اخبار اسنپ

خدمات پشتیبانی آنلاین در سایت باشگاه رانندگان اسنپ

باشگاه رانندگان از تمام مسیرها و امکانات موجود برای پاسخگویی به کاربران راننده استفاده می‌کند تا این عزیزان در هر ساعت از شبانه در کمترین زمان ممکن به پاسخ سوالات خود برسند.

وب‌سایت باشگاه رانندگان اسنپ یکی از مهمترین مراجع اطلاع‌رسانی اخبار و خدمات باشگاه رانندگان ویژه کاربران راننده است. کابران راننده با مراجعه به این وب سایت در جریان آخرین اخبار و اطلاعات مرتبط با تسهیلات باشگاه قرار می‌گیرند. همچنین محتوای آموزشی و ویدیویی نیز بخش مهمی از مطلب سایت را تشکیل می‌دهد.

پشتیبانی آنلاین سریع‌ترین روش برای ارتباط با کارشناسان اسنپ است. در مرحله اول بهره‌برداری از پشتیبانی آنلاین، شما کاربران راننده می‌توانید سوالات و مشکلات خود را در چهار موضوع «آموزش اپلیکیشن»، «سامانه سماس»، «نحوه استفاده از سهمیه سوخت» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان پشتیبانی اسنپ مطرح کنید.

آموزش اپلیکیشن رانندگان

کاربران راننده از این بعد می‌توانند سوالات و مشکلات خود در ارتباط با اپلیکیشن کاربران راننده را در هر ساعت شبانه‌روز در پشتیبانی آنلاین باشگاه رانندگان اسنپ دنبال کنند. ویدیوهای آموزشی و مطالب کمکی می‌تواند شما کاربران راننده را برای رفع مشکل یاری کند.

برای استفاده از این قابلیت کافی است پس از انتخاب پشتیبانی آنلاین، موضوع پشتیبانی را روی «آموزش اپلیکیشن رانندگان» قرار دهید. کارشناسان اسنپ شما را در این رابطه همراهی خواهند کرد.

راهنمای استفاده از پشتیبانی آنلاین

برای استفاده از این خدمات کافی است در صفحه اصلی سایت، گزینه پشتیبانی آنلاین را در سمت چپ سایت انتخاب کنید.

در صفحه جدید، نام و نام خانوادگی خود و شماره تماس اسنپی خود را (شماره‌ای که با آن در اسنپ ثبت‌نام کرده‌اید) وارد کنید. کارشناسان پشتیبانی اسنپ بلافاصله پس از طرح موضوع از جانب شما اقدام به پاسخگویی خواهند کرد.

کاربران راننده عزیز، توجه داشته باشید در حال حاضر شما می‌توانید سوالات خود را در ارتباط با سه موضوع «سامانه سماس»، «آموزش اپلیکیشن» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان اسنپ مطرح کنید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

نوشته‌های مشابه

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۲,۱۰۸ دیدگاه)

  1. سلام وقت بخیر رمز کارتم رو چندبار زدم میگه اشتباهه.رفتم پیگیری کردم میگن با پشتیبانی سماس باید پیگیری کنید زنگ میزم میگن ب ما مربوط نیس با پشتیبانی تماس بگیرید شماره پشتبانی رو میدین لطفا

  2. سلام خسته نباشید من گوشی هانر داشتم و زمانی که برنامه اسنپ رو نصب کردم هر کاری میکردم اجرا نمیشد. تا اینکه خدمات گوگل پلی رو بروزرسانی کردم درست شد اما یه مشکلی داشت اینکه مکان یاب گاهی اوقات پرش داشت و هنگام سفر مرا نقطه ای دیگه از شهر نشون میداد و پایان سفر میزدم باز مکان و اینترنت را خاموش روشن میکردم درست میشد و سیستم مرا به علت سفر تقلبی مسدود دائم کرده لطفا کمکم کنید بیکارم بچه دومم تو راهه خیلی ناراحتم بی گناه مسدود شدم کمکم کنید لطفا. با تشکر از عوامل اسنپ

  3. سلام چرا راننده شما از من به جای سه هزار تومان هزینه سفر نه هزار تومان هزینه سفر را دریافت کرد؟؟
    کسی هست پاسخگو باشه ؟؟

  4. سلام من راننده اسنپ مسافر با ماشین هستم میخواستم درخواست تغییر کاربری بدم و از متورم استفاده کنم و جز اسنپ مسافر واسنب باکس بدون باکس بشم باید چیکار کنم

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00