آموزش رانندگان اسنپ

چگونه از سوء‌‌استفاده از حساب‌بانکی‌تان جلوگیری کنید؟

در حفاظت از اطلاعات بانکی خود حساس و باهوش باشید. شما کاربران راننده اسنپ روزانه تراکنش‌های مالی زیادی انجام می‌دهید و با افراد زیادی در ارتباط هستید. در این شرایط حفاظت از اطلاعات مهم بانکی بیشتر از همیشه به چشم می‌آید و رعایت برخی نکات، امنیت حساب‌های بانکی‌تان را افزایش خواهد داد. در ادامه نکات مهمی که مانع سوءاستفاده از حساب بانکی‌تان می‌شود را با هم مرور می‌کنیم.

هرگز کارت‌بانکی و رمزهای ارسال‌شده را به شخص دیگری ندهید. فراموش نکنید جزئیات کارت‌بانکی و رمزهای یک‌بارمصرف از اطلاعات محرمانه هر شخص است و محافظت از این اطلاعات بانکی برای حفظ امنیت مالی حیاتی است.

به تماس‌ها و پیامک‌های حاوی لینک‌های مشکوک اعتنا نکنید. شاید شنیده باشید که یکی از اطرافیانتان پیامکی حاوی لینکی مشکوک دریافت کرده و بی‌توجه آن را باز کرده و در نتیجه تمام اطلاعاتش هک شده است، یا مثلا تماسی داشته که طی آن درخواست کد ارسال شده (OTP) را داشته و در نهایت اطلاعات بانکی شخص افشا شده است.

هرگز در خریدوفروش دیگران دخالت نکنید و از طرف مسافر برای دیگری پول واریز نکنید. توجه داشته باشید تنها تعامل مالی شما با مسافر در قالب پرداخت هزینه سفر و به دو صورت آنلاین یا نقدی است و هرگونه تعامل مالی غیر از این موضوع با مسافر، خارج از چارچوب قوانین اسنپ است.

اگر کارت‌بانکی شما مفقود شده یا به سرقت رفته است، بلافاصله با بانک خود تماس بگیرید تا آن را مسدود کنید. گاهی سرقت‌های برنامه‌ریزی شده اتفاق می‌افتند و شخصی که کارت شما را سرقت می‌کند، از قبل رمز آن را به دست آورده است. اگر از آن دسته افراد هستید که رمز کارت‌بانکی‌تان را کنار کارت نگهداری می‌کنید به‌خاطر داشته باشید در صورت سرقت کارت، در یک‌چشم به‌هم‌زدن حسابتان خالی می‌شود.

هرگز از طریق حساب بانکی خود دستورات پرداخت را برای دیگران انجام ندهید. فراموش نکنید مسئولیت کامل حساب بانکی‌تان بر عهده شماست و در صورت وقوع هر تخلفی، لازم است پاسخگو باشید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

نوشته‌های مشابه

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۱,۱۱۳ دیدگاه)

  1. با عرض سلام و خسته نباشید وقتی مسافر نه کیف پولش شارژ ندارد و میگه پول نقد ندارم اونجا تکلیف چی میشه لطفاً راهنمای بفرماید با تشگر

    1. دوست عزیز اگر درباره پرداخت هزینه سفر با مشکلاتی نظیر عدم پرداخت هزینه سفر توسط مسافر، دو بار پرداخت‌شدن هزینه به‌صورت نقدی و اعتباری، پرداخت مبلغ کمتر یا بیشتر از هزینه سفر مواجه شدید، حداکثر تا ۴۸ ساعت پس از پایان سفر، توضیحات کامل را در بخش پشتیبانی اپلیکیشن ثبت کنید.
      کارشناسان پشتیبانی درخواست شما را برسی کرده و نتیجه تا ۷۲ ساعت بعد در بخش پشتیبانی قابل‌مشاهده خواهد بود.
      برا اطلاعات بیشتر روی لینک زیر بزنید
      اطلاع از آخرین وضعیت پرداخت هزینه سفر

    1. دوست عزیز درصورتی که شرایط سفر بین شهری را داشته باشید به صورت خودکار برایتان ارسال میشود. شرایط مورد نیاز برای دریافت سفر بین شهری: انجام حداقل ۲۰ سفر موفق در یک سال گذشته گذشت یک سال از تاریخ گواهینامه عدم ثبت گزارش رفتار نامناسب از طرف مسافران در سفرهای شهری مدل خودرو بالاتر از سال ۸۵ ( خودروی پراید مدل بالاتر از سال ۹۰) میانگین امتیاز بالاتر از ۴.۲

  2. سلام به نکات مهمی اشاره کردین متشکرم ازراهنمایی بجایی شما
    ولی اکثر مسافرین ازراننده شماره کارت رو طلب میکنند خواهشن به این نکته بیشتر اشاره کنید…باتشکر

  3. درود بر شما تیم بزرگ اسنپ…نظری در مورد اعلان پیام درخواست مسافر داشتم که این آهنگ اعلان تکراری رو چند گزینه کنید …به چند تا از دوستان درمیان گذاشتم.که به شما پیشنهاد دهیم…به امید درآمد بالا برای رانندگان عزیز.وتیم پرتلاش اسنپ

    1. دوست عزیز درصورتی که شرایط سفر بین شهری را داشته باشید به صورت خودکار برایتان ارسال میشود. شرایط مورد نیاز برای دریافت سفر بین شهری: انجام حداقل ۲۰ سفر موفق در یک سال گذشته گذشت یک سال از تاریخ گواهینامه عدم ثبت گزارش رفتار نامناسب از طرف مسافران در سفرهای شهری مدل خودرو بالاتر از سال ۸۵ ( خودروی پراید مدل بالاتر از سال ۹۰) میانگین امتیاز بالاتر از ۴.۲

  4. سلام خیلی ممنون از راهنمایی بسیار مفیدتان میدوارم همه در راستای سیاست‌های اسنپ روزی فراوان داشته باشند

  5. وقتی مسافر پول نقد نداره ویا به هر علتی نمی تونه آنلاین پرداخت پرداخت کنه چیکار کنیم

    1. دوست عزیز به دلیل اینکه در فرآیند کارت به کارت در صورت بروز مشکل اسنپ امکان پیگیری و بررسی ندارد و همچنین فراموش نکنید مسئولیت کامل حساب بانکی‌تان بر عهده شماست و در صورت وقوع هر تخلفی، لازم است پاسخگو باشید.

  6. سلام خیلی از مسافرها میگن شماره کارت بدین پول نقد نداریم ما باید چکار کنیم آنلاین هم پرداخت نمیکنن

    1. دوست عزیز به دلیل اینکه در فرآیند کارت به کارت در صورت بروز مشکل اسنپ امکان پیگیری و بررسی ندارد و همچنین فراموش نکنید مسئولیت کامل حساب بانکی‌تان بر عهده شماست و در صورت وقوع هر تخلفی، لازم است پاسخگو باشید.

    1. دوست عزیز به دلیل اینکه در فرآیند کارت به کارت در صورت بروز مشکل اسنپ امکان پیگیری و بررسی ندارد و همچنین فراموش نکنید مسئولیت کامل حساب بانکی‌تان بر عهده شماست و در صورت وقوع هر تخلفی، لازم است پاسخگو باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00