آموزش رانندگان اسنپ

چگونه از سوء‌‌استفاده از حساب‌بانکی‌تان جلوگیری کنید؟

در حفاظت از اطلاعات بانکی خود حساس و باهوش باشید. شما کاربران راننده اسنپ روزانه تراکنش‌های مالی زیادی انجام می‌دهید و با افراد زیادی در ارتباط هستید. در این شرایط حفاظت از اطلاعات مهم بانکی بیشتر از همیشه به چشم می‌آید و رعایت برخی نکات، امنیت حساب‌های بانکی‌تان را افزایش خواهد داد. در ادامه نکات مهمی که مانع سوءاستفاده از حساب بانکی‌تان می‌شود را با هم مرور می‌کنیم.

هرگز کارت‌بانکی و رمزهای ارسال‌شده را به شخص دیگری ندهید. فراموش نکنید جزئیات کارت‌بانکی و رمزهای یک‌بارمصرف از اطلاعات محرمانه هر شخص است و محافظت از این اطلاعات بانکی برای حفظ امنیت مالی حیاتی است.

به تماس‌ها و پیامک‌های حاوی لینک‌های مشکوک اعتنا نکنید. شاید شنیده باشید که یکی از اطرافیانتان پیامکی حاوی لینکی مشکوک دریافت کرده و بی‌توجه آن را باز کرده و در نتیجه تمام اطلاعاتش هک شده است، یا مثلا تماسی داشته که طی آن درخواست کد ارسال شده (OTP) را داشته و در نهایت اطلاعات بانکی شخص افشا شده است.

هرگز در خریدوفروش دیگران دخالت نکنید و از طرف مسافر برای دیگری پول واریز نکنید. توجه داشته باشید تنها تعامل مالی شما با مسافر در قالب پرداخت هزینه سفر و به دو صورت آنلاین یا نقدی است و هرگونه تعامل مالی غیر از این موضوع با مسافر، خارج از چارچوب قوانین اسنپ است.

اگر کارت‌بانکی شما مفقود شده یا به سرقت رفته است، بلافاصله با بانک خود تماس بگیرید تا آن را مسدود کنید. گاهی سرقت‌های برنامه‌ریزی شده اتفاق می‌افتند و شخصی که کارت شما را سرقت می‌کند، از قبل رمز آن را به دست آورده است. اگر از آن دسته افراد هستید که رمز کارت‌بانکی‌تان را کنار کارت نگهداری می‌کنید به‌خاطر داشته باشید در صورت سرقت کارت، در یک‌چشم به‌هم‌زدن حسابتان خالی می‌شود.

هرگز از طریق حساب بانکی خود دستورات پرداخت را برای دیگران انجام ندهید. فراموش نکنید مسئولیت کامل حساب بانکی‌تان بر عهده شماست و در صورت وقوع هر تخلفی، لازم است پاسخگو باشید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

نوشته‌های مشابه

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۱,۱۱۳ دیدگاه)

  1. سلام
    برای درخواست اسنپ فود باید حتما جعبه اسنپ باکس را حتما خریداری کنیم
    لطفا درخواستهای داروخانه ها را برایم غیر فعال کنید

    1. کاربر گرامی جهت دریافت باکس رایگان نیازمند این می باشد که در طرح های تشویقی که برای شما ارسال می شود حتما شرکت نمایید و با عملکرد مناسب این طرح به شما تعلق می گیرد. همچنین برای خرید جعبه اسنپ باکس می توانید به لینک زیر مراجعه و پس از طی کردن مراحل ثبت سفارش و پرداخت آنلاین، به دفتر اسنپ در شهر خود مراجعه کرده و جعبه خود را دریافت نمایید.
      https://snappcarfix.com/category/118/137/137

  2. با سلام و عرض احترام و تشکر نکات بسیار مهمی را ذکر کردید ک نمیدانستم از جمله دادن شماره کارت چون اکثرا پول نقد ندارند در خواست شماره کارت می‌کردند ومن هم میدادم ولی الان متوجه شدم ک اشتباه میکردم سپاس از توضیحات مفیدتان خدا قوت

  3. سلام وخسته نبایشید
    به نظرم شرکت اسنپ برای جلوگیری از کلاه برداری باید مسافرین راملزم کند که فقط وفقط از طریق شارژ کیف پول وپرداخت اعتباری هزینه سفر پرداخت بشود با این کار راننده باخیال راحت هزینه سفرهای رفته خود را بدون کم وکاست دریافت میکنه لطفا پرداخت به صورت نقدی را حذف کنیدممنون

  4. با سلام بنده چند روزه در اسنپ مشغول کار شدم هر شب پیام تسویه حساب پیامش میاد ولی هیچ پولی به حسابم واریز نمیشه

    1. دوست عزیز تسویه حساب روزانه اسنپ با کاربران راننده، همه روزه و حتی در روزهای تعطیل انجام میشود. برای استفاده از امکان تسویه حساب روزانه اسنپ، حتی در روزهای تعطیل باید شماره شبای یکی از بانکهای طرف قرارداد با اسنپ را در اپلیکیشن ثبت کرده باشید. به دلیل شرایط بانک ها در انتقال توسط شماره شبا مبلغ تسویه شده حتما تا ساعت ۴ بعد از ظهر به حساب افراد واریز میگردد. در لینک زیر راهنمای ثبت شماره شبا و کارت را مطالعه نمایید:
      https://club.snapp.ir/video/sheba-and-card-number/

  5. با عرض سلام و خسته نباشید وقتی مسافر نه کیف پولش شارژ ندارد و میگه پول نقد ندارم اونجا تکلیف چی میشه لطفاً راهنمای بفرماید با تشگر

    1. دوست عزیز به دلیل اینکه در فرآیند کارت به کارت در صورت بروز مشکل اسنپ امکان پیگیری و بررسی ندارد و همچنین فراموش نکنید مسئولیت کامل حساب بانکی‌تان بر عهده شماست و در صورت وقوع هر تخلفی، لازم است پاسخگو باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00