اخبار اسنپ

اقدامات اسنپ برای سفرهای خنک در روزهای گرم تابستان

طرح تشویقی «سفرهای خنک اسنپی» تا پایان شهریور با برگشت ۷‌درصد هزینه سفر (به جای کمیسیون نیم‌بها) به کاربران راننده در حال اجرا است.

هر سال با گرم‌شدن هوا، اسنپ تلاش می‌کند با انجام اقداماتی تهویه هوا در سفرهای اسنپی را بهبود دهد. امسال نیز با شروع گرما در شهرهای مختلف کشور، باشگاه رانندگان اسنپ اقدامات متعددی را در دستور کار قرار داده است.

طرح تابستانی شارژ گاز کولر

باشگاه رانندگان با درنظرگرفتن تسهیلات ویژه، کاربران راننده را به سرویس و شارژ کولر تشویق می‌کند که در همین راستا از خردادماه «طرح تابستانی شارژ گاز کولر» را برای کاربران راننده سراسر کشور اجرا کرده است. این تخفیف به مدت محدود و از طریق سایت کارفیکس در دسترس کاربران راننده قرار گرفت تا با صرف کمترین هزینه (۵۹۹ هزار تومان) به استقبال سفرهای اسنپی در روزهای گرم تابستان بروند.

آمارها نشان می‌دهد که در سال ۱۴۰۳، بیش از ۱۲ هزار بار از خدمات شارژ کولر باشگاه رانندگان اسنپ استفاده شده و تاکنون مبلغ کل تخفیف شارژ گاز کولر بیش از ۵ میلیارد تومان بوده است. ارائه خدمات شارژ کولر تا آخر شهریور ادامه دارد.

طرح‌های تشویقی اسنپ روی کمیسیون

اسنپ با رصد کاربران راننده‌ای که به تهویه خودروی خود اهمیت می‌دهند، طرح‌های تشویقی ویژه از جمله تخفیف یا معافیت از کمیسیون در نظر می‌گیرد. طرح تشویقی استفاده از کولر از ابتدای خرداد شروع و به مدت ۶ هفته اجرا شده است.

این طرح به‌صورت هفتگی برای کاربران راننده ارسال شده و به‌ازای هر سفر عادی که نظر مثبت «استفاده از کولر» از طرف مسافران ثبت شده، کمیسیون به‌صورت نیم‌بها محاسبه شده و مبلغ کسر شده بابت کمیسیون پس از پایان طرح برگشت داده شد. شرط کسب تخفیف ۵۰ درصدی کمیسیون در محدوده زمانی اعلام شده، عدم ثبت نظر منفی «عدم استفاده از کولر» از طرف مسافران در سفرهای عادی اسنپی بود.

تاکنون بیش از ۸۰۰ هزار کاربر راننده از این طرح تشویقی استفاده کرده‌اند و بیش از چهار میلیون و ۲۰۰ هزار سفر خنک اسنپی انجام شده است. ارزش جوایز طرح‌ تشویقی استفاده از کولر در سال ۱۴۰۳ نیز بیش از ۱۸ میلیارد تومان برآورد شده است.

طرح تشویقی «سفرهای خنک اسنپی» تا پایان شهریور با برگشت ۷‌درصد هزینه سفر (به جای کمیسیون نیم‌بها) به کاربران راننده ادامه خواهد داشت.

الزام روشن کردن کولر در سفرهای اکو‌پلاس

استفاده از کولر در سفرهای اکوپلاس الزامی است. اگر کاربر راننده بازخورد «عدم استفاده از کولر» را از سوی مسافر دریافت کند، ابتدا قوانین به کاربر راننده اطلاع‌رسانی ‌می‌شود. در صورت تکرار این بازخورد کاربر راننده‌ به مدت یک هفته امکان دریافت سفرهای پلاس را نخواهد داشت. در صورت تکرار بعد از فعالیت مجدد دسترسی کاربر راننده به سرویس پلاس تا انتهای تابستان قطع می‌شود.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۴ دیدگاه)

  1. ممنون من مدارک رو ثبت کردم فرستادم باز میگه مدارک رو کامل کنید ممنون از برنامه خوب اسنپ

  2. با سلام و خسته نباشید
    لطفا صدای مرا به گوش مدیران اسنپ برسانید
    ۱ ماه هست که فقط بخاطر یک جر و بحث با مشتری حسابم مسدود دائم شده و بیکارم
    با پشتیبانی صحبت میکنم همان حرف های همیشکی را میزنند
    تیکت هم ثبت میکنم فقط یک متن را کپی پیست میکنند و جوابم را می دهند
    آن آقای محترمی هم که به بنده زنگ زد گفت شما حسابتان مسدود دائم شده اصلا به بنده اجازه صحبت نداد و نگذاشت حرف بزنم و از خودم دفاع کنم و با بی رحمی هرچه تمام تر حسابم را بست…
    دفتر شهرستانی هم که هستم (رشت) می گویند با یک تعهد کتبی درست می شود . ولی آنها باید در سیستم به ما نامه بدهند…

    کمک خرج خانواده هستم . پدرم مریض است .خواهش میکنم کمکم کنید یا با بنده تماس بگیرید . سپاس

  3. این طرح است که شما اجرا میکنید کافی یک مسافر از قصد گزینه استفاده از کولر را نزند اینجا من راننده ای که در تمام سفرها کولر زدم به همین سادگی متضرر میشم

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا