پروموکلاب

معرفی پروموترهای جدید؛ مزایا، روش‌های جذب و ویژ‌گی‌های پروموترهای جدید

پروموکلاب

همان‌طور که در پست نکات و روش‌های موفقیت پروموترها گفتیم، پروموترهای موفق اسنپ، مجموعه‌ای از روش‌ها و نکات را در کنار هم و به طور مستمر اجرا می‌کنند.

پروموترهای موفق اسنپ، هیچ فرصتی را برای افزایش درآمد از دست نمی‌دهند. آن‌ها به هر موقعیتی به چشم یک فرصت جدید نگاه می‌کنند و از تمام امکانات و موقعیت‌های پیش‌رو، مانند طرح‌های تشویقی، معرفی پروموترهای جدید، پیگیری راننده‌های جدید و راننده‌های غیرفعال استفاده می‌کنند.

یکی از فرصت‌های خوب افزایش درآمد پروموترها، معرفی پروموترهای جدید یا همان طرح ریفرال است. با معرفی پروموترهای جدید به اسنپ، نه تنها پاداش‌های ویژه آن را دریافت می‌کنید، بلکه دامنه فرصت‌های ثبت‌نام‌های جدید خود را هم افزایش می‌دهید. هر آشنایی جدید به تنهایی پتانسیل ۱۰‌ها ثبت‌نام تازه را برای شما به همراه دارد.

در این مطلب با انواع طرح‌های ریفرال آشنا می‌شویم، مزایای هر یک را مرور می‌کنیم، و راه‌های پیدا کردن افراد جدید برای معرفی به‌عنوان پروموتر جدید را بررسی می‌کنیم.

انواع طرح‌های تشویقی معرفی پروموتر جدید

با معرفی هر پروموتر جدید، شما دو پاداش متفاوت دریافت می‌کنید:

  1. طرح‌های هفتگی: در طرح‌های هفتگی که از طریق کارشناسان فروش به شما اعلام می‌شوند، با رسیدین به اهداف هفتگی تعیین‌شده طرح و معرفی پروموتر جدید، پاداش‌های ویژه‌ای به شما تعلق می‌گیرد. این پاداش علاوه بر معرفی‌کننده، به پروموترهای جدید هم تعلق خواهد گرفت.
  2. پاداش سوپروایزری: با معرفی پروموترهای جدید، علاوه بر پاداش طرح‌های هفتگی، یک پاداش مستمر هم دریافت می‌کنید. به این معنی که تا زمانی که پروموتر معرفی شده توسط شما، به فعالیت مشغول است، به ازای هر ثبت‌نام او، مبلغی به عنوان پاداش به شما تعلق می‌گیرد.

معرفی پروموترهای جدید چه مزایایی دارد؟

معرفی پروموترهای جدید، برای معرفی‌کننده و معرفی‌شونده، یک بازی برد-برد است.

شما با معرفی پروموتر جدید و آغاز فعالیت او، پاداش سوپروایزری و در خیلی مواقع پاداش هفتگی دریافت می‌کنید و بر درآمدتان افزوده می‌شود.

از طرف دیگر، بسیاری از آموزش‌های پروموترهای جدید از سوی خود شما صورت می‌گیرد. پروموترهای جدید تجربیات شما را همراه خود دارند و همین سبب می‌شود زمان کمتری برای یادگیری فوت وفن‌های فروش و نکات افزایش درآمد صرف کنند، با محیط کار آشنا شوند و کمتر احساس غریبی به آن‌ها دست خواهد داد.

همه این‌ها باعث می‌شود پروموترهای جدید که توسط شما معرفی شده‌اند، زمان کمتری برای وارد شدن به مرحله کار جدی و افزایش درامد نیاز داشته باشند.

معرفی هر بازاریاب جدید، نکات جدید برای جذب افراد تازه و درک فرصت‌های جدید به شما می‌آموزد و باعث می‌شود تجربه متفاوتی از فرآیند فروش، نسبت به پروموترهای دیگر داشته باشید.

از یاد نبرید، دانشگاه اصلی شما، تجربه‌های نو و فرصت‌های تازه است. هر چه با چالش‌های بیشتری برای متقاعد کردن افراد تازه روبرو شوید، مهارت شما برای به نتیجه رساندن فرصت‌های بعدی بیشتر می‌شود.

پروموترهای جدید را از کجا پیدا کنیم؟

پیدا کردن افراد جدید برای معرفی به عنوان پروموتر جدید همیشه راحت نیست. مخصوصا اگر یکی از پروموترهای باسابقه اسنپ باشید، احتمالا به دور و بری‌هایتان از قبل برای معرفی افراد جدید سپرده‌اید. ولی همیشه راه‌های جدیدی برای آشنایی‌های تازه وجود دارد. فقط باید بفهمیم کجا دنبال آنها بگردیم.

جذب پروموترهای جدید از طریق شبکه‌های اجتماعی:

استوری و پست اینستاگرام شما، یکی از بهترین مکان‌هایی است که می‌توانید حتی با آشناهای دور خود ارتباط برقرار کنید و شرایط و مزایای پروموترهای اسنپ را به آنها توضیح دهید. در هر کدام از شبکه‌های اجتماعی که فعالیت می‌کنید، مخاطبان خود را برای اضافه شدن به عنوان پروموتر دعوت کنید. این کم‌هزینه‌ترین راه پیدا کردن افراد جدید است و زمان زیادی را از شما نمی‌گیرد.

جذب پروموترهای جدید از طریق آگهی‌های اینترنتی:

وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌های زیادی برای کارجویان وجود دارد که به طور مرتب به آن‌ها سر می‌زنند. این سایت‌ها مانند جابینجا، ایران‌تلنت، ای‌استخدام، کارلیب، سه‌سوت جابز، کاربوم و … بهترین مکان برای پیدا کردن پروموترهای جدید هستند و ایجاد اگهی جدید در خیلی از آن‌ها رایگان است.

علاوه بر سایت‌های تخصصی کاریابی، سایت‌های شیپور و دیوار هم بخش‌های ویژه‌ای برای کارجویان و کارفرماها دارد که کارجویان زیادی از این صفحات بازدید می‌کنند.

جذب پروموترهای جدید از طریق پخش تراکت:

پخش تراکت‌های آگهی جذب پروموتر جدید در مکان‌ها و معابر پرتردد، مانند دانشگاه‌ها‌، مؤسسات آموزشی، ایستگاه‌های اتوبوس و… هم می‌تواند افراد جویای کار زیادی را به شما معرفی کند. در این محیط‌ها کارجویان زیادی تردد می‌کنند.

مزایای پروموترهای جدید اسنپ، بخصوص مزایای که از نظر خودشما امتیاز خوبی محسوب می‌شوند، به‌طور کامل در آگهی درج کنید و منتظر تماس‌های متعددی از سمت کارجویان باشید.

معرفی راننده‌های مستعد به عنوان پروموتر جدید:

شما روزانه با راننده‌های بسیاری برخورد و گفتگو می‌کنید و بسیاری از آنها به تدریج در زمره دوستانتان قرار می‌گیرند. نسبت به راننده‌های خوش‌برخورد، اجتماعی و با روابط عمومی بالا حساس باشید. توانایی‌های اجتماعی و ارتباطات زیاد با راننده‌های دیگر، سبب می‌شود این افراد پتانسیل آن را داشته باشند تا به بهترین پروموترهای اسنپ تبدیل شوند.

مزایا و تسهیلات پروموترها را با حوصله به آنها توضیح دهید و یادآوری کنید شرایط لازم برای کسب درآمد بالا از بازاریابی را دارند.

معرفی پروموترهای جدید؛ مزایا، روش‌های جذب و ویژ‌گی‌های پروموترهای جدید باشگاه رانندگان اسنپ

جست‌وجو در بین دوستان و آشنایان:

دوستان، خویشاوندان و آشنایان شما، بیشتر از افراد دیگر به شما اعتماد دارند و برای متقاعد کردن آنها زمان بیشتری در اختیار دارید.

آشنایان جویای کار را که دارای پتانسیل لازم برای این شغل هستند از دست ندهید. روش‌ها و موفقیت‌های خودتان را با آنها در میان بگذارید و برای عضویت به عنوان پروموتر جدید ترغیب‌شان کنید.

پروموترهای جدید اسنپ چه ویژگی‌هایی باید داشته باشند؟

بهترین پروموترهای اسنپ، همان بهترین و موفق‌ترین فروشنده‌ها هستند. افرادی که هوش اجتماعی بالایی دارند و می‌توانند راه‌های خلاقانه‌ای برای متقاعد کردن راننده‌های جدید پیدا کنند. تجربه‌های جدید هر روز، برای چنین افرادی، به تدریج تولید دانش می‌کند و باعث موفقیت آن‌ها می‌شود. برخی ویژگی‌های پروموترهای اسنپ به شرح زیر است:

  • باهوش هستند
  • از اعتمادبنفس بالایی برخوردارند
  • خوب حرف می‌زنند و از قدرت فن بیان خوبی برخوردارند
  • خوش‌اخلاق و صبورند
  • روحیه کار تیمی قوی دارند
  • منظم و متعهد به کار خود هستند
  • در کار خود جدی هستند و به بازاریابی به عنوان شغل اصلی خود نگاه می‌کنند
  • به عنوان جزئی از سیستم، باعث کارایی و بهبود عملکرد کلی آن می‌شوند

نسبت به افرادی با این ویژگی‌ها حساس باشید و فرصت را برای دادن پیشنهاد کار از دست ندهید. برای آنها وقت کافی بگذارید و به سؤالاتشان پاسخ دهید.

سخن پایانی

برای موفق شدن به عنوان پروموتر اسنپ، فقط ایستادن در محل اسپات و تلاش برای جذب راننده‌های جدید کافی نیست. پروموترهای برتر، بیش از هر چیزی، دامنه آشنایی‌های خود را گسترش می‌دهند و از هر فرصتی برای سوپروایزری افراد مستعد استفاده می‌کنند. شبکه ارتباطات شما، عامل گسترش کار و پیشرفت آینده شماست.

منتظر پست‌های آموزشی ما در روزهای آینده باشید و اگر هنوز کانال تلگرام باشگاه را دنبال نکرده‌اید از لینک زیر وارد آن شوید:

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۲۹ دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا