اخبار اسنپ

تسهیلات استثنایی در «سوپرتخفیف‌های باشگاه رانندگان»

لویالتی

باشگاه رانندگان، هر ماه به مدت ۱۰ روز، یکی از خدمات رفاهی، خودرویی، آموزشی و درمانی را با تخفیف‌های ویژه به صورت اختصاصی به کاربران راننده اسنپ ارائه می‌کند.

باشگاه رانندگان اسنپ در طرحی جدید، علاوه بر تخفیف‌ها و تسهیلات رایج خودرویی، درمانی، رفاهی و آموزشی به ارائه یکی از این خدمات با تخفیف‌های فوق‌العاده به صورت اختصاصی، علاوه بر تخفیف‌های معمول، در مراکز مختلف سراسر کشور می‌پردازد. رانندگان عزیز ۱۰ روز در ماه فرصت دارند تا از قیمت‌های بسیار عالی این خدمات بهره‌مند شوند.

سوپرتخفیف‌های دی ماه ۱۴۰۲، متعلق به خدمات دندانپزشکی است. این تخفیف‌های تا ۸۰ درصد که شامل خدمات جرم‌گیری، دندانپزشکی اطفال، عصب‌کشی و کامپوزیت می‌شود در کلینیک‌های تخصصی دندانپزشکی شهرهای تهران، شیراز و ارومیه به کاربران راننده عزیز و خانواده‌های آنها ارائه می‌شود.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۵۷۷ دیدگاه)

    1. سلام دوست عزیز، چرخه کسب اس‌پی یک‌ماهه است و در طول یک ماه به‌ازای هر سفر اسنپی یک اس‌پی در نظر گرفته می‌شود و در انتهای ماه بسته به تعداد اس‌پی‌ها در یکی از لیگ‌ها دسته‌بندی می‌شوید و امکان استفاده از جوایز لیگی که در آن قرار گرفته‌اید برای شما فراهم می‌شود. با انجام سفرهای بیشتر مجموع اس‌پی‌های دریافتی شما بیشتر خواهد شد.

  1. سلام وقت بخیر خدمت مدیران و کارکنان ناوگان اسنپ.
    سوال این جاست مگر قیمت خودرو و امنیت وقطعات ماشین و اصحلاک ماشین های خانواده پژو و سمند و…که فقط بنزین میسوزون.!
    بارانندهایی که ماشینشون پراید و گاز سوز هست
    یکسان هست ؟!
    که هیچ تفاوت قیمتی در قبولی سفر لحاظ نمیشه
    مگر اینکه مدل بالا حتما باید صفر باشه که قیمت تغییر کنه.واقعا چطور فکری کردین اون بنده خدا که ماشینش پژو با این همه خرج مخارج ماشین باید چکار کنه!

  2. سلام خسته نباشید جهت خرید لوازم یدکی تخفیف داره اسنپ بنده ماشینم موتورش یاتاقان زده میگن باید میلنگ بگیرم

  3. سلام وقت بخیر ،
    من دوساله برای گاز خودرو اقدام کردم اما هنوز خبری نشد ماشینم سمند واقعا با این کرایه های پایین برام صرف نداره ممنون میشم پیگیری کنین

  4. آیا به من که بیش از چندین ماه فعالیت در اسنب هستم هیج گونه پاداش وام تخفیف خرید تعلق نمی‌گیرد! چرا؟

  5. سلام من اس پی جمع کردن تو لیگ طلایی هستم اومدم استفاده کنم میبینم همش منقضی هست الا کارواش …. همش تلاش بیهودس

    1. سلام دوست عزیز، فرصت ثبت درخواست و استفاده از همه جوایز، تا روز دهم هر ماه است. برای درخواست و استفاده از جوایز اسنپ‌کارفیکس و کارواش رایگان تا پایان ماه فرصت دارید.ّ
      توجه داشته باشید برای اینکه امکان ثبت درخواست جوایز برای شما وجود داشته باشد، لازم است امتیازتان در اپلیکیشن اسنپ حداقل ۴.۷ (امتیاز ثبت‌شده از سوی مسافران) باشد. درغیراین‌صورت جوایز برای شما فعال نخواهد شد.

  6. سلام من چشمام ضعیفه ونیازبه معاینه وعینک طبی دارم در اصفهان ساکنم آیا اصفهان برای رانندگان اسنپ جایی هست لطفامعرفی کنید باتشکر ایوبی

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا