
هزینه سفر اسنپی در همان ابتدای سفر در اپلیکیشن مشخص میشود؛ اما گاهی شرایط سفر اسنپی تغییر میکند. مثلا کاربر مسافر میخواهد مقصد سفر را عوض کند یا در مسیر توقف داشته باشد. اگر مسافری هنگام سفر اسنپی تصمیم به ایجاد هرگونه تغییری در شرایط سفر نظیر «تغییر مقصد» یا «توقف در مسیر» داشته باشد باید تصمیم خود را به کاربر راننده اطلاع دهد و با هم به توافق برسند.
نحوه تغییر شرایط سفر توسط مسافر در اپلیکیشن اسنپ
در این حالت مسافر موارد موردنظر خود مثل تغییر مقصد، توقف در مسیر، مقصد دوم و رفت و برگشت را از قسمت گزینههای سفر در اپلیکیشن، تغییر میدهد و باتوجهبه اینکه شرایط اولیه سفر تغییر میکند، هزینه سفر هم بهروزرسانی میشود.
نحوه استفاده از گزینه بازنگری قیمت در اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ
در اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ نیز میتوانید از گزینه «بازنگری قیمت»، برای اعلام تغییر شرایط سفر استفاده کنید. کافی است در صفحهای که جزئیات سفر در آن درج شده، با زدن روی علامت فلش رو به بالا گزینه «پشتیبانی» را انتخاب کنید.

با زدن روی گزینه پشتیبانی سفر، صفحهای مطابق شکل زیر به شما نمایش داده میشود:

با انتخاب گزینه بازنگری قیمت، میتوانید علت بازنگری را مشخص کنید. در ادامه با انتخاب هر کدام از گزینههای زیر میتوانید مشکل سفر خود را به صورت کتبی یا از طریق ارسال فایل صوتی برای پشتیبانی توضیح دهید.
درخواست شما در کوتاهترین زمان ممکن بررسی شده و پاسختان در بخش درخواستهای فعال پشتیبانی قابل مشاهده خواهد بود.


در چه مواردی از گزینه «بازنگری قیمت» استفاده میکنیم؟
- توقف
 - مقصد دوم
 - رفت و برگشت
 - تغییر مقصد
 - تعداد سرنشینان
 




کرایه خیلی پاینه تقریبا نصف اژانس یا برنامه های دیگه هست.خدار رو خوش نمیاد همش طرف مسافر رو بگیرید تو این گرونی لوازم و اصطحلاک ماشین کمی هم بفکر راننده باشی
باسلام کرایه ها خیلی خیلی پایین هستند لطفاً رسیدگی کنید.هزینه های ماشین بسیار بالا هستند.
با سلام
کرایه ها خیلی پایین و کمیسیون خیلی بالاس
چی بگم ؟
همه چیز رو همکاران گفتن اما کو گوش شنوا؟!!
یا حق
کرایه ها با سرویس مجانی فرقی نداره
کرایه ها اصلاً به صرفه نیست.
با سلام
واقعا کرایه ها پایین هست.
من چند تا پیشنهاد دارم.
۱-مسافر موقع درخواست تعداد نفرات خود را ثبت کند و نرخ کرایه با افزایش تعداد نفرات ضریبی از قیمت پایه داشته باشد.
۲-موقع اعلام قیمت سفر از سوی اسنپ مسافت و زمان سفر هم اعلام شودتا راننده تصمیم بگیرد.
بعد قبول سفر مسافت و زمان را در نشان میبینیم که دیگه کاری نمیتوانیم انجام دهیم. با تشکر
با سلام.کرایه ها در همدان خیلی پایین است.فکری به حال راننده ها بکنید.
سلام وقت بخیر
بله آقا بهزاد این شرکت اصلاً به صحبتها گلایه رانندگان توجه ننکند
اما اگر مسافر حرفی بزند فوردا” مورد توجه قرار میگیرد
کرایه ها خیلی پایین لطفاً درباره کرایه یکم افزایش بدید