آموزش رانندگان اسنپ

نکات مهم درباره قابلیت «تسویه در لحظه» اسنپ

قابلیت «تسویه در لحظه» در اپلیکیشن، شما کاربران راننده اسنپ را قادر می‌سازد در هر ساعتی از شبانه‌روز از حساب اسنپی خود برداشت وجه داشته باشید؛ اما استفاده از این قابلیت شرایطی دارد و لازم است برخی نکات رعایت شود. در ادامه مطلب شرایط استفاده از قابلیت تسویه در لحظه اسنپ و دلایلی را که باعث می‌شوند نتوانیم از این ویژگی استفاده کنیم بررسی می‌کنیم.

شرایط استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه»:

  • شماره شبای ثبت‌شده در اپلیکیشن، مربوط به بانک‌های طرف قرارداد با اسنپ برای تسویه در لحظه باشد.
  • روزانه حداکثر ۵ بار می توانید از این ویژگی استفاده کنید.
  • مجموع مبلغ درخواستی روزانه تا سقف ۳ میلیون تومان است.
  • اعتبار حسابتان باید بیشتر از ۱۰ هزار تومان باشد.
  • این قابلیت از لحظه ثبت‌نام برای تمام کاربران راننده فعال است.

چرا «تسویه در لحظه» انجام نمی‌شود؟

در صورت عدم رعایت شرایط گفته شده امکان استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه» را نخواهید داشت و علت خطا در اپلیکیشن به شما اعلام خواهد شد. در ادامه دلایل انجام نشدن «تسویه در لحظه» را بررسی می کنیم.

به‌پایان‌رسیدن تعداد دفعات تسویه در لحظه

روزانه حداکثر ۵ بار می‌توانید از ویژگی «تسویه در لحظه» استفاده کنید و بیشتر از این تعداد با پیام خطا مواجه خواهید شد.

به‌پایان‌رسیدن سقف تراکنش روزانه

مجموع مبلغی که روزانه می‌توانید با استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه» برداشت کنید، ۳ میلیون تومان است. درصورتی‌که مبلغ درخواستی شما از سقف برداشت روزانه بیشتر شود با پیام «سقف تراکنش امروز به پایان رسیده است» مواجه می‌شوید و می‌توانید روز بعد مجدد اقدام کنید.

عدم ارائه شماره شبا مربوط به بانک‌های طرف قرارداد اسنپ

برای استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه» باید شماره شبا بانک‌های طرف قرارداد با اسنپ برای تسویه در لحظه را ثبت کنید. درصورتی‌که شماره شبا ثبت‌شده مربوط به این بانک‌ها نباشد با پیام « امکان ارائه تسویه در لحظه برای بانک شما وجود ندارد» مواجه خواهید شد و لازم است از بخش ویرایش شماره شبا، شماره خود را تغییر دهید.

بانک های طرف قرارداد با اسنپ برای استفاده از قابلیت تسویه در لحظه
ملی، ملت، صادرات، تجارت، سپه، پاسارگاد، شهر، پارسیان، سامان، کشاورزی، رفاه ، رسالت، اقتصاد نوین، مسکن، بلوبانک و ویپاد

توجه: کاربران راننده عزیز در نظر داشته باشید که خدمات بانک صادرات بین ساعات ۱۲ بامداد تا ۶ صبح ارائه نمی‌شود. همچنین بانک ملت از ساعت ۲۳ تا ۰۰:۱۵ بامداد، خدمات ارائه نمی‌کند.

اعتبار کمتر از حد مجاز

برای ثبت «تسویه در لحظه»، باید موجودی قابل‌برداشت در اپلیکیشن، بیشتر از ۱۰ هزار تومان باشد. درصورتی‌که مبلغ اعتبار کمتر از این مقدار باشد، پیام «اعتبار شما کمتر از حد مجاز است» دریافت می‌کنید.

سخن پایانی

در حال حاضر تسویه‌حساب درآمد اسنپی به دو صورت «تسویه روزانه» و «تسویه در لحظه» انجام می‌شود. با استفاده از امکان «تسویه در لحظه» شما کاربر راننده عزیز، در هر ساعتی از شبانه‌روز قادر به برداشت وجه از حساب اسنپی خود هستید. عدم رعایت شرایط استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه» اسنپ، منجر به ارسال پیام خطا در اپلیکیشن خواهد شد.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

نوشته‌های مشابه

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۴۷۰ دیدگاه)

  1. با سلام.من یه گلایه دارم.به محض اینکه پاداش طرح های تشویقی به اعتبارم اضافه میشه گزینه تسویه در لحظه کلا غیر فعال میشه چند بارم به پشتیبانی تماس گرفتم ولی پیگیری نمیکنن اصلا.بعدش باید تا یک روز بمونم که تسویه روزانه انجام بشه.در حالی که نوشته طرح تشویقی با پاداش نقدی.چند باره این اتفاق میوفته اما هیچکسی پاسخگو نیست.لطفا اینکار رو با راننده نکنید.

  2. با سلام.من یه گلایه دارم.به محض اینکه پاداش طرح های تشویقی به اعتبارم اضافه میشه گزینه تسویه در لحظه کلا غیر فعال میشه چند بارم به پشتیبانی تماس گرفتم ولی پیگیری نمیکنن اصلا.بعدش باید تا یک روز بمونم که تسویه روزانه انجام بشه.در حالی که نوشته طرح تشویقی با پاداش نقدی.چند باره این اتفاق میوفته اما هیچکسی پاسخگو نیست.لطفا اینکار رو با راننده نکنید.

  3. سلام لطفا خواهشا قیمتهایی که قبل سوار کردن مسافر میزنید باقیمت بعد سوار شدن مسافر یکی کنید .خواهشا قیمت الکی ننویسید.یک خواهش دیگه دارم لطفا تو قیمتهاتون تجدید نظر کنید الان یازده هزار تومن کجاش به راننده میصرفه که البته ۱۵درصد هم شما بردارید????????????

  4. با درود فراوان خدمت شما همکار گرامی من در تاریخ۱۰/۱۰مبلغ ۲/۲۰۶/۵۰۰ریال تسویه در لحظه را انجام دادماز حساب اسنپم کسر شد اما به حساب بانکی نیومد با پشتیبانی تماس گرفتم تلفن گویا جواب داد قرار شد تا ۷۲ساعت بعد رسیدگی بشه اما خبری نشد هنوزم پول به حسابم بر نگشته حالا باید چه کار کنم

  5. پشتبانی به من گفت .شما لغو سفربیشتری داشتی وتخلف کردی وبه این خاطر تسویه در لحظه شما تبدیل به روزانه شده.
    الان من همچین دلیلی را تو برنامه شما نمی بینم
    میدونید اصلا نفرات تو پشتیبانی توجیح نیستن من هرموقع تماس گرفتم ول معطل بودم

  6. باسلام خسته نباشید اسنپ طوری برنامه‌ریزی کرده که هزینه واستهلاک ماشین در نظر گرفته نمی‌شود مثلآ مادرتبریز نهایتا هفتصد هزار تومان میتونیم کار کنیم بااستحلاک این کرایه ها اصلا عادلانه نیست رسیدگی شود

  7. با سلام و احترام
    من بیش‌از ۶ سال است که اسنپ هستم وشماره شبا از بانک پاسارگاد وهیچ یک از شرایطی که باعث شود تسویه در لحظه انجام نشود را ندارم اما با این حال قادر به انجام این تسویه در لحظه نشده ام.
    لطفا بررسی فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00