اخبار اسنپ

خدمات پشتیبانی آنلاین در سایت باشگاه رانندگان اسنپ

باشگاه رانندگان از تمام مسیرها و امکانات موجود برای پاسخگویی به کاربران راننده استفاده می‌کند تا این عزیزان در هر ساعت از شبانه در کمترین زمان ممکن به پاسخ سوالات خود برسند.

وب‌سایت باشگاه رانندگان اسنپ یکی از مهمترین مراجع اطلاع‌رسانی اخبار و خدمات باشگاه رانندگان ویژه کاربران راننده است. کابران راننده با مراجعه به این وب سایت در جریان آخرین اخبار و اطلاعات مرتبط با تسهیلات باشگاه قرار می‌گیرند. همچنین محتوای آموزشی و ویدیویی نیز بخش مهمی از مطلب سایت را تشکیل می‌دهد.

پشتیبانی آنلاین سریع‌ترین روش برای ارتباط با کارشناسان اسنپ است. در مرحله اول بهره‌برداری از پشتیبانی آنلاین، شما کاربران راننده می‌توانید سوالات و مشکلات خود را در چهار موضوع «آموزش اپلیکیشن»، «سامانه سماس»، «نحوه استفاده از سهمیه سوخت» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان پشتیبانی اسنپ مطرح کنید.

آموزش اپلیکیشن رانندگان

کاربران راننده از این بعد می‌توانند سوالات و مشکلات خود در ارتباط با اپلیکیشن کاربران راننده را در هر ساعت شبانه‌روز در پشتیبانی آنلاین باشگاه رانندگان اسنپ دنبال کنند. ویدیوهای آموزشی و مطالب کمکی می‌تواند شما کاربران راننده را برای رفع مشکل یاری کند.

برای استفاده از این قابلیت کافی است پس از انتخاب پشتیبانی آنلاین، موضوع پشتیبانی را روی «آموزش اپلیکیشن رانندگان» قرار دهید. کارشناسان اسنپ شما را در این رابطه همراهی خواهند کرد.

راهنمای استفاده از پشتیبانی آنلاین

برای استفاده از این خدمات کافی است در صفحه اصلی سایت، گزینه پشتیبانی آنلاین را در سمت چپ سایت انتخاب کنید.

در صفحه جدید، نام و نام خانوادگی خود و شماره تماس اسنپی خود را (شماره‌ای که با آن در اسنپ ثبت‌نام کرده‌اید) وارد کنید. کارشناسان پشتیبانی اسنپ بلافاصله پس از طرح موضوع از جانب شما اقدام به پاسخگویی خواهند کرد.

کاربران راننده عزیز، توجه داشته باشید در حال حاضر شما می‌توانید سوالات خود را در ارتباط با سه موضوع «سامانه سماس»، «آموزش اپلیکیشن» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان اسنپ مطرح کنید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

نوشته‌های مشابه

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۲,۱۰۸ دیدگاه)

  1. سلام من قبلا با یه شماره تلفن دیگه واسه موتور ثبت نام کردم الان ماشین خریدم حالا میخوام تبدیل کنم به ماشین با خط جدیدم نمیتونم لطفا راهنمایی کنید

  2. سلام خسته نباشین
    من امروز ی سفر داشتم و راننده باید بهم یک هزار میداد اشتباهی شده ده هزار دادا شمارشو نمیتونم پیدا کنم میشه کمکم کنین تا پول رو پس بدم؟؟

  3. سلام
    من ماشینمو عوض کردم و اطلاعاتمو ویرایش کردم چون کارت ماشینم نیومده عکس برکه تعویض پلاک گذاشتم ولی تایید نشد چیکار باید بکنم

  4. سلام اسنپم مسدود شده ب پشتیبانی تماس گرفتم گفتن ۹۹۹رو ب ۱۵۵۰پیامک کنید ولی هنوز جوابی دریافت نکردم ممنون میشم کمکم کنید

  5. اقا سلام من اسنپم مسدود شده ب پشتیبانی زنگ میزنم میگ ۹۹۹ رو ب ۱۵۵۰ پیامک کن کردم جوابی نگرفتم دوباره زنگ زدم میگ ب سایت باشگاه رانندگان برو الان اومدم شماره مو میخام بزنم تچ سایت نمیشه چیکا کنم اقا فعال کنین لطفا خاهشن

  6. سلام خسته نباشید.اسنپ من مسدود شده باید چیکار کنم هرچی میرم داخلش میزنه حساب کاربری شما مسدود شده است

  7. با سلام خدمت مسوولین و کارکنان اسنپ
    من در تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ سفری انجام دادم که از تخلف آن آگاه نبودم
    پدرم میخاست به مقصدی برود و با اطلاع از اینکه من در ناوگان اسنپ فعال هستم این سفر را از من درخواست کرد
    من ایشان را به مقصد بردم و بعد از ساعاتی برگشتم.
    و اصلا از این موضوع اگاه نبودم که این کار من تخلف و سفر از پیش تعیین شده است
    به همین دلیل صبح روز بعد حساب کاربری ام غیر فعال شد
    از اسنپ درخواست عفو و بخشش را دارم چرا که من کاربر چندین ساله ی اسنپ هستم و به هیچ عنوان این سفر عمدی نبود.
    امیدوارم اسنپ بزرگواری کند تامین معیشت زندگی من فقط از اسنپ بود.

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00