا شخصیتی بدهند. احترام به اشخاص نامحترم سخت است.
بنده خودمومیزارم جای مسافران به هرنکاتی اشاره کردین من دقت میکنم
سلام. خسته نباشی. شما هم بروید جای مسافر بنشینید یکی باید بره پشت فرمون بنشینه عزیز.
عالی بود مطالب
سلام. خسته نباشی. مفید بود ؟ الآن که مدتی میگذره دارید با یادگیری مطالب از رانندگی تحت عنوان اسنپ لذت میبری؟ راستی ماشینت چطوره؟ هنوز راه میره؟
خیلی ممنون از شما ،بله همیشه حق با مشتریان است کاش به جای امتیاز گرفتن از مسافر در جای دیگری با سفیران برخورد انضباطی میکردین مثلا در مزاحمت تلفنی ،نحوه برخورد رفتاری با مسافر ،دیر رسیدن ،کنسل کردن سفر از هر دو طرف
راننده دیر نمیرسه. شما دیدی راننده ازت دوره کنسل کن دیگری را بگیر. ماشین مفت سوار شدن دیگه اظهار نظر نداره. برخورد انظباتی نتیجه اش یا اینه که پیاده خیابان گز کنی یا بنز خودتو سوار شی.
سلام خدمت شما همکاران گرامی همیشه زنده باشید ????????????????????????????????????
سلام هزیز. خسته نباشی. درود.
اینجا همه چیز فقط برای مسافر هستش اگر مسافر به هر دلیلی به راننده بی احترامی کنه اصلا مشکلی نیست و باید بگذریم.
رضا جان، درخواست ما از شما کاربران راننده حرفهای اینه که به صورت شخصی با مسافرانی که رعایت نمیکنن وارد بجث نشید و موضوع رو از طریق راههای پشتیبانی دنبال کنید.
سلام، بنده با همکاران پشتیبانی هم در میان گذاشتم، اما خبری نشده که نشده.
متاسفانه راننده خیلی مظلوم واقع شده
برو پی کارت.
یعنی ده دقیقه در صف انتظار موندن وسط روز و پرداخت بالغ بر صد تومن در دقیقه و صدالبته بدلیل اهمیت مسافرهای مفتباز مسدودی حساب راننده در خلال انتظار تماس با پشتیبانی !!
شما درست میگین ولی جون من یه بار خوتون تماس بگیرید با پشتیبانی ببینم موفق میشید یا نه؟
سلام ولی من دو روزه که ثبت نام شدم و بیشتر از ۱۵ تا سفر نرفتم و یه یه بار هم یه مسافر دو بار درخواست داد و رفتم به مبدا رسیدم جواب تماسم نمیداد و هیچ شماره ای از پشتیبانی نداشتم که زنگ بزنم؛و روز بعد یعنی امروز منو مسدود موقت کردید؛نمیدونم چرا
پشتیبانی هم یا اصلا جواب نمیده یا تماس نمیگیره یا اینکه نیمساعت بعد با راننده تماس میگیره و دوباره اعصاب راننده رو میریزه بهم
نمیدونم چرا مدیریت اسنپ فکر آرامش راننده نیست چون کافیه ی مسافر اعصابشو بریزه بهم بعدش احتمال هزار اتفاق ناگوار هست ولی مسافر دستشو میکنه جیبشو سوت زنان میره دنبال کارش
التماس تفکر از اسنپ
دقیقا
مسافر اگه به راننده بی احترامی کنه باید حواله داد به خودش و مدیریت اسنپ
تقریبا رانندگان تمامی مراحل را رعایت میکنند این مسافران هستند که در مبدا راننده را ویلان میکنند امیدواریم این مشکل هم حل شود
سلام. خسته نباشی. فقط مبدا” ؟!!