
تغییر مشخصات خودرو راننده اسنپ در شرایطی مانند خرید خودروی جدید، جایگزین کردن خودروی دیگر و یا تغییر پلاک ماشین ضرورت مییابد. ثبت اطلاعات صحیح خودرو در اپلیکیشن، یکی از موضوعات حیاتی برای رانندگان اسنپ به شمار میرود. رانندهای را در نظر بگیرید که خودرو خود را بهتازگی عوض کرده یا برخی ویژگیها مانند شماره پلاک آن تغییر کرده است. بر اساس قوانین اسنپ، انجام سفر در شرایطی که مشخصات خودروی مندرج در اپلیکیشن با واقعیت در تضاد باشد ممنوع است.
در اپلیکیشن راننده اسنپ، امکان تغییر مشخصات خودرو وجود دارد و همه کاربران راننده میتوانند در صورت نیاز، مشخصات خودرو را از طریق اپلیکیشن تغییر دهند. مطلب را بهدقت بخوانید و با نحوه تغییر مشخصات خودرو راننده اسنپ آشنا شوید.
راهنمای ویدیویی تکمیل مشخصات خودرو
آموزش مراحل تغییر مشخصات خودرو در اپلیکیشن راننده اسنپ
برای اعمال هرگونه تغییر روی مشخصات خودروی خود، میتوانید مراحل زیر را به ترتیب گفته شده پیش ببرید. این غییرات میتواند شامل مدل خودرو، پلاک، رنگ بدنه، سال ساخت و سایر موارد این چنینی باشد.
۱) مرحله اول تغییر مشخصات خودرو راننده اسنپ در اپلیکیشن
برای دسترسی به بخش «ویرایش مشخصات خودرو»، در صفحه اصلی اپلیکیشن، روی گزینه سه خط بالا بزنید. پس از ورود به صفحه بعد، روی علامت فلش سمت چپ تصویر کاربری کلیک کنید.


۲) مرحله دوم تغییر مشخصات خودرو راننده اسنپ در اپلیکیشن
اگر پیش از این اطلاعات کاربری خود را تکمیل نکرده باشید، به صورت خودکار به صفحه تکمیل اطلاعات کاربری هدایت میشوید.
۳) مرحله سوم تغییر مشخصات خودرو راننده اسنپ در اپلیکیشن
حتما هنگام ورود اطلاعات مربوط به شماره شناسایی خودرو (VIN)، از حروف بزرگ استفاده کنید. بعد از ورود اطلاعات، دکمه «ثبت» را بزنید.
۴) مرحله چهارم تغییر مشخصات خودرو راننده اسنپ در اپلیکیشن
در صورتی که اطلاعات کاربریتان تکمیل شده باشد، بعد از انتخاب گزینه «اطلاعات کاربری»، به این صفحه وارد میشوید. در قسمت بالا سمت چپ، روی گزینه «ویرایش» بزنید.
۵) مرحله پنجم تغییر مشخصات خودرو راننده اسنپ در اپلیکیشن
به محض زدن این دکمه، صفحه زیر به شما نمایش داده میشود. حالا به بخش «ویرایش مشخصات ماشین» بروید. اطلاعات خواسته شده را بهدقت و درستی وارد کنید.



توجه داشته باشید که هنگام ورود اطلاعات مربوط به شماره شناسه خودرو (VIN)، باید از حروف بزرگ استفاده کنید. در غیر این صورت فرایند تکمیل اطلاعات با مشکل مواجه میشود.
در ادامه با زدن روی دکمه « شروع عکسبرداری» میتوانید تصویر کارت خودروی خود را به فرم اضافه کنید، برای تغییر عکسی که فرستادهاید از دکمه «عکسبرداری مجدد» استفاده کنید و برای ارسال نهایی عکس حتما دکمه «بارگذاری» را بزنید.

۶) مرحله ششم تغییر مشخصات خودرو راننده اسنپ در اپلیکیشن
بعد از تکمیل مشخصات خودرو، کارشناسان پشتیبانی اسنپ، درستی اطلاعات ارسالی را بررسی میکنند و نتیجه را به صورت پیام برای شما در اپلیکیشن ارسال میکنند.
مشاهده نتیجه تکمیل اطلاعات خودرو
نتیجه تکمیل اطلاعات خودرو در قسمت «پیامها» درون اپلیکیشن راننده، نمایش داده میشود. اگر اطلاعات وارد شده، صحیح باشند، پیام تأیید (مشخصات ماشین شما با موفقیت ویرایش و ثبت شد) دریافت میکنید. در غیر این صورت پیام عدم تأیید را دریافت کرده و باید اطلاعات صحیح خودرو را جایگزین کنید.
نتیجه گیری
بعضی رانندگان نیاز دارند که مشخصات خودروی خود را به دلایل مختلفی تغییر دهند. به همین دلیل در این مقاله درباره مراحل تغییر مشخصات خودرو راننده اسنپ در اپلیکیشن صحبت شد. هم اگر در هر یک از این مراحل با خطا یا مشکلی مواجه شدید، کافیست از واحد پشتیبانی درون اپلیکیشن یا خدمات غیرحضوری کمک بگیرید. کارشناسان اسنپ شما را برای حل کردن تمامی مشکلات راهنمایی خواهند کرد.
سوالات متداول
۱) امکان تغییر ماشین در اسنپ رانندگان وجود دارد؟
بله کاربران راننده اسنپ میتوانند در صورت تغییر خودروی خود نسبت به تغییر مشخصات خودرو در حساب کاربری خود اقدام کنند.
۲) در صورتی که خودروی راننده اسنپ به ماشین حمل تغییر کرد باید در کدام قسمت نسبت به تغییر خودروی خود اقدام کند؟
در چنین شرایطی کاربر راننده باید از طریق خدمات غیرحضوری درخواست تغییر خودروی خود را ثبت کند. در این موارد حساب کاربری مسدود و به حساب کاربری اسنپ باکس تغییر مییابد.
۳) آیا تغییر خودرو راننده اسنپ در اپلیکیشن، فرایند زمانبری است؟
خیر مراحل تغییر مشخصات خودرو در اسنپ رانندگان موضوع پیچیده و زمانبری نیست.
سلام میرزایی عزیز،لطفا برای تغییر مشخصات وسیله نقلیه به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در بخش ثبت درخواست پشتیبانی درخواست خود را بیان کنید،
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری چک کنید
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
من ماشینمو عوض کردم وانت گرفتم الان دیگه نمیدونم چطور استفاده کنم حسابم وبستن
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام ،ماشین عوض نمودم میخواستم در قسمت ویرایش مشخصات ماشین عکس کارت ماشین را بارگذاری نمایم که پس از انداختن عکس وزدن تایید از سیستم خارج میشود و نمیشه تا مرحله ثبت رفت
سلام دوست عزیز، در صورتیکه در زمان ویرایش مشخصات خودرو جدید، با خطا مواجه می شوید، می توانید در قسمت خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ به آدرس: https://club.snapp.ir/online_support/ با انتخاب موضوع تغییر مشخصات وسیله نقلیه درخواست خود را بطور واضح توضیح دهید و ثبت کنید، کارشناسان ما شما را راهنمایی میکنند. لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید. موفق باشید.
سلام و عرض ادب؛بنده نیسان وانت دارم و اسنپ باکس ثبت نام کردم،الان تعویض پلاک کردم و مدارک جدیدمو بارگذاری کردم ولی توی اپلیکیشن اسنپ باکس همون پلاک قبلی ثبته و تغییری نکرده
نزدیک دو هفتس ک مدارک جدیدمو فرستادم
هر چقدرم با پشتیبانی تماس میگیرم فایده ای نداره و کمکی نمیشه
ممنون میشم پیگیری کنید🙏
سلام کاربر عزیز،لطفا برای ویرایش اطلاعات خودرو به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید و مدارک خودرو را ارسال نمایید.
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
با سلام
بنده هر چی تلاش میکنم نمیتوانم عکس کارت ماشین را بارگزاری کنم…. راهنمایی کنید لطفاً
سلام دوست عزیز، در صورتیکه در زمان ویرایش مشخصات خودرو و یا تکمیل مدارک، با خطا مواجه می شوید، می توانید در قسمت خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ به آدرس: https://club.snapp.ir/online_support/ درخواست خود را بطور واضح توضیح دهید و ثبت کنید، کارشناسان ما شما را راهنمایی میکنند. لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید. موفق باشید.
سلام وقت بخیر بابت درخواست تغییر اطلاعات خودرو کارت ماشین ندارم از برگ سبز عکس فرستادم ولی تایید نمیشه
سلام کاربر عزیز،لطفا برای ویرایش اطلاعات خودرو به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید لطفا عکسی که ارسال می کنید کاملا واضح و شفاف و کاملا در کادر باشد تا مورد تائید قرار گیرد.
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام ،ماشینم را عوض نمودم در ویرایش مشخصات ماشین مرحله بارگذاری عکس کارت ماشین ارسال نمیشود و از سیستم خارج میشود
ممنون
سلام دوست عزیز، در صورتیکه در زمان ویرایش مشخصات خودرو جدید، با خطا مواجه می شوید، می توانید در قسمت خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ به آدرس: https://club.snapp.ir/online_support/ با انتخاب موضوع تغییر مشخصات وسیله نقلیه درخواست خود را بطور واضح توضیح دهید و ثبت کنید، کارشناسان ما شما را راهنمایی میکنند.لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید. موفق باشید.
سلام
من همه موارد رو انجام می دم ولی تا عکس از کارت ماشین میگیرم و بارگذاری میکنم اپلیکیشن میره رو صفحه اول اسنپ گیر می کنه ، متاسفانه پشتیبانی هم کسی پاسخگو نیست ، تلفن گویا اسنپ تمایل شدیدی به خداحافظی کردن با مردم داره ، آقا ، چه وضعشه ،
سلام دوست عزیز، در صورتیکه در زمان ویرایش مشخصات خودرو جدید، با خطا مواجه می شوید، می توانید در قسمت خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ به آدرس: https://club.snapp.ir/online_support/ با انتخاب موضوع تغییر مشخصات وسیله نقلیه درخواست خود را بطور واضح توضیح دهید و ثبت کنید، کارشناسان ما شما را راهنمایی میکنند.لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید. موفق باشید.
سلام خسته نباشید بنده ماشینمو عوض کردم تازه از کارخونه تحویل گرفتم فقط سند کمپاتی و بیمه رو فعلا بهم دادن گفتن کارت ماشین با برگه سبز یک ماه دیگه میاد،میخواستم ببینم با سند کمپانی میتونم مشخصاتمو تغییر بدم؟
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام وقت بخیر
حسابم مسدود شده بخاطر بیمه نامه الان چند روزه بارگزاری کردم باز نشده حسابم ممنون میشم پیگیری کنید ممنون
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید و تصویر بیمه نامه ثالث خود را ارسال کنید.
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.