
قابلیت «تسویه در لحظه» در اپلیکیشن، شما کاربران راننده اسنپ را قادر میسازد در هر ساعتی از شبانهروز از حساب اسنپی خود برداشت وجه داشته باشید؛ اما استفاده از این قابلیت شرایطی دارد و لازم است برخی نکات رعایت شود. در ادامه مطلب شرایط استفاده از قابلیت تسویه در لحظه اسنپ و دلایلی را که باعث میشوند نتوانیم از این ویژگی استفاده کنیم بررسی میکنیم.
شرایط استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه»:
- شماره شبای ثبتشده در اپلیکیشن، مربوط به بانکهای طرف قرارداد با اسنپ برای تسویه در لحظه باشد.
- روزانه حداکثر ۵ بار می توانید از این ویژگی استفاده کنید.
- مجموع مبلغ درخواستی روزانه تا سقف ۳ میلیون تومان است.
- اعتبار حسابتان باید بیشتر از ۱۰ هزار تومان باشد.
- کاربرانی که تازه به ناوگان اسنپ پیوستهاند، بعد از چهار روز امکان استفاده از گزینه «تسویه در لحظه» را دارند.
چرا «تسویه در لحظه» انجام نمیشود؟
در صورت عدم رعایت شرایط گفته شده امکان استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه» را نخواهید داشت و علت خطا در اپلیکیشن به شما اعلام خواهد شد. در ادامه دلایل انجام نشدن «تسویه در لحظه» را بررسی می کنیم.
بهپایانرسیدن تعداد دفعات تسویه در لحظه
روزانه حداکثر ۵ بار میتوانید از ویژگی «تسویه در لحظه» استفاده کنید و بیشتر از این تعداد با پیام خطا مواجه خواهید شد.
بهپایانرسیدن سقف تراکنش روزانه
مجموع مبلغی که روزانه میتوانید با استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه» برداشت کنید، ۳ میلیون تومان است. درصورتیکه مبلغ درخواستی شما از سقف برداشت روزانه بیشتر شود با پیام «سقف تراکنش امروز به پایان رسیده است» مواجه میشوید و میتوانید روز بعد مجدد اقدام کنید.
عدم ارائه شماره شبا مربوط به بانکهای طرف قرارداد اسنپ
برای استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه» باید شماره شبا بانکهای طرف قرارداد با اسنپ برای تسویه در لحظه را ثبت کنید. درصورتیکه شماره شبا ثبتشده مربوط به این بانکها نباشد با پیام « امکان ارائه تسویه در لحظه برای بانک شما وجود ندارد» مواجه خواهید شد و لازم است از بخش ویرایش شماره شبا، شماره خود را تغییر دهید.
بانک های طرف قرارداد با اسنپ برای استفاده از قابلیت تسویه در لحظه
ملی، ملت، صادرات، تجارت، سپه، پاسارگاد، شهر، پارسیان، آینده، سامان، کشاورزی، رفاه ، رسالت، اقتصاد نوین، مسکن، بلوبانک و ویپاد
توجه: کاربران راننده عزیز در نظر داشته باشید که خدمات بانک صادرات بین ساعات ۱۲ بامداد تا ۶ صبح ارائه نمیشود. همچنین بانک ملت از ساعت ۲۳ تا ۰۰:۱۵ بامداد، خدمات ارائه نمیکند.
اعتبار کمتر از حد مجاز
برای ثبت «تسویه در لحظه»، باید موجودی قابلبرداشت در اپلیکیشن، بیشتر از ۱۰ هزار تومان باشد. درصورتیکه مبلغ اعتبار کمتر از این مقدار باشد، پیام «اعتبار شما کمتر از حد مجاز است» دریافت میکنید.
سخن پایانی
در حال حاضر تسویهحساب درآمد اسنپی به دو صورت «تسویه روزانه» و «تسویه در لحظه» انجام میشود. با استفاده از امکان «تسویه در لحظه» شما کاربر راننده عزیز، در هر ساعتی از شبانهروز قادر به برداشت وجه از حساب اسنپی خود هستید. عدم رعایت شرایط استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه» اسنپ، منجر به ارسال پیام خطا در اپلیکیشن خواهد شد.
درود بر شما
اینکار که تمام بانکهای اصلی هستن برای تسویه کار خوب و به جایی هست سپاسگزارم
باسلام لینک ارسالی داخل پیامک باز نمیشود لطفا راهنمایی بفرمایید
با بانک رفاه قرارداد ببندید بابت تسویه در لحظه ممنون میشم رفاه از بانکهای قدیمی هست که خیلی از افراد فقط با رفاه کار میکنن عین خود من ممنون میشم پیگیری نمایید
الان رو تسویه حساب در لحظه نمیره برای امروز دفعه اول هست مبلغ هم ۴۰۰۰۰تومان هست
سلام ۳۹۰تومن من تسویه در لحضه زدم از اسنپم کم شد ولی به حسابم نیومده الان چندروزه گفتنی هم میگین از بانک گردش حساب بگیر چطور از همه چی خبر دارین ولی نمیدونین اون پول کجا غیب شده؟؟!!
سلام عجیبه قبلاً سقف برداشت توی روز ۲ میلیون تومان بود الان چرا کمتر شده با این گرونیا نکنین این کارا رو بذارین ناوگان روبزرگ کنیم انشاالله
با سلام وخسته نباشید خدمت شما همه برنامه تون خوبه فقط چرا اینقدر کمسیون کم میکنید خیلی زیاد کمسیون کم میکنید این جوری ما هیچی برا خودمون کار نمیکنیم برای شما کار میکنیم.خواهش میکنم برسی کنید.
بنده امروز با مشگل مواجه شدم پیغام عملیات در حال انجام است اومد ولی پولی برای من واریز نشد
سلام لطفا بانک مهر رو اضافه کنید،الان اکثر مردم با بانک مهر کار میکنن
سلام چندوقتی هست هیچ وجهی به حساب من واریز نشده کارکرد هم دارم وهیچ پیامی برام نمیاد
سلام خسته نباشید الان چند باره خودکار تسویه میزنه برام ولی پول به حسابم نمیاد تسویه روزانه نزدم تسویه در لحظه همیشه ۱۰۰ یا ۵۰۰تومن رو حساب اسنپیم هس ولی فرداش برداشت میشه به حسابمم واریز نمیشه