اخبار اسنپ

خدمات پشتیبانی آنلاین در سایت باشگاه رانندگان اسنپ

باشگاه رانندگان از تمام مسیرها و امکانات موجود برای پاسخگویی به کاربران راننده استفاده می‌کند تا این عزیزان در هر ساعت از شبانه در کمترین زمان ممکن به پاسخ سوالات خود برسند.

وب‌سایت باشگاه رانندگان اسنپ یکی از مهمترین مراجع اطلاع‌رسانی اخبار و خدمات باشگاه رانندگان ویژه کاربران راننده است. کابران راننده با مراجعه به این وب سایت در جریان آخرین اخبار و اطلاعات مرتبط با تسهیلات باشگاه قرار می‌گیرند. همچنین محتوای آموزشی و ویدیویی نیز بخش مهمی از مطلب سایت را تشکیل می‌دهد.

پشتیبانی آنلاین سریع‌ترین روش برای ارتباط با کارشناسان اسنپ است. در مرحله اول بهره‌برداری از پشتیبانی آنلاین، شما کاربران راننده می‌توانید سوالات و مشکلات خود را در چهار موضوع «آموزش اپلیکیشن»، «سامانه سماس»، «نحوه استفاده از سهمیه سوخت» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان پشتیبانی اسنپ مطرح کنید.

آموزش اپلیکیشن رانندگان

کاربران راننده از این بعد می‌توانند سوالات و مشکلات خود در ارتباط با اپلیکیشن کاربران راننده را در هر ساعت شبانه‌روز در پشتیبانی آنلاین باشگاه رانندگان اسنپ دنبال کنند. ویدیوهای آموزشی و مطالب کمکی می‌تواند شما کاربران راننده را برای رفع مشکل یاری کند.

برای استفاده از این قابلیت کافی است پس از انتخاب پشتیبانی آنلاین، موضوع پشتیبانی را روی «آموزش اپلیکیشن رانندگان» قرار دهید. کارشناسان اسنپ شما را در این رابطه همراهی خواهند کرد.

راهنمای استفاده از پشتیبانی آنلاین

برای استفاده از این خدمات کافی است در صفحه اصلی سایت، گزینه پشتیبانی آنلاین را در سمت چپ سایت انتخاب کنید.

در صفحه جدید، نام و نام خانوادگی خود و شماره تماس اسنپی خود را (شماره‌ای که با آن در اسنپ ثبت‌نام کرده‌اید) وارد کنید. کارشناسان پشتیبانی اسنپ بلافاصله پس از طرح موضوع از جانب شما اقدام به پاسخگویی خواهند کرد.

کاربران راننده عزیز، توجه داشته باشید در حال حاضر شما می‌توانید سوالات خود را در ارتباط با سه موضوع «سامانه سماس»، «آموزش اپلیکیشن» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان اسنپ مطرح کنید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

نوشته‌های مشابه

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۲,۱۰۸ دیدگاه)

  1. سلام وقتتون بخیر من ۵ماهی میشه بخاطر یه شکایت مسدود دائم شدم هرچی هم زنگ میزنم رسیدگی نمیشه فقط میگن ثبت میکنم اگه امکانش هست دوباره فعال بشم ممنون واقعا بیکار شدم

  2. سلام برای وام ۵ میلیونی سوال داشتم امروز با من تماس گرفتن که وارد سایت بانک بشم و اعتبار سنجی کنم منم وارد شدم و اعتبار سنجی شدم کی شرکت سفته های مارو به بانک ارایه می ده

  3. سلام من با موتورم تو اسنپ ثبت نام کردم میشه تو اسنپ فود هم ثبت نام کنم که ۲تا حساب داشته باشم یا اینکه با یک موتور ۲ بار ثبت نام کنم

  4. سلام من ماشینمو عوض کردم
    اسنپ حساب دارم ولی شماره پلاکم عوض شده هنگام ویرایش مشخصات خودرو باید عکس از کارت ماشین بفرستم اما کارت ماشینم هنوز نیومده برگ سبز هم دستم نیست الان میخوام سرویس برم اما نمیتونم

  5. سلام من در این اوضاع و با این خرج ها فعلا کار ندارم و حساب کاربری من بخاطر یک سفر فیک از سال پیش مسدود شده و هرچی به پشتیبانی تماس میگیریم کاری نمیکنن واسم لطفاً باز کنید خیلی سخته حداقل یک فرصت بدین غیر ماشین چیزی دیگ ندارم

  6. سلام چرا میزنه موقعیت یاب خاموش
    در صورتی که روشنه و اسنپ باکس برام سفارش میاد
    اصلا صفحه باز نمیکنه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00