
قابلیت «تسویه در لحظه» در اپلیکیشن، شما کاربران راننده اسنپ را قادر میسازد در هر ساعتی از شبانهروز از حساب اسنپی خود برداشت وجه داشته باشید؛ اما استفاده از این قابلیت شرایطی دارد و لازم است برخی نکات رعایت شود. در ادامه مطلب شرایط استفاده از قابلیت تسویه در لحظه اسنپ و دلایلی را که باعث میشوند نتوانیم از این ویژگی استفاده کنیم بررسی میکنیم.
شرایط استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه»:
- شماره شبای ثبتشده در اپلیکیشن، مربوط به بانکهای طرف قرارداد با اسنپ برای تسویه در لحظه باشد.
- روزانه حداکثر ۵ بار می توانید از این ویژگی استفاده کنید.
- مجموع مبلغ درخواستی روزانه تا سقف یک میلیون و پانصد هزار تومان است.
- اعتبار حسابتان باید بیشتر از ۱۰ هزار تومان باشد.
- کاربرانی که تازه به ناوگان اسنپ پیوستهاند، بعد از چهار روز امکان استفاده از گزینه «تسویه در لحظه» را دارند.
چرا «تسویه در لحظه» انجام نمیشود؟
در صورت عدم رعایت شرایط گفته شده امکان استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه» را نخواهید داشت و علت خطا در اپلیکیشن به شما اعلام خواهد شد. در ادامه دلایل انجام نشدن «تسویه در لحظه» را بررسی می کنیم.
بهپایانرسیدن تعداد دفعات تسویه در لحظه
روزانه حداکثر ۵ بار میتوانید از ویژگی «تسویه در لحظه» استفاده کنید و بیشتر از این تعداد با پیام خطا مواجه خواهید شد.
بهپایانرسیدن سقف تراکنش روزانه
مجموع مبلغی که روزانه میتوانید با استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه» برداشت کنید، یک میلیون تومان است. درصورتیکه مبلغ درخواستی شما از سقف برداشت روزانه بیشتر شود با پیام «سقف تراکنش امروز به پایان رسیده است» مواجه میشوید و میتوانید روز بعد مجدد اقدام کنید.
عدم ارائه شماره شبا مربوط به بانکهای طرف قرارداد اسنپ
برای استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه» باید شماره شبا بانکهای طرف قرارداد با اسنپ برای تسویه در لحظه را ثبت کنید. درصورتیکه شماره شبا ثبتشده مربوط به این بانکها نباشد با پیام « امکان ارائه تسویه در لحظه برای بانک شما وجود ندارد» مواجه خواهید شد و لازم است از بخش ویرایش شماره شبا، شماره خود را تغییر دهید.
بانک های طرف قرارداد با اسنپ برای استفاده از قابلیت تسویه در لحظه
ملی، ملت، صادرات، تجارت، سپه، پاسارگاد، شهر، پارسیان، آینده، سامان، کشاورزی، رفاه، رسالت، اقتصاد نوین و مسکن
توجه: کاربران راننده عزیز در نظر داشته باشید که خدمات بانک صادرات بین ساعات ۱۲ بامداد تا ۶ صبح ارائه نمیشود. همچنین بانک ملت از ساعت ۲۳ تا ۰۰:۱۵ بامداد، خدمات ارائه نمیکند.
اعتبار کمتر از حد مجاز
برای ثبت «تسویه در لحظه»، باید موجودی قابلبرداشت در اپلیکیشن، بیشتر از ۱۰ هزار تومان باشد. درصورتیکه مبلغ اعتبار کمتر از این مقدار باشد، پیام «اعتبار شما کمتر از حد مجاز است» دریافت میکنید.
سخن پایانی
در حال حاضر تسویهحساب درآمد اسنپی به دو صورت «تسویه روزانه» و «تسویه در لحظه» انجام میشود. با استفاده از امکان «تسویه در لحظه» شما کاربر راننده عزیز، در هر ساعتی از شبانهروز قادر به برداشت وجه از حساب اسنپی خود هستید. عدم رعایت شرایط استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه» اسنپ، منجر به ارسال پیام خطا در اپلیکیشن خواهد شد.
بنده هم همینطور موجودیم از یک ملیون بیشتر شده و تسویه در لحظه نمیاد برام
سلام وقت بخیر ..ببخشید چرا برای من بیشتر وقت ها تسویه در لحظه خاموش است و نمیتوانم از ان استفاده کنم ..هم مبلغ موجودی بیشتر از ۱۰ هزار تومان هست هم این که شماره شبا بانک سپه دارم لطفا این مشکل و برطرف کنید مرسی
تسویه انی اصلا درست نیست انی یعنی فورا هزینه بیاد تو حساب .از ساعت ۹ تا الان ساعت ۱/۳۰تسویه انی کردم ولی تسویه شده ولی به حساب نیامده.ما هم نیاز داریم بنزین داریم خرج داریم .اگه کارکرد روزانه نباشه هیچ.خواهشمندم رسیدگی کنید.
برنامه توم خیلی عالی است ولی قیمت های خیلی پایین است لطفا پیگیری کنید با تشکر
اگه امکان داره بانک رفاه رو هم برای تسویه درلحظه بزارین.
سلام قربان خسته نباشید چرا تسویه لحظه ای کار نمیکنه؟
چند درصد کارمزد کم میکنه؟
سلام عرض ادب واحترام سئوال این هستش که مبالغ مسیرها ثابت میمونه یاقابل تغییره یاتعداد سفرها بیشتر بشه قابل تغییره
چرا در شهری مثل سیرجان با این همه هزینه های بالا و شرکت های صنعتی و معدنی که باعث گرانی همه چیز شده کرایه ها اینقدر پایین هست ..
سلام وقتی من میرم به گزینه مالی اصلا تصویه در لحظه دیده نمیشه ونمیدونم پول برداشت کنم میشه راهنمایی کنیین
دوست عزیز باید بزنید رو تسویه حساب و از حالت روزانه به تسویه در لحظه تغییر بدین بعد دیگه میتونید هر موقع بخواهید روی تسویه در بزنید و پول به حسابی که شماره شبای ان در اپلیکیشن ثبت کردین واریز میشه
دوست عزیز شما برنامه اسنپ رو یک بار پاک کن و دوباره نصب کن درست میشه
سلام وقت بخیر. گزینه تسویه در لحظه برام امکانپذیر نیست با اینکه تمامی شرایط گفته شده رعایت شده از جمله شماره شبای بانک طرف قرارداد. چندین بار هم به پشتیبانی برنامه از طریق تماس تلفنی و تیکت اعلام شد ولی فایده ایی نداشت