
قابلیت «تسویه در لحظه» در اپلیکیشن، شما کاربران راننده اسنپ را قادر میسازد در هر ساعتی از شبانهروز از حساب اسنپی خود برداشت وجه داشته باشید؛ اما استفاده از این قابلیت شرایطی دارد و لازم است برخی نکات رعایت شود. در ادامه مطلب شرایط استفاده از قابلیت تسویه در لحظه اسنپ و دلایلی را که باعث میشوند نتوانیم از این ویژگی استفاده کنیم بررسی میکنیم.
شرایط استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه»:
- شماره شبای ثبتشده در اپلیکیشن، مربوط به بانکهای طرف قرارداد با اسنپ برای تسویه در لحظه باشد.
- روزانه حداکثر ۵ بار می توانید از این ویژگی استفاده کنید.
- مجموع مبلغ درخواستی روزانه تا سقف ۳ میلیون تومان است.
- اعتبار حسابتان باید بیشتر از ۱۰ هزار تومان باشد.
- این قابلیت از لحظه ثبتنام برای تمام کاربران راننده فعال است.
چرا «تسویه در لحظه» انجام نمیشود؟
در صورت عدم رعایت شرایط گفته شده امکان استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه» را نخواهید داشت و علت خطا در اپلیکیشن به شما اعلام خواهد شد. در ادامه دلایل انجام نشدن «تسویه در لحظه» را بررسی می کنیم.
بهپایانرسیدن تعداد دفعات تسویه در لحظه
روزانه حداکثر ۵ بار میتوانید از ویژگی «تسویه در لحظه» استفاده کنید و بیشتر از این تعداد با پیام خطا مواجه خواهید شد.
بهپایانرسیدن سقف تراکنش روزانه
مجموع مبلغی که روزانه میتوانید با استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه» برداشت کنید، ۳ میلیون تومان است. درصورتیکه مبلغ درخواستی شما از سقف برداشت روزانه بیشتر شود با پیام «سقف تراکنش امروز به پایان رسیده است» مواجه میشوید و میتوانید روز بعد مجدد اقدام کنید.
عدم ارائه شماره شبا مربوط به بانکهای طرف قرارداد اسنپ
برای استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه» باید شماره شبا بانکهای طرف قرارداد با اسنپ برای تسویه در لحظه را ثبت کنید. درصورتیکه شماره شبا ثبتشده مربوط به این بانکها نباشد با پیام « امکان ارائه تسویه در لحظه برای بانک شما وجود ندارد» مواجه خواهید شد و لازم است از بخش ویرایش شماره شبا، شماره خود را تغییر دهید.
بانک های طرف قرارداد با اسنپ برای استفاده از قابلیت تسویه در لحظه
ملی، ملت، صادرات، تجارت، سپه، پاسارگاد، شهر، پارسیان، سامان، کشاورزی، رفاه ، رسالت، اقتصاد نوین، مسکن، بلوبانک و ویپاد
توجه: کاربران راننده عزیز در نظر داشته باشید که خدمات بانک صادرات بین ساعات ۱۲ بامداد تا ۶ صبح ارائه نمیشود. همچنین بانک ملت از ساعت ۲۳ تا ۰۰:۱۵ بامداد، خدمات ارائه نمیکند.
اعتبار کمتر از حد مجاز
برای ثبت «تسویه در لحظه»، باید موجودی قابلبرداشت در اپلیکیشن، بیشتر از ۱۰ هزار تومان باشد. درصورتیکه مبلغ اعتبار کمتر از این مقدار باشد، پیام «اعتبار شما کمتر از حد مجاز است» دریافت میکنید.
سخن پایانی
در حال حاضر تسویهحساب درآمد اسنپی به دو صورت «تسویه روزانه» و «تسویه در لحظه» انجام میشود. با استفاده از امکان «تسویه در لحظه» شما کاربر راننده عزیز، در هر ساعتی از شبانهروز قادر به برداشت وجه از حساب اسنپی خود هستید. عدم رعایت شرایط استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه» اسنپ، منجر به ارسال پیام خطا در اپلیکیشن خواهد شد.




سلام همانطور که دوستان فرمودند بانک رفاه را هم در تسویه در لحظه لحاظ فرمایید برای ما بازنشستگان بهتر است تشکر
سلام حمید خوارزمی هستم خواستم تشکر کنم از سازوکار اسنپ که رفاه وآسایش به هم وطنان می آورند انسان بدنبال رفاه هست.
سلام با تشکر ازایجاد امگان برداشت لحظه ای از حساب لطفا کرایه ها را افزایش دهید نسبت به هزینه های خودرو کرایه ها خیلی کم است
با همه بانک ها قرارداد ببندید
از جمله توسعه تعاون چون یه سری بانک ها واریز و برداشت کم رو پیامک نمیدن
با سلام وخسته نباشید خدمت شما همه برنامه تون خوبه فقط چرا اینقدر کمسیون کم میکنید خیلی زیاد کمسیون کم میکنید این جوری ما هیچی برا خودمون کار نمیکنیم برای شما کار میکنیم.خواهش میکنم برسی کنید.
سلام الان مبلغ از ۱ ملیون بیشتر شده الان ۲ ملیون شده برداشت نمیتون بکنم
شماره شبای من مربوط به بانک مسکن هستش با اینکه بانک من طرف قرارد نیست ولی تسویه در لحظه من به خوبی کار می کنه
سلام من کارتم از بانک ملی هست و حدود ۴۰۰ تومان ،۹۸.۵۰۰ به کارتم واریز شده و تسویه شده اما ما بقیه به کارتم واریز نشده چه کار باید بکنم ممنون میشم راهنمایی کنید
مبلغ حساب کاربری بیشاز دو ملیون است تسویه در لحظه که امکان ندارد درحالت تسویه روزانه هم میگذارم ولی بعد از بیرون امدن ازبرنامه خود بهخود تسویه در لحظه فعال میشود
سلام چرا پاداش من واریز نمیشه ممنونم
سلام
درتاریخ ۱۰/۱۰ که اسنپ دچار مشکل شده بود ،بدون اینکه تسویه در لحظه رو بزنم ،کارکرکردم صفر شده بود و فقط مبل۱۰۰۰۰۰ریال اعتبارم شد،مبلغ کارکردم ۱۰۱۱۵۰۰بود.