آموزش رانندگان اسنپ

مدال‌های افتخار رانندگان اسنپ؛ نمایش کیفیت عملکرد کاربران راننده

رضایت و خاطره خوش از سفر اسنپی دغدغه همیشگی کاربران راننده حرفه‌ای اسنپ است. رانندگان اسنپ با تعامل صحیح با مسافران، به‌گونه‌ای رفتار می‌کنند که مسافرشان از آنها راضی باشد و برای مسافر و خودشان خاطره‌ای خوش برجا بماند. در به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ، قابلیتی اضافه شده است که کیفیت عملکردتان دررابطه‌با مسافران را با اعطای مدال‌های افتخار به شما نمایش می‌دهد.

مدال‌ افتخار کاربران راننده اسنپ چیست؟

مدال‌های افتخار، نشان‌دهنده کیفیت عملکرد شما است و بر اساس نقاط قوت و ضعفی که مسافران پس از پایان سفر و در مرحله امتیازدادن، انتخاب می‌کنند به شما اعطا می‌شود.

چگونه مدال های افتخار را به دست آوریم؟

مسافران اسنپ بر اساس برخی نقاط قوت همچون رفتار محترمانه، تمیز بودن خودرو، رانندگی ایمن و رعایت نکات بهداشتی و برخی نکات ضعف همچون رانندگی پرخطر، شرایط نامناسب خودرو، عدم حفظ حریم شخصی و …  به شما کاربران راننده امتیاز می‌دهند. برای دستیابی به مدال‌های افتخار باید نقاط قوت‌تان نسبت به نقاط ضعف به‌صورت قابل‌توجهی بیشتر باشد.

مدال‌های افتخار بر اساس کدام نقاط قوت و نقاط ضعف محاسبه می‌شوند؟

هر یک از مدال‌های افتخار بر اساس یک یا چند نقطه قوت که مسافران انتخاب می‌کنند، به شما تعلق می‌گیرد. به‌عنوان‌مثال برای دریافت مدال راننده خوش‌رو، نقاط قوتی نظیر رفتار محترمانه، وقت‌شناسی و حفظ حریم شخصی نقش دارند و نقاط ضعفی مانند عدم حفظ حریم شخصی و رفتار نامناسب باعث از دست‌دادن مدال راننده خوش‌رو خواهد شد.

در تصویر زیر نقاط قوت و ضعفی که در به‌دست‌آوردن یا از دست‌دادن هر مدالی تأثیرگذار است را مشاهده می‌کنید:

مدال‌های افتخار را از کدام بخش اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ مشاهده کنیم؟

برای مشاهده مدال‌های افتخار از صفحه اصلی اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ، تصویر پروفایل را لمس کنید و در صفحه‌ای که باز می‌شود، گزینه «امتیاز شما» را لمس کنید. با حرکت در صفحه جزئیات امتیاز، می‌توانید مدال‌های افتخار خود را مشاهده کنید.

وضعیت‌های مختلف مدال‌های افتخار

مدال‌های افتخار در دو وضعیت (گرفته شده) و (گرفته‌نشده) طراحی شده‌اند و در هر دو وضعیت قابل لمس هستند. با لمس هر مدال، صفحه‌ای باز می‌شود که حاوی توضیحات تکمیلی درباره آن مدال است.

کاربران راننده با دریافت اعلان (نوتیفیکیشن) روی گوشی خود، از وضعیت دریافت مدال جدید یا از دست دادن مدال‌های قبلی باخبر می‌شوند.

مدال‌های افتخار در وضعیت گرفته‌نشده، در حالت سیاه و سفید نمایش داده می‌شوند و در این وضعیت شما می‌توانید درصد پیشرفت خود را برای کسب مدال با نوار سبز مشاهده کنید.

مدال‌های افتخار در وضعیت گرفته‌شده و مشاهده‌نشده، در حالت رنگی نمایش داده می‌شوند. اگر مدال افتخار گرفته‌شده ولی مشاهده نشده باشد، یک نقطه قرمز روی مدال به نمایش در می‌آید.

مدال‌های افتخار در وضعیت در حال از دست دادن، به‌همراه یک علامت مثلث خطر زرد در بالای مدال نمایش داده می‌شوند.

با لمس مدال‌های افتخار چه اطلاعاتی نمایش داده می‌شود؟

با لمس مدال‌های افتخار در وضعیت‌های مختلف (گرفته‌شده، گرفته نشده و در حال از دست دادن) صفحه جدیدی باز می‌شود که شامل توضیحات تکمیلی در مورد آن مدال است.

مدال‌های افتخار اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ، بر اساس نقاط قوت و ضعفی که مسافران در انتهای سفر انتخاب می‌کنند به شما اعطا می‌شود. توجه هرچه بیشتر به نقاط قوت و اصلاح نقاط ضعف به شما برای حفظ مدال‌های افتخار کمک می‌کند.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (59 دیدگاه)

  1. خواستم عرض کنم کسی که به دروغ مطلبی را می‌نویسد چرا باور میکنید وثبت می‌نماید به طور مثال من 500 مسافر بردم همه تعریف کردند ولی یک نفر چون میگم سیگار نکشید ما میشیم آدم بده این انصاف نیست مطلبی به دروغ ثبت می‌کند آیا کسی دیگری هم هست که ناراضی باشد ممنونم از زحمات شما

  2. سلام وعرض ادب فراوان کرایه ها خیلی کمه اصله نمیصرفه لطفا کرایه رو زیادکنیدراننده های عزیز براشون بصرفه کارکنند باتشکر

  3. بعضی وقتا کرایه ی مسیرهارو رايگان بزنید خجالت نکشید ما راننده های بیچاره و مجبور بکار مسافرتونو جابجا میکنیم نگران نباشید

  4. سلام کرایه های سنندج گران شده چرا کرایه اسنبب گران نمیشه خواهشن گران کنید عجله داشتم برداشتید

  5. باسلام واحترام وتبریک وشادباش آغاز سال نو، درمدالهای افتخار ،مدال راننده راه بلد را دریافت نمودم. لیکن در امتیاز دهی مسافران انتخاب نامناسب مسیر دیده می‌شود؟ لطفا بررسی واصلاح فرمایید. ارادتمندم

  6. دراکثرموردهاکرایه کورسی یک مسافر ۴تا۵برابر کرایه اسنپ میباشدبایددرنظرداشت که یک ماشین دربست دراختیار مسافرقرارمیگیردپس بایدهزینشم پرداخت کندوووکرایه کوچه پس کوچها دو برابر باید حساب شود

  7. سلام،باتوجه به تورم و افزایش روزانه قیمت‌ها، نسبت به افزایش کرایه ها درسال جديد اقدام فرمایید. باتشكر

  8. سلام چندوقته امتیازهای من نمیاد همه امیتیازخوب می‌دهیم ولی امتیازهای من همن جورمونده

  9. سلام
    چندین بار مسافر برای من گزینه عدم تطابق راننده رو زدن، دقیقا این یعنی چی؟
    اگه اون نیستم خب سوار نشن، شما تایید کردین مشخصات من و، پس چرابه مسافر اهمیت میدین که هر گزینه ای و زد، شما امتیاز منو کم کنید؟ عکسم شبیه خودمه چرا الکی باعث میشن امتیاز کم بشه، شما تحقیق کنید، بعد امتیاز کم کنید
    باتشکر

  10. سلام
    کاش مسافرین مجبور می‌کردید وقتی یه امتیاز منفی میدن دلیلشم بگن با ادله این کارو انجام بدن من مسافر سوار کردم زده عدم تطابق راننده کارت ملی خدمتشون بدم

  11. من تو ماه اسفند سه تا مدال افتخار راننده راه بلد راننده خوش رو و ماشین تمیز را گرفتم.. از صد نفر امتیاز دهنده ٨۶ نفر پنج ستاره. ٩نفرچهار ستاره. ٣ نفر سه ستاره. را هم مسافران محترم بهم دادند.. اما امتیاز من 4.83 بوده کمتر شده الان شده 4.75… چرا.. لطفا امتیاز من را بهم بدهید..

  12. من تو ماه اسفند سه تا امتیاز راننده راه بلد راننده خوش رو و ماشین تمیز را گرفتم.. از صد نفر امتیاز دهنده ٨۶ نفر پنج ستاره. ٩نفرچهار ستاره. ٣ نفر سه ستاره. را هم مسافران محترم بهم دادند.. اما امتیاز من 4.83 بوده کمتر شده الان شده 4.75… چرا.. لطفا امتیاز من را بهم بدهید..

  13. سلام. چرا. موقعیه ای که چند .وقت در اسنپ کار نمی‌کنیم. خود به خود امتیاز را کم میکنید

  14. با سلام. خیلی از امتیازات منفی رانندگان بخاطر توقع بی‌جای مسافر است ،زدن مقصد یا مبدا اشتباه با کلی دردسر برای راننده و بعد ناراضی بودن مسافر و خیلی موارد دیگر،لطفا راننده را از اسنپ بدانید و نگذارید در حقش ظلم شود

  15. باسلام وخسته نباشید،منظورازشرایط نامناسب خودرو که بعضی ازمسافران محترم قیدکرده اند چیست؟ لطفا بفرمایید تانسبت به حل مشکل اقدام بکنیم؟؟؟؟ بااحترام

  16. 1-چرا امتیاز منو کم کردید لطفا پیگیری کنید
    2-کرایه ها خیلی کمه همش خرجه ماشین میشه ممنون میشم اگه پیگیریکنید

  17. سلام خداقوت من ی انتقادی به شما درخصوص امتیازدهی بعضی از مسافرین هستم.مثلا دوروز پیش خانمی را سوارکردم با شش هفت دقیقه تاخیرآمده ومتاسفانه چندبلرتذکردادم که تاخیرش را ثبت کنه. نکردوباید حدودا چهارهزارتومن اضافه پرداخت کنه که دوهزارتومن دادواعلام کرد به پشتبانی اعلام میکند.واصولا این فرد امتیاز منفی میدهد.منطقی این هست که امتیاز ایشان باید توسط اسنپ بررسی وحقیقت وصداقت آن مشخص شودوگرنه الکی امتیازدادن مسافرقابل قبول نیست

  18. سلام وخسته نباشید ب شرکت بزرگ و گسترده ی اسنپ ک
    حداقل روزانه معادل ۱۰۰ میلیارد تومان درآمد داره نوش جونشون ولی یه طرح هایی بزارین ک واسه راننده انگیزه بده مثلا قرعه کشی هفتگی قرعه کشی ماهانه با این مبلغی ک شرکت کار میکنه ک همه کار میشه کرد خواهشا بیشتر بفکر راننده ها باشین ممنون

  19. با سلام و احترام
    خواهشمند نظرات ثبت شده توسط مسافر با تاریخ مشخص بشه و دلیل نارضایتی بیان بشه که مساله حل نشده باقی نمونه
    من برای اولین بار گزینه رفتار نامناسب رو دریافت کردم که این مورد بعیده
    خیلی خوب و بهتر بود که متوجه میشدم که چه زمانی و چه رفتاری از طرف مسافر نامناسب تشخیص داده شده که حداقل تکرار نشه و یا اصلاح شه باتشکر

  20. سلام من تو لیگ رانندگان مدال نقره ای هستم اما روی صفحه نشان داده نمی‌شود بارها تماس گرفتم و گفتم رسیدگی کنید اما هیچ کاری نکردید.فقط ۱۰ نمره از امتیازات کم کردید.

  21. درود در قسمت مدال‌ها یک گزینه هست ک بنده درخواست پول نقد از مسافر داشتم ک هیچوقت بنده چنین درخواستی رو نداشتم لطفا پیگیری شود و اگر بنده چنین درخواستی رو داشتم بدترین برخورد رو پذیرا هستم

  22. سلام من مدال کامل تمام بعد چی تشویق و امیتاز بامن نمیده یعنی چی

  23. آقا بنزین شده دردسر ما ماشین تک سوزا خواهش میکنم رسیدگی کنید شما یه مجموعه به این بزرگی من راننده با بنزین آزاد سفر برم آخرش بهم مدال بدن باواااا بنزینو که نتونستین با اینکه حقمونه بهمون بدید حداقل شمام عین تاکسی اینترنتی هایه دیگه کمیسیون رو کم کنید من نمیگم کرایه هارو زیاد کنید چون واقن مردم دستشون تنگه ولی کمیسیون که دست خودتونه درسته😑
    من از اولین سال کارتون با اسنپم میتونید بزنید تاریخ شروع بکارمو ببینید.اسنپ خداروشکر تو این چن ساله پیشرفت کرد وگرنه قبلایه تهران بود یه کرج حالا اصل حرفم اینه بعد از اینهمه سال و پیشرفت و درامد بیشتر و مجموعه بزرگتر. چرا باید یکس از اساسی ترین رکن رانندگی دراسنپ که میشه سوخت رو اونجور ک باید پیگیری نمیکنید.

  24. سلام من هم تمام مدال 🏅 ها رو گرفتم چرا طرح تشویقی به من نمی‌دید من هم برای هر مسافری ارزش قائل‌ هستم لطف کنید طرح تشویقی چند روزه به من بدید ممنونم،

  25. باسلام برنامه اسنپ مسافر رو طوری تنظیم کنید،که مسافر به محض اتمام سفراجبار به امتیاز دهی باشه نه اینکه بره خونشون بعد،با یه ستاره برنامه رو ببنده.چون مسافر اهمیت این ستاره وامتیاز رو واسه راننده نمیدونه.

  26. سلام همه مدال ها گرفتم لطفاً طرح تشویقی هم ب ما بدهید ممنون

  27. سلام من راننده تبریز هستم لطفاً مبلغ مسیرها را اضافه حساب کنید یا کمسیون ها را کم بگیرید تا به رانندگان عزیز با این وضع گرونی ….و خرج ماشین ها صرف کنه .ممنونم ازشرکت اسنپ

  28. سلام لطفاباتوجه به اینکه پول بنزین واریزنمیشه حداقل هزینه سفر افزایش راافزلیش دهید
    وقتی مسافر را می‌خواهیم سوار کنیم هزینه اش حساب شود
    لطفا پاداش فعال شود حداقل کمی از هزینه ها جبران شود تشکر

  29. درود و عرض ادب و احترام مدالها در جای خود خیلی خوب و عالی اما چه سودی برای من راننده دارد فقط همه چیز شان بنفع شماست البته بنده تمام مدالها را گرفتم و گرفتن این مدالها توسط راننده ها نشانه شخصیت و ذات خود راننده هاست و دلیل دیگری ندارد

  30. باسلام وخداقوت
    لطف کنیددرصورت امکان کرایه ها اصلاح گرددباتشکر

  31. با سلام
    من تمام مدال های افتخار را گرفتم و همیشه قوانین اسنپ و مسافرین را رعایت کردم و از خدمات ارزنده اسنپ بسیار سپاسگزارم 🙏🌹

  32. من خیلی وقت تمام مدال‌ها گرفتم
    اما با توجه به اینکه تمام قوانين اسنپ رو به اجرا میذارم طرز برخورد با مسافر ماشین خوشبو و تمیز بدون ایرادفنی و سعی بر اینکه مسافر با آرامش و به موقع به مقصد برسه و موزیک دلنشین البته به گفته مسافر و در اختیار گذاشتن بلوتوث به مسافر برای آهنگهای دلخواه خود باز هم از امتیازم راضی نیستم با تشکر

    1. منم مثل شما
      اکثر اوقات برای بیماران احترام بیشتری قائل شده و پیاده میشم ویلچرش را تا کرده صندوق گذاشته کمکش میکنم تا سوار بشه و همچنین موقع پیاده شدن.
      کار به امتیاز ندارم . امتیاز رو اون بالائی خودش میده

  33. باسلام و وقت بخیر خدمت شما
    لطفاً پاداش هارو افزایش دهید
    سفرهای لغوی را بررسی و واریز کنید
    کمسیون هارو کمتر کنید
    ممنون و سپاس گذارم

  34. باسلام، لطفن طرحهای تشویقی را برای رانندگان فعال نمایید ، تا بهتر و بیشتر سرویس دهی انجام نمایند، باتشکر

  35. من تمام مدال ها رو گرفتم. حالا چه مزیتی نسبت به راننده ای که این مدال ها رو نگرفته دارم؟
    آفرین خوشرو بودی؟ همین؟

  36. لغو سفر اسنپ با نوشتن توضیح راننده اسنپ
    دادن سهمیه بنزین به رانندگان فعال در اسنپ
    حمایت رانندگان خانم در ساعت ۱۲ شب

  37. باتشکرازبرنامه وراهکارهای مناسب که این برنامه درجهت بهبود وکیفیت کاربر کمک شایانی می کند.درنهایت ازعوامل وتوصیه های شما عزیزان نهایت تشکر وقدرانی رادارم.سپاس گزارم.

  38. بخش مدالهای افتخار خیلی خوب و تاثیر گذاره روی راننده . سپاس

  39. با عرض سلام.من خیلی از موقع ها شده مسافر خواسته سیگار بکشه یا مقصد اشتباه زده،و یا براش مهم نیست قوانین راهنمایی و رانندگی و یا توقف زیاد داشته ولی نزده و پیاده هم شدن همه اینهارو از بنده پرسیدن و چون جواب منفی دادم اونها امتیاز درستی ندادن.در کل با جماعتی که از روی عقده و قصد و قرض امتیاز میدن نمیشه روی امتیازها حساب کرد

  40. آیا مدال های افتخار یا داشتن امتیاز بالا(پنج ستاره) به دردی میخوره؟؟ ، جواب قطعا خیر است
    باید لااقل یک آپشن یا فایده ای واسه راننده داشته باشه که او هم ترغیب بشه واسه گرفتن مدال یا امتیاز بالاتر
    فوایدی مثل کاهش درصد کمیسیون یا افزایش مبلغ طرح تشویقی و…

    1. سلام خسته نباشید قیمت هارا افزایش بدین به راننده نمی صرفه وسیله های ماشین خیلی گران شده لطفاً تشویقی بزارید وپول بنزین بدین ممنونم از شما

  41. اسنپ من بدلیل نقص مدارک غیرفعال شدثبت درخواست زدم پیام آمده مشکل رفع شداسنپ فعاله امابازمسدوده کسی میتونه راهنمایی کنه اسنپ فعال بشه

  42. سلام ، بنده بیشتر در طرح ترافیک مشغول فعالیت هستم و هوا هم آلود هستش و مسافران جدیدا فکر میکنند بوی نامطبوع از داخل خودرو هستش و همچنین از اسپری خوش بوی کننده استفاده میکنم آیا شما طرح خاصی در این خصوص دارید که ارائه دهم

    1. با سلام و وقت بخیر.لطفا کرایه ها رو افزایش بدین واقعا توی این شرایط اقتصادی و استهلاک ماشین نمیصرفه.

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا