آموزش رانندگان اسنپ

نکات مهم درباره قابلیت «تسویه در لحظه» اسنپ

قابلیت «تسویه در لحظه» در اپلیکیشن، شما کاربران راننده اسنپ را قادر می‌سازد در هر ساعتی از شبانه‌روز از حساب اسنپی خود برداشت وجه داشته باشید؛ اما استفاده از این قابلیت شرایطی دارد و لازم است برخی نکات رعایت شود. در ادامه مطلب شرایط استفاده از قابلیت تسویه در لحظه اسنپ و دلایلی را که باعث می‌شوند نتوانیم از این ویژگی استفاده کنیم بررسی می‌کنیم.

شرایط استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه»:

  • شماره شبای ثبت‌شده در اپلیکیشن، مربوط به بانک‌های طرف قرارداد با اسنپ برای تسویه در لحظه باشد.
  • روزانه حداکثر ۵ بار می توانید از این ویژگی استفاده کنید.
  • مجموع مبلغ درخواستی روزانه تا سقف ۳ میلیون تومان است.
  • اعتبار حسابتان باید بیشتر از ۱۰ هزار تومان باشد.
  • کاربرانی که تازه به ناوگان اسنپ پیوسته‌اند، بعد از چهار روز امکان استفاده از گزینه «تسویه در لحظه» را دارند.

چرا «تسویه در لحظه» انجام نمی‌شود؟

در صورت عدم رعایت شرایط گفته شده امکان استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه» را نخواهید داشت و علت خطا در اپلیکیشن به شما اعلام خواهد شد. در ادامه دلایل انجام نشدن «تسویه در لحظه» را بررسی می کنیم.

به‌پایان‌رسیدن تعداد دفعات تسویه در لحظه

روزانه حداکثر ۵ بار می‌توانید از ویژگی «تسویه در لحظه» استفاده کنید و بیشتر از این تعداد با پیام خطا مواجه خواهید شد.

به‌پایان‌رسیدن سقف تراکنش روزانه

مجموع مبلغی که روزانه می‌توانید با استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه» برداشت کنید، ۳ میلیون تومان است. درصورتی‌که مبلغ درخواستی شما از سقف برداشت روزانه بیشتر شود با پیام «سقف تراکنش امروز به پایان رسیده است» مواجه می‌شوید و می‌توانید روز بعد مجدد اقدام کنید.

عدم ارائه شماره شبا مربوط به بانک‌های طرف قرارداد اسنپ

برای استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه» باید شماره شبا بانک‌های طرف قرارداد با اسنپ برای تسویه در لحظه را ثبت کنید. درصورتی‌که شماره شبا ثبت‌شده مربوط به این بانک‌ها نباشد با پیام « امکان ارائه تسویه در لحظه برای بانک شما وجود ندارد» مواجه خواهید شد و لازم است از بخش ویرایش شماره شبا، شماره خود را تغییر دهید.

بانک های طرف قرارداد با اسنپ برای استفاده از قابلیت تسویه در لحظه
ملی، ملت، صادرات، تجارت، سپه، پاسارگاد، شهر، پارسیان، آینده، سامان، کشاورزی، رفاه ، رسالت، اقتصاد نوین، مسکن، بلوبانک و ویپاد

توجه: کاربران راننده عزیز در نظر داشته باشید که خدمات بانک صادرات بین ساعات ۱۲ بامداد تا ۶ صبح ارائه نمی‌شود. همچنین بانک ملت از ساعت ۲۳ تا ۰۰:۱۵ بامداد، خدمات ارائه نمی‌کند.

اعتبار کمتر از حد مجاز

برای ثبت «تسویه در لحظه»، باید موجودی قابل‌برداشت در اپلیکیشن، بیشتر از ۱۰ هزار تومان باشد. درصورتی‌که مبلغ اعتبار کمتر از این مقدار باشد، پیام «اعتبار شما کمتر از حد مجاز است» دریافت می‌کنید.

سخن پایانی

در حال حاضر تسویه‌حساب درآمد اسنپی به دو صورت «تسویه روزانه» و «تسویه در لحظه» انجام می‌شود. با استفاده از امکان «تسویه در لحظه» شما کاربر راننده عزیز، در هر ساعتی از شبانه‌روز قادر به برداشت وجه از حساب اسنپی خود هستید. عدم رعایت شرایط استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه» اسنپ، منجر به ارسال پیام خطا در اپلیکیشن خواهد شد.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۴۶۶ دیدگاه)

  1. من پولم را لازم دارم از یک میلیون گذشته هر روز که میخوام تسویه کنم میگه سقف تراکنش امروز به پایان رسیده درصورتی که من یک بار هم استفاده نکردم

  2. سلام موجودی حسابم بالای یک میلیون چرا من نمیتونم تسویه در لحظه انجام بدم همش میزنه سقف پرداخت روزانه شما پر شده است لطفا راهنمایی کنید ؟؟

  3. چند روز است تسویه حساب روزانه من از طرف شرکت اسنپ انجام نشده.به بانک هم مراجعه کردم .لطفا هرچه سریعتر تسویه کنید.

  4. باسلام وخسته نباشید بنده تابحال ازتسویه درلحظه استفاده نکرده ام و امیدوارم هرگزموردنیازم قرارنگیرد وقتی هر۲۴ساعت یکبارتسویه حساب میشودفکرنکنم احتیاج بشودواگرهم مورد نیاز قراربگیردنهایتآ احتیاج به پول بنزین است من تقاضا دارم شرکت محترم اسنپ وامی بدون بهره بترتیب به ما بدهد تا ماهم مشکلت تعمیروسیله خودرانداشته باشیم چون واقعآلوازم یدکی بسیارگران شده وخریدبرای مابسیار سخت
    باکمال تشکر

  5. سقف برداشت خیلی کم هستش شاید کسی باشه که هر روز بالای یک تومان کار میکنه تکلیفش چیه؟؟؟

  6. سلام برنامه اسنپ بسیار عالی است ولی اگر امکان داره در صد اسنپ رو کمی کاهش بدید ممنون میشیم در کل از عوامل و دست اندرکاران برنامه بسیار ممنون و متشکریم

  7. با سلام با توجه به نکاتی درمورد بانک‌های طرف قرارداد بجز ملت و صادرات که بعضی از ساعات امکان پذیر نمی باشند آیا دیگر بانک‌های طرف قرارداد در۲۴ساعات در شبانه روز با شرایط ذکر شده میشود در لحظه برداشت کرد یا اینکه ساعت خاصی میشود برداشت کنیم .لطفا جواب شفاف باشد که همکاران راننده اسنپ بهتر و راحت متوجه موضوع بشویم.با تشکر از راهنمایی شما؟ ????

  8. سلام.من ۳روز پیش بعدظهرش اسنپ وسل کردم.پول توحساب کارتم که نمیا هیچ.ساعت ۱.۳۸ دقیقه کم هم میشه بابت تسویه حساب ۲بار صدوخوردیی ازم کم شده.روهر سرویسی که اسنپ میبرم مبلقی رو کم میکنید که هفته اول رو معافیت گفتید داره.من شماره کارتمو دادم پولی از طرف شرکت اسنپ واریز نشده.موجودی حساب من چی میشه که حالا من ۱۰ هزارتومان موجودی دارم.یکی شرکت اسنپ بهم تضح بده تماسبگیرید.لطفا.

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00