اخبار اسنپ

خدمات پشتیبانی آنلاین در سایت باشگاه رانندگان اسنپ

باشگاه رانندگان از تمام مسیرها و امکانات موجود برای پاسخگویی به کاربران راننده استفاده می‌کند تا این عزیزان در هر ساعت از شبانه در کمترین زمان ممکن به پاسخ سوالات خود برسند.

وب‌سایت باشگاه رانندگان اسنپ یکی از مهمترین مراجع اطلاع‌رسانی اخبار و خدمات باشگاه رانندگان ویژه کاربران راننده است. کابران راننده با مراجعه به این وب سایت در جریان آخرین اخبار و اطلاعات مرتبط با تسهیلات باشگاه قرار می‌گیرند. همچنین محتوای آموزشی و ویدیویی نیز بخش مهمی از مطلب سایت را تشکیل می‌دهد.

پشتیبانی آنلاین سریع‌ترین روش برای ارتباط با کارشناسان اسنپ است. در مرحله اول بهره‌برداری از پشتیبانی آنلاین، شما کاربران راننده می‌توانید سوالات و مشکلات خود را در چهار موضوع «آموزش اپلیکیشن»، «سامانه سماس»، «نحوه استفاده از سهمیه سوخت» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان پشتیبانی اسنپ مطرح کنید.

آموزش اپلیکیشن رانندگان

کاربران راننده از این بعد می‌توانند سوالات و مشکلات خود در ارتباط با اپلیکیشن کاربران راننده را در هر ساعت شبانه‌روز در پشتیبانی آنلاین باشگاه رانندگان اسنپ دنبال کنند. ویدیوهای آموزشی و مطالب کمکی می‌تواند شما کاربران راننده را برای رفع مشکل یاری کند.

برای استفاده از این قابلیت کافی است پس از انتخاب پشتیبانی آنلاین، موضوع پشتیبانی را روی «آموزش اپلیکیشن رانندگان» قرار دهید. کارشناسان اسنپ شما را در این رابطه همراهی خواهند کرد.

راهنمای استفاده از پشتیبانی آنلاین

برای استفاده از این خدمات کافی است در صفحه اصلی سایت، گزینه پشتیبانی آنلاین را در سمت چپ سایت انتخاب کنید.

در صفحه جدید، نام و نام خانوادگی خود و شماره تماس اسنپی خود را (شماره‌ای که با آن در اسنپ ثبت‌نام کرده‌اید) وارد کنید. کارشناسان پشتیبانی اسنپ بلافاصله پس از طرح موضوع از جانب شما اقدام به پاسخگویی خواهند کرد.

کاربران راننده عزیز، توجه داشته باشید در حال حاضر شما می‌توانید سوالات خود را در ارتباط با سه موضوع «سامانه سماس»، «آموزش اپلیکیشن» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان اسنپ مطرح کنید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

نوشته‌های مشابه

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۲,۱۰۸ دیدگاه)

  1. ماشینم در اسنپ ثبت شده ولی تعویض پلاک کردمچکار باید بکنم ک بتونم دوباره کار کنم

  2. سلام من رفتم دفتر اسنپ تغییر کاربری دادم از اسنپ باکس به اسنپ خودرو گفتن ۱۰روز دیگه زنگ میزنیم بیای اسنپ برات وصل کنیم ولی یه ماه گذشته هنو خبری نیس چیکار کنم

  3. سلام من بعلت چند بار لغو سفر مسدود دائم شدم که چند بار تماس گرفتم و دلایلو گفتم گفتن پیگیر میشیم اما هنوز مسدودم ممنون میشم منو راهنمایی کنید

  4. سلام من چند روز پیش توسط مسافر از من زورگیری شد و با قعمه گوشیم و پولامو برد از اگاهی نامه اوردم که شماره اون مسافرو بهم بده ولی هنوز جواب ندادن جالب اینه که حسابم مسدود شده الان کی باید پاسخگو باشه اشتباه تو اسنپ ثبت نام کردیم اگه الان بر عکس این مشکل پیش میومد تا الان پدره راننده رو در اورده بودید

  5. سلام من چند روز پیش توسط مسافر از من زورگیری شد و با قعمه گوشیم و پولامو برد از اگاهی نامه اوردم که شماره اون مسافرو بهم بده ولی هنوز جواب ندادن جالب اینه که حسابم مسدود شده الان کی باید پاسخگو باشه اشتباه کردم تو اسنپ ثبت نام کردیم اگه الان بر عکس این مشکل پیش میومد تا الان پدره راننده رو در اورده بودید

  6. سلام من چند روز پیش توسط مسافر از من زورگیری شد و با قعمه گوشیم و پولامو برد از اگاهی نامه اوردم که شماره اون مسافرو بهم بده ولی هنوز جواب ندادن جالب اینه که حسابم مسدود شده الان کی باید پاسخگو باشه اشتباه تو اسنپ ثبت نام کردیم اگه الان بر عکس این مشکل پیش میومد تا الان پدره راننده رو در اورده بودید

  7. اسنپ باکس ثبت نام کردم داخل برنامه ک میشم میگه حساب کاربری شما مسدود است یعنی چی من تازه نصب کردم و همه فرماشو پر کردم

  8. سلام.من از قبل عید آخرای دی ماه درخواست تغییر کاربری دادم گفتن تماس میگیریم هنوز تماس نگرفتن.نه خدمات آنلاین پاسخگو هست نه شرکت.من پنج سال پیش یه سال باموتور تو اسنپ بودم بعدشم رفتم مدارکمو با سفته هامو تحویل گرفتم درخواست غیر فعالی هم دادم اسنپ باکس غیر فعالم کرد.الان واقعا باید چیکار کنم؟چند ماهه منتظرم زنگ بزنن بتونم با ماشین تو اسنپ کار کنم ولی هیچکس هیچ کاری انجام نمیده.لطفا جواب بدید

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00