اخبار اسنپ

خدمات پشتیبانی آنلاین در سایت باشگاه رانندگان اسنپ

باشگاه رانندگان از تمام مسیرها و امکانات موجود برای پاسخگویی به کاربران راننده استفاده می‌کند تا این عزیزان در هر ساعت از شبانه در کمترین زمان ممکن به پاسخ سوالات خود برسند.

وب‌سایت باشگاه رانندگان اسنپ یکی از مهمترین مراجع اطلاع‌رسانی اخبار و خدمات باشگاه رانندگان ویژه کاربران راننده است. کابران راننده با مراجعه به این وب سایت در جریان آخرین اخبار و اطلاعات مرتبط با تسهیلات باشگاه قرار می‌گیرند. همچنین محتوای آموزشی و ویدیویی نیز بخش مهمی از مطلب سایت را تشکیل می‌دهد.

پشتیبانی آنلاین سریع‌ترین روش برای ارتباط با کارشناسان اسنپ است. در مرحله اول بهره‌برداری از پشتیبانی آنلاین، شما کاربران راننده می‌توانید سوالات و مشکلات خود را در چهار موضوع «آموزش اپلیکیشن»، «سامانه سماس»، «نحوه استفاده از سهمیه سوخت» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان پشتیبانی اسنپ مطرح کنید.

آموزش اپلیکیشن رانندگان

کاربران راننده از این بعد می‌توانند سوالات و مشکلات خود در ارتباط با اپلیکیشن کاربران راننده را در هر ساعت شبانه‌روز در پشتیبانی آنلاین باشگاه رانندگان اسنپ دنبال کنند. ویدیوهای آموزشی و مطالب کمکی می‌تواند شما کاربران راننده را برای رفع مشکل یاری کند.

برای استفاده از این قابلیت کافی است پس از انتخاب پشتیبانی آنلاین، موضوع پشتیبانی را روی «آموزش اپلیکیشن رانندگان» قرار دهید. کارشناسان اسنپ شما را در این رابطه همراهی خواهند کرد.

راهنمای استفاده از پشتیبانی آنلاین

برای استفاده از این خدمات کافی است در صفحه اصلی سایت، گزینه پشتیبانی آنلاین را در سمت چپ سایت انتخاب کنید.

در صفحه جدید، نام و نام خانوادگی خود و شماره تماس اسنپی خود را (شماره‌ای که با آن در اسنپ ثبت‌نام کرده‌اید) وارد کنید. کارشناسان پشتیبانی اسنپ بلافاصله پس از طرح موضوع از جانب شما اقدام به پاسخگویی خواهند کرد.

کاربران راننده عزیز، توجه داشته باشید در حال حاضر شما می‌توانید سوالات خود را در ارتباط با سه موضوع «سامانه سماس»، «آموزش اپلیکیشن» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان اسنپ مطرح کنید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

نوشته‌های مشابه

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۲,۱۰۸ دیدگاه)

  1. با سلام و احترام
    ۱ز تاریخ ۴ خرداد تا امروز ۲۰ خرداد حساب کلربری بنده مسدود شده
    بتاریخ ۱۵ خرداد فایل pdf و تصویر گواهی عدم سو پیشینه از طریق وات ساپ و تلگرام به شماره تلفن ۰۹۰۱۹۸۹۵۴۰۳
    ارسال کردم و همچنین چندمرتبه با پشتیبانی گرفتم
    از طریق ارسال پیام ۹۹۹ به شماره ۱۰۰۰۵۵۵ و دریافت لینک‌ پشتیبانی غیر حضوری اقدام کردم
    منتهی واحد خوزستان پشتیبانی نمی شود
    چر
    لطفا راهنمای کنید چکار باید کنم

  2. سلام محمدرصا جمالی آلمانی هستم چرا ازعید منو مسدود کردید من هنوز یک سفر نرفتم خودم ثبت نام میکرد با کد ۸۸۶۲۷ هرجوریم که بگین اقدام کره قرار شده پشتیبلنی درست کنه ولی خبری نشد دیگه نمیدونم چکار کنم میرم سراغ شرکتهای دیگه

  3. سلام من قبلا اسنپ موتوری بودم و سیم مارتم ب اسم یکی دیگه بودع و الان میخوام ماشین ثبت نام کنم میگه نمیشه باید چیکار کنم

  4. سلام راهنمایی کنید .قبلا پراید داشتم کار می کردم اسنپ ولی الان وانت خریدم می خوام ثبت نام کنم می گن نمیشه مسدود شده لطفا کمک کنید ممنون

  5. سلام رامین سفر زاده هستم .من قبلا پراید داشتم .و الان وانت خریدم می خوام کار کنم ولی می گن نمیشه ثبت نام کنم چون مسدود کردن . لطفا کمکم کنید . چون الان فقط اسنپ می تونه خرج زندگیمو بده .ممنون

  6. سلام من به عنوان راننده ثبت نام میکنم میگه شماره شما قبلا ثبت شده.ولی چیزی نمیاره.نمیشه ثبت نام کرد.میشه شمارمو پاک کنین دوباره ثبت نام کنم.

  7. سلام خسته نباشید من ثبت نام انلاین کردم و مدارک را ارسال کردم از کی میتونم وارد برنامه بشم و فعالیت کنم و اینکه نرن افزار راننده موتور و ماشین فرق داره

  8. سلام. بیمه خودروی بنده تموم شده و بیمه نامه جدید گرفتم. نیاز هست که شماره بیمه جدید رو ثبت کنم؟ و اینکه اگه لازمه ، برای ثبت بیمه جدید باید دوباره از تمام مدارک خودرو عکس بگیرم و ثبت کنم یا فقط عکس بیمه کافیه؟ چون وقتی به قسمت ویرایش خودرو میرم عکس تمام مدارک رو میخواد.

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00