
باشگاه رانندگان از تمام مسیرها و امکانات موجود برای پاسخگویی به کاربران راننده استفاده میکند تا این عزیزان در هر ساعت از شبانه در کمترین زمان ممکن به پاسخ سوالات خود برسند.
وبسایت باشگاه رانندگان اسنپ یکی از مهمترین مراجع اطلاعرسانی اخبار و خدمات باشگاه رانندگان ویژه کاربران راننده است. کابران راننده با مراجعه به این وب سایت در جریان آخرین اخبار و اطلاعات مرتبط با تسهیلات باشگاه قرار میگیرند. همچنین محتوای آموزشی و ویدیویی نیز بخش مهمی از مطلب سایت را تشکیل میدهد.
پشتیبانی آنلاین سریعترین روش برای ارتباط با کارشناسان اسنپ است. در مرحله اول بهرهبرداری از پشتیبانی آنلاین، شما کاربران راننده میتوانید سوالات و مشکلات خود را در چهار موضوع «آموزش اپلیکیشن»، «سامانه سماس»، «نحوه استفاده از سهمیه سوخت» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان پشتیبانی اسنپ مطرح کنید.
آموزش اپلیکیشن رانندگان
کاربران راننده از این بعد میتوانند سوالات و مشکلات خود در ارتباط با اپلیکیشن کاربران راننده را در هر ساعت شبانهروز در پشتیبانی آنلاین باشگاه رانندگان اسنپ دنبال کنند. ویدیوهای آموزشی و مطالب کمکی میتواند شما کاربران راننده را برای رفع مشکل یاری کند.
برای استفاده از این قابلیت کافی است پس از انتخاب پشتیبانی آنلاین، موضوع پشتیبانی را روی «آموزش اپلیکیشن رانندگان» قرار دهید. کارشناسان اسنپ شما را در این رابطه همراهی خواهند کرد.
راهنمای استفاده از پشتیبانی آنلاین
برای استفاده از این خدمات کافی است در صفحه اصلی سایت، گزینه پشتیبانی آنلاین را در سمت چپ سایت انتخاب کنید.
در صفحه جدید، نام و نام خانوادگی خود و شماره تماس اسنپی خود را (شمارهای که با آن در اسنپ ثبتنام کردهاید) وارد کنید. کارشناسان پشتیبانی اسنپ بلافاصله پس از طرح موضوع از جانب شما اقدام به پاسخگویی خواهند کرد.

پس از تکمیل مشخصات، گغتوگو با کارشناسان آغاز میشود 
سوالاتی که کارشناسان در ارتباط با آنها پاسخگوی شما هستند 
گزینه پشتیبانی آنلاین در سمت چپ قرار دارد
کاربران راننده عزیز، توجه داشته باشید در حال حاضر شما میتوانید سوالات خود را در ارتباط با سه موضوع «سامانه سماس»، «آموزش اپلیکیشن» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان اسنپ مطرح کنید.




سلام خسته نباشید بنده بیشترین بازخورد مثبتم رفتار محترمانه بوده و امتیازم تا به حال از ۴/۸۲ به پایین نیومده از دیروز صبح یعنی ۴۸ ساعته مسدود شدم بخاطر یک شکایت از طرف مسافری که منو متهم به فحاشی کرده در حالی که من اصلا این مسافر رو ندیدم بخدا ایشون به من زنگ زدن با لحنه بسیار بدی به من بدو بیراه گفتن و شاکی بودن که چرا تو که پراید داری قبول کردی و شکایت هم کردن که بنده بهشون فحاشی و داستان برعکس گزارش کردن ،،اخه اگه من بی ادب و بد دهن بودم حداقل باید یه مورد دیگه ام پیدا بشه تو سابقم؟! ۷ بار به پشتیبانی گزارش دادم اما میگن صبر کن تا تصمیم بگیرن بخدا اگه یه ساعت کار نکنم زندگیم بهم میریزه الان ۴۸ ساعته زل زدم به برنامه با باز بشه اما نشد ک نشد
سلام وقت بخیر
بنده الان با باتری تخفیفی که باشگاه اسنپ در نظر گرفته بود تماس گرفتم
۱ . گفتن ارسال برای صبا باتری نداریم
۲. سر باتری ریگان فعلا موجود نیست
۳ . قیمتی که در باشگاه اسنپ زده ۴۰۰ میباشد ولی قیمتی که اونها میدن ۴۱۳ هست
میگم ما سهند هستیم میگه ما به هیچ عنوان نمیتونیم ارسال کنیم مگر اینکه بدم پیک بیاره با هزینه خودتون
این کجاش تخفیفه یا امتیاز ؟؟؟؟!
لطفا رسیدگی کنید…….
باعرض سلام وخسته نباشید بنده راننده اسنپ هستم ولی متاسفانه امروز خواستم پنل باز کنم کار کنم دیدم پنل بنده مسدود شده لطفا راهنمایی کنین
پلاک ماشینو ثبت کردم بعد سه روز پیام دادید ثیت نشد دلیشم بفرمایین تصحیح کنم ممنونم
سلام پلاک ماشینو سه روزه ثبت کردم الان پیام دادید ثبت نرسید به عنوان همکار دلیلشم بفرمایین لااقل تصحیح کنم ممنونم
۸
باز خدا شکر که اسنپ هست به خدا.
از هروی تا دولاب ۲۷ هزار تومان
بنده چون مجبورم چاره ندارم ولی نامردیه
چند ماهه میخوام وانت ثبت نام کنم مراحلش رو هم انجام دادم ولی هنوز خبری نشده
سلام من چطور باید متوجه بشم تغییر کاربری حسابم انجام شده یا نه