قابلیت «تسویه در لحظه» در اپلیکیشن، شما کاربران راننده اسنپ را قادر میسازد در هر ساعتی از شبانهروز از حساب اسنپی خود برداشت وجه داشته باشید؛ اما استفاده از این قابلیت شرایطی دارد و لازم است برخی نکات رعایت شود. در ادامه مطلب شرایط استفاده از قابلیت تسویه در لحظه اسنپ و دلایلی را که باعث میشوند نتوانیم از این ویژگی استفاده کنیم بررسی میکنیم.
شرایط استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه»:
- شماره شبای ثبتشده در اپلیکیشن، مربوط به بانکهای طرف قرارداد با اسنپ برای تسویه در لحظه باشد.
- روزانه حداکثر ۵ بار می توانید از این ویژگی استفاده کنید.
- مجموع مبلغ درخواستی روزانه تا سقف یک میلیون تومان است.
- اعتبار حسابتان باید بیشتر از ۱۰ هزار تومان باشد.
- کاربرانی که تازه به ناوگان اسنپ پیوستهاند، بعد از چهار روز امکان استفاده از گزینه «تسویه در لحظه» را دارند.
چرا «تسویه در لحظه» انجام نمیشود؟
در صورت عدم رعایت شرایط گفته شده امکان استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه» را نخواهید داشت و علت خطا در اپلیکیشن به شما اعلام خواهد شد. در ادامه دلایل انجام نشدن «تسویه در لحظه» را بررسی می کنیم.
بهپایانرسیدن تعداد دفعات تسویه در لحظه
روزانه حداکثر ۵ بار میتوانید از ویژگی «تسویه در لحظه» استفاده کنید و بیشتر از این تعداد با پیام خطا مواجه خواهید شد.
بهپایانرسیدن سقف تراکنش روزانه
مجموع مبلغی که روزانه میتوانید با استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه» برداشت کنید، یک میلیون تومان است. درصورتیکه مبلغ درخواستی شما از سقف برداشت روزانه بیشتر شود با پیام «سقف تراکنش امروز به پایان رسیده است» مواجه میشوید و میتوانید روز بعد مجدد اقدام کنید.
عدم ارائه شماره شبا مربوط به بانکهای طرف قرارداد اسنپ
برای استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه» باید شماره شبا بانکهای طرف قرارداد با اسنپ برای تسویه در لحظه را ثبت کنید. درصورتیکه شماره شبا ثبتشده مربوط به این بانکها نباشد با پیام « امکان ارائه تسویه در لحظه برای بانک شما وجود ندارد» مواجه خواهید شد و لازم است از بخش ویرایش شماره شبا، شماره خود را تغییر دهید.
بانک های طرف قرارداد با اسنپ برای استفاده از قابلیت تسویه در لحظه
ملی، ملت، صادرات، تجارت، سپه، پاسارگاد، شهر، پارسیان، آینده، سامان، کشاورزی، رفاه و رسالت
توجه: کاربران راننده عزیز در نظر داشته باشید که خدمات بانک صادرات بین ساعات ۱۲ بامداد تا ۶ صبح ارائه نمیشود. همچنین بانک ملت از ساعت ۲۳ تا ۰۰:۱۵ بامداد، خدمات ارائه نمیکند.
اعتبار کمتر از حد مجاز
برای ثبت «تسویه در لحظه»، باید موجودی قابلبرداشت در اپلیکیشن، بیشتر از ۱۰ هزار تومان باشد. درصورتیکه مبلغ اعتبار کمتر از این مقدار باشد، پیام «اعتبار شما کمتر از حد مجاز است» دریافت میکنید.
سخن پایانی
در حال حاضر تسویهحساب درآمد اسنپی به دو صورت «تسویه روزانه» و «تسویه در لحظه» انجام میشود. با استفاده از امکان «تسویه در لحظه» شما کاربر راننده عزیز، در هر ساعتی از شبانهروز قادر به برداشت وجه از حساب اسنپی خود هستید. عدم رعایت شرایط استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه» اسنپ، منجر به ارسال پیام خطا در اپلیکیشن خواهد شد.
من چند روزه نتونستم تسویه کنم لطفا کمک کنین
گزینه. تسویه در لحظه. یا رو زانه. برای من خاموش میباشد. در حالی که دومیلون در حساب اسنپ دارم و. بانک سپه. معرفی کردم.
سلام موجودی من بیشتر از یک میلیون تومان هستش ولی ۳روز که نمیتونم برداشت کنم خود اپلیکیشن هم بامداد ،ازطریق پایا یا شبا برام انجام نمیده،هیچ مشکل بانکی هم ندارم شماره کارتمم بانک ملی هستش ولی سه روز دقیقا میزنه تراکنش اتمام یافته کسی هم برام هرچی پیام دادم بررسی نکرد
با سلام خدمت شما با توجه به اینکه بانک بنده انصار بوده و با بانک سپه ادغام شده اما توصیه برای این جانب امکان پذیر نیست و نمیتوانم توصیه در لحظه یا روزانه را انجام بدم لطفاً این مشکل را برطرف کنید با تقدیم احترام
خیلی خوب بود ممنونم از راهنماییتون
تو این وضعیت اقتصادی و با توجه به نرخ تورم و اضاف شدن حقوق و کارگر و کارمند خواهشا به فکر ما اسنپی ها هم باشید چیزی هم بیشتر از حق مان نمیخوایم ما همه یک مردم هستیم ????????????
عالی بود.
عرض سلام و خسته نباشید
استپ کرایه هاش خیلی کم شده لطفاً اگه براتون مقدور اضافه کنید ممنون
لطفا تعداد دفعات تسویه در لحظه در هر روز از پنج بار بیشتر شود
بسیار عالی
خدا قوت به عوامل