
باشگاه رانندگان از تمام مسیرها و امکانات موجود برای پاسخگویی به کاربران راننده استفاده میکند تا این عزیزان در هر ساعت از شبانه در کمترین زمان ممکن به پاسخ سوالات خود برسند.
وبسایت باشگاه رانندگان اسنپ یکی از مهمترین مراجع اطلاعرسانی اخبار و خدمات باشگاه رانندگان ویژه کاربران راننده است. کابران راننده با مراجعه به این وب سایت در جریان آخرین اخبار و اطلاعات مرتبط با تسهیلات باشگاه قرار میگیرند. همچنین محتوای آموزشی و ویدیویی نیز بخش مهمی از مطلب سایت را تشکیل میدهد.
پشتیبانی آنلاین سریعترین روش برای ارتباط با کارشناسان اسنپ است. در مرحله اول بهرهبرداری از پشتیبانی آنلاین، شما کاربران راننده میتوانید سوالات و مشکلات خود را در چهار موضوع «آموزش اپلیکیشن»، «سامانه سماس»، «نحوه استفاده از سهمیه سوخت» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان پشتیبانی اسنپ مطرح کنید.
آموزش اپلیکیشن رانندگان
کاربران راننده از این بعد میتوانند سوالات و مشکلات خود در ارتباط با اپلیکیشن کاربران راننده را در هر ساعت شبانهروز در پشتیبانی آنلاین باشگاه رانندگان اسنپ دنبال کنند. ویدیوهای آموزشی و مطالب کمکی میتواند شما کاربران راننده را برای رفع مشکل یاری کند.
برای استفاده از این قابلیت کافی است پس از انتخاب پشتیبانی آنلاین، موضوع پشتیبانی را روی «آموزش اپلیکیشن رانندگان» قرار دهید. کارشناسان اسنپ شما را در این رابطه همراهی خواهند کرد.
راهنمای استفاده از پشتیبانی آنلاین
برای استفاده از این خدمات کافی است در صفحه اصلی سایت، گزینه پشتیبانی آنلاین را در سمت چپ سایت انتخاب کنید.
در صفحه جدید، نام و نام خانوادگی خود و شماره تماس اسنپی خود را (شمارهای که با آن در اسنپ ثبتنام کردهاید) وارد کنید. کارشناسان پشتیبانی اسنپ بلافاصله پس از طرح موضوع از جانب شما اقدام به پاسخگویی خواهند کرد.

پس از تکمیل مشخصات، گغتوگو با کارشناسان آغاز میشود 
سوالاتی که کارشناسان در ارتباط با آنها پاسخگوی شما هستند 
گزینه پشتیبانی آنلاین در سمت چپ قرار دارد
کاربران راننده عزیز، توجه داشته باشید در حال حاضر شما میتوانید سوالات خود را در ارتباط با سه موضوع «سامانه سماس»، «آموزش اپلیکیشن» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان اسنپ مطرح کنید.




سلام حساب کاربری بنده بسته شده به خاطر امتیاز کم ولی تا کنون دو الی سه بار ازمونه دادم وهمه ر درستانجام دآدم ولی حسابم باز نشده است لطفا پیگیری فرمایید
درود بر شما وقتتون خوش
من بیش از ی ساله که بلاکم
ماهی چند بار تماس گرفتم
و همیشه جواب دادن که از دفتر ثبتنام با شما تماس میگیرن
ولی تا حالا این اتفاق نیافتاده
چیکار باید بکنم؟؟
بازم سلام همچنان درانتظاراسنپ که شایدبه خواهد جواب این بنده هقیربده چرافقط چراجواب نمی دهد فقط پشتبانی انلان انم الحمداله جواب این عکس بفرس بازهم اونم همه هیچ
با سلام خدمت مسوولین و کارکنان اسنپ
من در تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ سفری انجام دادم که از تخلف آن آگاه نبودم
پدرم میخاست به مقصدی برود و با اطلاع از اینکه من در ناوگان اسنپ فعال هستم این سفر را از من درخواست کرد
من ایشان را به مقصد بردم و بعد از ساعاتی برگشتم.
و اصلا از این موضوع اگاه نبودم که این کار من تخلف و سفر از پیش تعیین شده است
به همین دلیل صبح روز بعد حساب کاربری ام غیر فعال شد
از اسنپ درخواست عفو و بخشش را دارم چرا که من کاربر چندین ساله ی اسنپ هستم و به هیچ عنوان این سفر عمدی نبود.
امیدوارم اسنپ بزرگواری کند تامین معیشت زندگی من فقط از اسنپ بود.
سلام چرا برای گوشی ایفون باید استراگ بگیرم برنامه رایگان نمی کنین
برای من کد اسنپ رانندگان نمیاد
سلام روزتان بخیر من یک هفته هست ثبت نام کردم ولی کد برای من نیومده که وارد برنامه اسنپ رانندگان شوم ممنون میشم پیگیری کنید
شکایتم و چطوری باید برطرف کنم
سلام
برای تغییر اسنپ ماشین با موتور باید چیکار کنم
میخوام اسنپ فود فعال کنم لطفا راهنمای کنید