آموزش رانندگان اسنپ

نکات مهم درباره قابلیت «تسویه در لحظه» اسنپ

لیگ نوروزی

قابلیت «تسویه در لحظه» در اپلیکیشن، شما کاربران راننده اسنپ را قادر می‌سازد در هر ساعتی از شبانه‌روز از حساب اسنپی خود برداشت وجه داشته باشید؛ اما استفاده از این قابلیت شرایطی دارد و لازم است برخی نکات رعایت شود. در ادامه مطلب شرایط استفاده از قابلیت تسویه در لحظه اسنپ و دلایلی را که باعث می‌شوند نتوانیم از این ویژگی استفاده کنیم بررسی می‌کنیم.

شرایط استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه»:

  • شماره شبای ثبت‌شده در اپلیکیشن، مربوط به بانک‌های طرف قرارداد با اسنپ برای تسویه در لحظه باشد.
  • روزانه حداکثر ۵ بار می توانید از این ویژگی استفاده کنید.
  • مجموع مبلغ درخواستی روزانه تا سقف یک میلیون و پانصد هزار تومان است.
  • اعتبار حسابتان باید بیشتر از ۱۰ هزار تومان باشد.
  • کاربرانی که تازه به ناوگان اسنپ پیوسته‌اند، بعد از چهار روز امکان استفاده از گزینه «تسویه در لحظه» را دارند.

چرا «تسویه در لحظه» انجام نمی‌شود؟

در صورت عدم رعایت شرایط گفته شده امکان استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه» را نخواهید داشت و علت خطا در اپلیکیشن به شما اعلام خواهد شد. در ادامه دلایل انجام نشدن «تسویه در لحظه» را بررسی می کنیم.

به‌پایان‌رسیدن تعداد دفعات تسویه در لحظه

روزانه حداکثر ۵ بار می‌توانید از ویژگی «تسویه در لحظه» استفاده کنید و بیشتر از این تعداد با پیام خطا مواجه خواهید شد.

به‌پایان‌رسیدن سقف تراکنش روزانه

مجموع مبلغی که روزانه می‌توانید با استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه» برداشت کنید، یک میلیون تومان است. درصورتی‌که مبلغ درخواستی شما از سقف برداشت روزانه بیشتر شود با پیام «سقف تراکنش امروز به پایان رسیده است» مواجه می‌شوید و می‌توانید روز بعد مجدد اقدام کنید.

عدم ارائه شماره شبا مربوط به بانک‌های طرف قرارداد اسنپ

برای استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه» باید شماره شبا بانک‌های طرف قرارداد با اسنپ برای تسویه در لحظه را ثبت کنید. درصورتی‌که شماره شبا ثبت‌شده مربوط به این بانک‌ها نباشد با پیام « امکان ارائه تسویه در لحظه برای بانک شما وجود ندارد» مواجه خواهید شد و لازم است از بخش ویرایش شماره شبا، شماره خود را تغییر دهید.

بانک های طرف قرارداد با اسنپ برای استفاده از قابلیت تسویه در لحظه
ملی، ملت، صادرات، تجارت، سپه، پاسارگاد، شهر، پارسیان، آینده، سامان، کشاورزی، رفاه، رسالت، اقتصاد نوین و مسکن

توجه: کاربران راننده عزیز در نظر داشته باشید که خدمات بانک صادرات بین ساعات ۱۲ بامداد تا ۶ صبح ارائه نمی‌شود. همچنین بانک ملت از ساعت ۲۳ تا ۰۰:۱۵ بامداد، خدمات ارائه نمی‌کند.

اعتبار کمتر از حد مجاز

برای ثبت «تسویه در لحظه»، باید موجودی قابل‌برداشت در اپلیکیشن، بیشتر از ۱۰ هزار تومان باشد. درصورتی‌که مبلغ اعتبار کمتر از این مقدار باشد، پیام «اعتبار شما کمتر از حد مجاز است» دریافت می‌کنید.

سخن پایانی

در حال حاضر تسویه‌حساب درآمد اسنپی به دو صورت «تسویه روزانه» و «تسویه در لحظه» انجام می‌شود. با استفاده از امکان «تسویه در لحظه» شما کاربر راننده عزیز، در هر ساعتی از شبانه‌روز قادر به برداشت وجه از حساب اسنپی خود هستید. عدم رعایت شرایط استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه» اسنپ، منجر به ارسال پیام خطا در اپلیکیشن خواهد شد.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۴۶۶ دیدگاه)

  1. sallargafas2000@gmail.com دیشب بنده از گزینه تسویه حساب در لحظه رو استفاده کردم که مثل اینکه در حال بروز رسانی بود و مشکل فنی،بعد ۲ ساعت مشکل حل شد و عملیات با موفقیت آمیز انجام یافت ولی هیچ وجهی به حسابم واریز نشده،لطفا توضیح فرملیید

  2. یک سوال از همکاران گرامی اون همکاران عزیزی که روزانه بالای یک میلیون تومان کار می‌کنند چه جوری این کار را انجام میدن من نزدیک یک هفته روزی یک یک و پونصد کار کردم ماشینم افتاد تو خرج هرچی درآورده بودم دو برابرشو خرجش کردم مخصوصاً با این کمیسیون ۱۵ درصد نمی‌دونم می‌صرفه آیا براتون که اینطور کار می‌کنید البته می‌دونم که هممون مجبوریم ولی می‌خواستم ببینم واستون می‌صرفه اصلاً

  3. من امروز هر کاری میکنم تسویه در لحظه نمیاره و میزنه در حال حاضر بعلت اختلال در خدمات بانکی امکان تسویه در لحظه وجود ندارد .

  4. سلام بانک صادرات از۱۲شب تا۶صبح تسویه درلحظه مشکل دارد.وسپه نیز ازساعت ۳صبح تا۶صبح تسویه درلحظه انجام نمی‌شود. ممنون به اشتراک بگذارید

  5. سلام خدایش همه جوره کارکردن تواسنپ رادوست دارم فقط توروبخدا فکری بحال کرایهاهم بکنین کرایه خیلی کم میزنین ، و یه وقتهایی هم میریم دنبال مسافرکه سوارش بکنیم سرکوچه میرسیم لغومیزنه بایدیه هزینه لغوکردن هم ازش دریافت کنین این همه راه میریم بیفایده

  6. باسلام من شماره کارت وشماره شبا را عوض کردم متأسفانه نمی تونم تسویه در لحظه بزنم

  7. سلام من امروز درخواست تسویه لحظه ای دادم ساعت ۹ صبح ولی تا الان که ساعت ۷ شب است هنوز واریز نشده درضمن بانک ملت هستم

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00