اخبار اسنپ

خدمات پشتیبانی آنلاین در سایت باشگاه رانندگان اسنپ

باشگاه رانندگان از تمام مسیرها و امکانات موجود برای پاسخگویی به کاربران راننده استفاده می‌کند تا این عزیزان در هر ساعت از شبانه در کمترین زمان ممکن به پاسخ سوالات خود برسند.

وب‌سایت باشگاه رانندگان اسنپ یکی از مهمترین مراجع اطلاع‌رسانی اخبار و خدمات باشگاه رانندگان ویژه کاربران راننده است. کابران راننده با مراجعه به این وب سایت در جریان آخرین اخبار و اطلاعات مرتبط با تسهیلات باشگاه قرار می‌گیرند. همچنین محتوای آموزشی و ویدیویی نیز بخش مهمی از مطلب سایت را تشکیل می‌دهد.

پشتیبانی آنلاین سریع‌ترین روش برای ارتباط با کارشناسان اسنپ است. در مرحله اول بهره‌برداری از پشتیبانی آنلاین، شما کاربران راننده می‌توانید سوالات و مشکلات خود را در چهار موضوع «آموزش اپلیکیشن»، «سامانه سماس»، «نحوه استفاده از سهمیه سوخت» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان پشتیبانی اسنپ مطرح کنید.

آموزش اپلیکیشن رانندگان

کاربران راننده از این بعد می‌توانند سوالات و مشکلات خود در ارتباط با اپلیکیشن کاربران راننده را در هر ساعت شبانه‌روز در پشتیبانی آنلاین باشگاه رانندگان اسنپ دنبال کنند. ویدیوهای آموزشی و مطالب کمکی می‌تواند شما کاربران راننده را برای رفع مشکل یاری کند.

برای استفاده از این قابلیت کافی است پس از انتخاب پشتیبانی آنلاین، موضوع پشتیبانی را روی «آموزش اپلیکیشن رانندگان» قرار دهید. کارشناسان اسنپ شما را در این رابطه همراهی خواهند کرد.

راهنمای استفاده از پشتیبانی آنلاین

برای استفاده از این خدمات کافی است در صفحه اصلی سایت، گزینه پشتیبانی آنلاین را در سمت چپ سایت انتخاب کنید.

در صفحه جدید، نام و نام خانوادگی خود و شماره تماس اسنپی خود را (شماره‌ای که با آن در اسنپ ثبت‌نام کرده‌اید) وارد کنید. کارشناسان پشتیبانی اسنپ بلافاصله پس از طرح موضوع از جانب شما اقدام به پاسخگویی خواهند کرد.

کاربران راننده عزیز، توجه داشته باشید در حال حاضر شما می‌توانید سوالات خود را در ارتباط با سه موضوع «سامانه سماس»، «آموزش اپلیکیشن» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان اسنپ مطرح کنید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۲,۱۰۹ دیدگاه)

  1. سلام
    من چند سال پیش مدت کوتاهی تو استپ کار میکردم الان میخوام دوباره کار کنم ولی وقتی برنامه رو نصب میکنم میگه باید مدارک مثل کارت ملی و کارت ماشین بدم چطور میتونم غیر حضوری مدارک بدم

  2. سلام خسته نباشید
    بنده در ساری مشغول فعالیت اسنپی هستم
    از انجایی که در حال حاضر شرایط اجتماعی فرق میکند
    هر راننده در محدوده شهر خودش باید در زمانهای خاص کار کند
    چندین بار مسافر گرفتم از ساری به قائمشهر به صورت اسنپی بوده
    متاسفانه چندین بار پیام اخطار از طرف پلیس راه به اینجانب داده شده که چرا در محدوده شهر دیگه هستیم که ما را جریمه میکنند
    من خواهشم از شرکت اسنپ این میباشد که رانندگانی که به صورت فعال هستندامار انها را به ارگانهای ذیربط بدهند دچار مشکل خاص(جریمه) نشوند
    خواهشا مارا دریابید

  3. سلام.من به تازگی ثبت نام کردم .خواستم بدونم چه زمانی طول میکشه تا پیامک تایید و شروع به کار ارسال بشه .؟

  4. سلام ، ی فکری برا ما هم بکنید ،
    گوشیمو عوض کردم هواوی جدیدا گوگل پلی پشتیبانی نمیکنه ، اسنپ رانندگانم تا گوگل پلی نباشه باز نمیشه ، تکلیف چیه

  5. بعد از گذراند هفت خان رستم موفق به فعالیت در اسنپ باکس شدم اما بعد از گذشت ی هفته کار انروز به قصد کار از خانه بیرون زدم اما غافل از اینکه حساب کاربری من غیر فعال شده خلاصه پیگیرها در این روزای کرونایی اونم بصورت غیر حضوری بجایی نرسید تا میخوای مشکلت رو عنوان کنی اتاق چت با اپراتور شهرت بسته میشه یا کلاً جوابتو نمیده واقعا خدمات دفاتر غیر حضوری ضعیفه مخصوصا خراسان رضوی و اپراتور عزیز A.ranjbar که متاسفانه اصلا خدمات ایشان قابل توصیف نیست

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00