
باشگاه رانندگان از تمام مسیرها و امکانات موجود برای پاسخگویی به کاربران راننده استفاده میکند تا این عزیزان در هر ساعت از شبانه در کمترین زمان ممکن به پاسخ سوالات خود برسند.
وبسایت باشگاه رانندگان اسنپ یکی از مهمترین مراجع اطلاعرسانی اخبار و خدمات باشگاه رانندگان ویژه کاربران راننده است. کابران راننده با مراجعه به این وب سایت در جریان آخرین اخبار و اطلاعات مرتبط با تسهیلات باشگاه قرار میگیرند. همچنین محتوای آموزشی و ویدیویی نیز بخش مهمی از مطلب سایت را تشکیل میدهد.
پشتیبانی آنلاین سریعترین روش برای ارتباط با کارشناسان اسنپ است. در مرحله اول بهرهبرداری از پشتیبانی آنلاین، شما کاربران راننده میتوانید سوالات و مشکلات خود را در چهار موضوع «آموزش اپلیکیشن»، «سامانه سماس»، «نحوه استفاده از سهمیه سوخت» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان پشتیبانی اسنپ مطرح کنید.
آموزش اپلیکیشن رانندگان
کاربران راننده از این بعد میتوانند سوالات و مشکلات خود در ارتباط با اپلیکیشن کاربران راننده را در هر ساعت شبانهروز در پشتیبانی آنلاین باشگاه رانندگان اسنپ دنبال کنند. ویدیوهای آموزشی و مطالب کمکی میتواند شما کاربران راننده را برای رفع مشکل یاری کند.
برای استفاده از این قابلیت کافی است پس از انتخاب پشتیبانی آنلاین، موضوع پشتیبانی را روی «آموزش اپلیکیشن رانندگان» قرار دهید. کارشناسان اسنپ شما را در این رابطه همراهی خواهند کرد.
راهنمای استفاده از پشتیبانی آنلاین
برای استفاده از این خدمات کافی است در صفحه اصلی سایت، گزینه پشتیبانی آنلاین را در سمت چپ سایت انتخاب کنید.
در صفحه جدید، نام و نام خانوادگی خود و شماره تماس اسنپی خود را (شمارهای که با آن در اسنپ ثبتنام کردهاید) وارد کنید. کارشناسان پشتیبانی اسنپ بلافاصله پس از طرح موضوع از جانب شما اقدام به پاسخگویی خواهند کرد.

پس از تکمیل مشخصات، گغتوگو با کارشناسان آغاز میشود 
سوالاتی که کارشناسان در ارتباط با آنها پاسخگوی شما هستند 
گزینه پشتیبانی آنلاین در سمت چپ قرار دارد
کاربران راننده عزیز، توجه داشته باشید در حال حاضر شما میتوانید سوالات خود را در ارتباط با سه موضوع «سامانه سماس»، «آموزش اپلیکیشن» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان اسنپ مطرح کنید.




کاربری۰مسدودشده۰چکار۰بگنم۰تا۰باز۰شود۰متشکرم
سلام وقت بخیر
من مسدود شده ام لطفا راهنمایی کنید
سلام من ثبت نام قبلا کردم سواری دراسنپ اما میخوام لغو کنم ووانت باررمو جایگزین کنم چطور انجام بدم ممنون از راهنمای تون
سلام حسین قره علیوند هستم یک هفته میشه ک حسابم و مسدود کردید هر کاری میکنم وصل نمیشه چرا درست منو راهنمایی نمیکنید
سلام خسته نباشید من پارسال عید یه مسافر داشتم که پول فراموش کرده بود بیاره و بعدش رفت خونه گویا به یک نفر بدهکاری داشته طرفم رفته در خونشو دادو بیداد این بنده خدا فکر کرده بود منم زنگ زده شرکت گفته بود و منو یکسال الان بلاک کردن من آدرسی ندارم حتی با همون مسافر رفتم دادگاه نامه گرفتم که اصلا ربطی به من نداشته ولی نمیدونم نامه رو باید به کجا بفرستم.الان یکسال بیکارم بیخود سر یه سوء تفاهم شرکت منو بلاک کرد ما شهرستان بروجرد هستیم و دفتر اسنپ نداره شهرمون که بتونم برم از حق خودم دفاع کنم مسیرمم تهران نمیوفته که برم دفتر لطفا شما برام درستش کنید من نامه از قاضی دارم.
رضامعظمی گودرزی
کد ملی :۴۱۲۰۲۸۳۷۷۱
سلام
لطفا بفرمایید بعد از گرفتن ماشین از اسنپ اگر تو مسیر بخواهیم برای خرید توقف داشته باشیم به چه شکل هست
یک هفته دارم تلاش میکنم وصل بشم به پشتیبانی همش میگه کارشناسان درحال پاسخگویی هستند بعدا کارتونو انجام بدید این شرکت باید ۲۰نیرو اضافه کنه برا پاسخگویی
سلام مسدود شدهاست تاکسی خریدم نمیتونم کارت هوشمند روابط کنم
تعقیر عکس پروفایل دارم
۹