آموزش رانندگان اسنپآموزش رانندگانامکانات اپلیکیشن

آموزش مراحل افزایش موجودی در اپلیکیشن راننده اسنپ

لیگ نوروزی

کاربران راننده اسنپی برای شروع به کار و دریافت درخواست‌های سفر، نیاز به افزایش موجودی حساب کاربری‌شان دارند. از این موجودی برای پرداخت کمیسیون سفرهای اسنپی استفاده می‌شود. توجه داشته باشید اگر موجودی حساب شما منفی باشد، درخواست‌های سفر اسنپ برایتان ارسال نمی‌شود. برای آموزش افزایش موجودی در اپلیکیشن راننده اسنپ همراه ما باشید.

نحوه افزایش موجودی اپلیکیشن راننده اسنپ

در صفحه اصلی اپلیکیشن یا همان صفحه دریافت سفر، روی گزینه «موجودی» بزنید.

آموزش مراحل افزایش موجودی در اپلیکیشن راننده اسنپ باشگاه رانندگان اسنپ

در صفحه ای که برایتان باز می‌شود برای افزایش موجودی روی علامت + به رنگ آبی بزنید.

آموزش مراحل افزایش موجودی در اپلیکیشن راننده اسنپ باشگاه رانندگان اسنپ

در صفحه افزایش موجودی، مبلغ موردنظرتان را به ریال وارد کنید، سپس روی گزینه «پرداخت» زده و وارد درگاه بانکی شوید. اطلاعات کارت بانکی‌تان را وارد کرده و پرداخت را نهایی کنید.

آموزش مراحل افزایش موجودی در اپلیکیشن راننده اسنپ باشگاه رانندگان اسنپ

سؤالات پرتکرار

چگونه می توان موجودی اپلیکیشن راننده را افزایش داد؟

برای افزایش موجودی اپلیکیشن راننده اسنپ، کافی است در صفحه اصلی روی گزینه موجودی بزنید و با استفاده از علامت + آبی، مبلغ موردنظرتان را به ریال وارد کنید و از طریق درگاه بانکی پرداخت انجام دهید.

حداقل و حداکثر مقدار افزایش موجودی اپلیکیشن راننده چقدر باید باشد؟

حداکثر موجودی پس از شاٰرژ می‌تواند ۲۰ هزار تومان باشد.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۳,۵۴۱ دیدگاه)

    1. دوست عزیز تنها روش برای افزایش موجودی اپلیکیشن راننده اسنپ: در صفحه اصلی روی گزینه موجودی بزنید و با استفاده از علامت + آبی، مبلغ موردنظرتان را به ریال وارد کنید و از طریق درگاه بانکی پرداخت انجام دهید. توجه داشته باشید حداکثر موجودی پس از شاٰرژ میتواند ۲۰ هزار تومان باشد. لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید:
      https://club.snapp.ir/wp-admin/post.php?post=8265&action=edit

    1. دوست عزیز برای افزایش موجودی اپلیکیشن راننده اسنپ، کافی است در صفحه اصلی روی گزینه موجودی بزنید و با استفاده از علامت + آبی، مبلغ موردنظرتان را به ریال وارد کنید و از طریق درگاه بانکی پرداخت انجام دهید. توجه داشته باشید حداکثر موجودی پس از شاٰرژ میتواند ۲۰ هزار تومان باشد. لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید:
      https://club.snapp.ir/wp-admin/post.php?post=8265&action=edit

    1. فرزاد عزیز همه کاربران راننده اسنپ کد معرفی منحصربه‌فرد دارند که می‌توانند آن را از طریق اپلیکیشن راننده اسنپ‌ مشاهده کنند برای مشاهده کد معرفی کافی است مراحل زیر را طی کنید:
      ۱- در صفحه اصلی اپلیکیشن راننده، گوشه بالا سمت راست، گزینه منو (سه خط) را لمس کرده و در صفحه‌ای که باز می‌شود، گزینه «اطلاعات کاربری» را لمس کنید. ۲- پس از لمس گزینه «اطلاعات کاربری»، صفحه ای باز می‌شود که کد معرفی شما در آن به نمایش در‌می‌آید.

    1. دوست عزیز میتوانید از طریق مراجعه به پشتیبانی غیرحضوری با ثبت تیکت درخواست خود را ارسال و بعد از آن پیگیری نمایید. پس از ثبت تیکت مجددا تیکت خود را بررسی کنید تا راه حل عنوان شده را انجام دهید.
      لینک پشتیبانی غیرحضوری: https://club.snapp.ir/online_support/
      : https://club.snapp.ir/online_support/

    1. دوست عزیز بله موردی ندارد. برای افزایش موجودی اپلیکیشن راننده اسنپ، کافی است در صفحه اصلی روی گزینه موجودی بزنید و با استفاده از علامت + آبی، مبلغ موردنظرتان را به ریال وارد کنید و از طریق درگاه بانکی پرداخت انجام دهید. توجه داشته باشید حداکثر موجودی پس از شاٰرژ میتواند ۲۰ هزار تومان باشد. لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید:
      https://club.snapp.ir/wp-admin/post.php?post=8265&action=edit

    1. دوست عزیز برای افزایش موجودی اپلیکیشن راننده اسنپ، کافی است در صفحه اصلی روی گزینه موجودی بزنید و با استفاده از علامت + آبی، مبلغ موردنظرتان را به ریال وارد کنید و از طریق درگاه بانکی پرداخت انجام دهید. توجه داشته باشید حداکثر موجودی پس از شاٰرژ میتواند ۲۰ هزار تومان باشد. لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید:
      https://club.snapp.ir/wp-admin/post.php?post=8265&action=edit
      در صورتیکه با مشکل مواحه شدید مرورگر خود و کارت بانکی مورد استفاده را تغییر دهید و مجدد اقدام نمایید.

    1. کاربر عزیز همه کاربران راننده اسنپ کد معرفی منحصربه‌فرد دارند که می‌توانند آن را از طریق اپلیکیشن راننده اسنپ‌ مشاهده کنند برای مشاهده کد معرفی کافی است مراحل زیر را طی کنید:
      ۱- در صفحه اصلی اپلیکیشن راننده، گوشه بالا سمت راست، گزینه منو (سه خط) را لمس کرده و در صفحه‌ای که باز می‌شود، گزینه «اطلاعات کاربری» را لمس کنید. ۲- پس از لمس گزینه «اطلاعات کاربری»، صفحه ای باز می‌شود که کد معرفی شما در آن به نمایش در‌می‌آید.

  1. سلام من قبلا اسنپ وانت داشتم بعدا رفتم دفتر کنسل کردم الان میخوام دوباره کار کنم ثبت نام رو کامل کردم ولی حسابم باز نمیشه چیکار کنم

    1. دوست عزیز لطفا مدارک خود را به صورت حضوری به دفتر پشتیبانی شهر خود تحویل دهید. در صورتی که ساکن شهری هستید که امکان مراجعه حضوری ندارید مدارک خود را از طریق پشتیبانی غیرحضوری ارسال کنید. لینک پشتیبانی غیرحضوری: https://club.snapp.ir/online_support/

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00