
باشگاه رانندگان از تمام مسیرها و امکانات موجود برای پاسخگویی به کاربران راننده استفاده میکند تا این عزیزان در هر ساعت از شبانه در کمترین زمان ممکن به پاسخ سوالات خود برسند.
وبسایت باشگاه رانندگان اسنپ یکی از مهمترین مراجع اطلاعرسانی اخبار و خدمات باشگاه رانندگان ویژه کاربران راننده است. کابران راننده با مراجعه به این وب سایت در جریان آخرین اخبار و اطلاعات مرتبط با تسهیلات باشگاه قرار میگیرند. همچنین محتوای آموزشی و ویدیویی نیز بخش مهمی از مطلب سایت را تشکیل میدهد.
پشتیبانی آنلاین سریعترین روش برای ارتباط با کارشناسان اسنپ است. در مرحله اول بهرهبرداری از پشتیبانی آنلاین، شما کاربران راننده میتوانید سوالات و مشکلات خود را در چهار موضوع «آموزش اپلیکیشن»، «سامانه سماس»، «نحوه استفاده از سهمیه سوخت» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان پشتیبانی اسنپ مطرح کنید.
آموزش اپلیکیشن رانندگان
کاربران راننده از این بعد میتوانند سوالات و مشکلات خود در ارتباط با اپلیکیشن کاربران راننده را در هر ساعت شبانهروز در پشتیبانی آنلاین باشگاه رانندگان اسنپ دنبال کنند. ویدیوهای آموزشی و مطالب کمکی میتواند شما کاربران راننده را برای رفع مشکل یاری کند.
برای استفاده از این قابلیت کافی است پس از انتخاب پشتیبانی آنلاین، موضوع پشتیبانی را روی «آموزش اپلیکیشن رانندگان» قرار دهید. کارشناسان اسنپ شما را در این رابطه همراهی خواهند کرد.
راهنمای استفاده از پشتیبانی آنلاین
برای استفاده از این خدمات کافی است در صفحه اصلی سایت، گزینه پشتیبانی آنلاین را در سمت چپ سایت انتخاب کنید.
در صفحه جدید، نام و نام خانوادگی خود و شماره تماس اسنپی خود را (شمارهای که با آن در اسنپ ثبتنام کردهاید) وارد کنید. کارشناسان پشتیبانی اسنپ بلافاصله پس از طرح موضوع از جانب شما اقدام به پاسخگویی خواهند کرد.
پس از تکمیل مشخصات، گغتوگو با کارشناسان آغاز میشود سوالاتی که کارشناسان در ارتباط با آنها پاسخگوی شما هستند گزینه پشتیبانی آنلاین در سمت چپ قرار دارد
کاربران راننده عزیز، توجه داشته باشید در حال حاضر شما میتوانید سوالات خود را در ارتباط با سه موضوع «سامانه سماس»، «آموزش اپلیکیشن» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان اسنپ مطرح کنید.
سلام .حسابم به خاطر ندادن سفته مسدود شده باپشتیبانی هم تماس میگیرم جوابگونیست.چطورسفته رو به دستتون برسونم که به توانم سفربگیرم.مرسی
سلام من میخوام شناسنامه ام رو بگیرم از کدوم قسمت وارد بشم ۲هفته ست درگیرم خدمات غیر حضوری نداره
سلام من ۲۰ روزه ثبت نام اینترنتی کردم تمام مدارک کامل فرستادم وثبت شد ولی هنوز فعال نشده تماسی هم با من گرفته نشده.پشتیبانی انلاین مرکز خراسان رضوی هم ۲ هفته اس که غیر فعاله لطفا اگه قرار نیست ثبت نام اینترنتی نتیجه داشته باشه بگین ما از روش دیگه ای ثبت نام کنیم
سلام من قطع شدم سرویس نمیده
سلام و درود حساب کاربری من بدلیل تایید نشدن معتمد مسدود شده در صورتیکه بنده اول ثبت نام مشخصات معتمد را تکمیل کردم لطفا بررسی بفرمایید متشکر
سلام توپشتیبانی هم جواب نگرفتم حساب کاربری مسدوده به سوالات هم جواب دادم چندین بار کاملا درست ولی هنوز مسدوده
سلام وقت بخیر عکس پروفایل چطوری میشه تغییرداد
سلام، من قطعاً فروردین ماه بیشتر از ۶۰۰ ۷۰۰ کیلومتر سفر داشتم اما در تاریخ ۷ اردیبهشت فقط ۲۶ هزار تومن اعتبار برام واریز شده، این مبلغ درسته؟
مسدود دائم شدم. اگه امکانش هست میخوام آزاد بشه
سلام، من قبلا عضو رانندگان بودم ولی مسدود شدش حساب کاربریم الان برای رفع مسدودیت چیکار کنم