اخبار اسنپ

خدمات پشتیبانی آنلاین در سایت باشگاه رانندگان اسنپ

باشگاه رانندگان از تمام مسیرها و امکانات موجود برای پاسخگویی به کاربران راننده استفاده می‌کند تا این عزیزان در هر ساعت از شبانه در کمترین زمان ممکن به پاسخ سوالات خود برسند.

وب‌سایت باشگاه رانندگان اسنپ یکی از مهمترین مراجع اطلاع‌رسانی اخبار و خدمات باشگاه رانندگان ویژه کاربران راننده است. کابران راننده با مراجعه به این وب سایت در جریان آخرین اخبار و اطلاعات مرتبط با تسهیلات باشگاه قرار می‌گیرند. همچنین محتوای آموزشی و ویدیویی نیز بخش مهمی از مطلب سایت را تشکیل می‌دهد.

پشتیبانی آنلاین سریع‌ترین روش برای ارتباط با کارشناسان اسنپ است. در مرحله اول بهره‌برداری از پشتیبانی آنلاین، شما کاربران راننده می‌توانید سوالات و مشکلات خود را در چهار موضوع «آموزش اپلیکیشن»، «سامانه سماس»، «نحوه استفاده از سهمیه سوخت» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان پشتیبانی اسنپ مطرح کنید.

آموزش اپلیکیشن رانندگان

کاربران راننده از این بعد می‌توانند سوالات و مشکلات خود در ارتباط با اپلیکیشن کاربران راننده را در هر ساعت شبانه‌روز در پشتیبانی آنلاین باشگاه رانندگان اسنپ دنبال کنند. ویدیوهای آموزشی و مطالب کمکی می‌تواند شما کاربران راننده را برای رفع مشکل یاری کند.

برای استفاده از این قابلیت کافی است پس از انتخاب پشتیبانی آنلاین، موضوع پشتیبانی را روی «آموزش اپلیکیشن رانندگان» قرار دهید. کارشناسان اسنپ شما را در این رابطه همراهی خواهند کرد.

راهنمای استفاده از پشتیبانی آنلاین

برای استفاده از این خدمات کافی است در صفحه اصلی سایت، گزینه پشتیبانی آنلاین را در سمت چپ سایت انتخاب کنید.

در صفحه جدید، نام و نام خانوادگی خود و شماره تماس اسنپی خود را (شماره‌ای که با آن در اسنپ ثبت‌نام کرده‌اید) وارد کنید. کارشناسان پشتیبانی اسنپ بلافاصله پس از طرح موضوع از جانب شما اقدام به پاسخگویی خواهند کرد.

کاربران راننده عزیز، توجه داشته باشید در حال حاضر شما می‌توانید سوالات خود را در ارتباط با سه موضوع «سامانه سماس»، «آموزش اپلیکیشن» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان اسنپ مطرح کنید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۲,۱۰۹ دیدگاه)

  1. سلام من با گوشی خودم اسنپ رانندگان ثبت نام کردم پس چرا جواب تایید مدارکم هنوز نیومده الان بیشتر از یه هفته شده

  2. سلام
    من‌همیشه‌ماسک‌میزنم‌ولی‌اسنپ‌به‌خاطرماسک‌نزدن‌‌برنامه‌منوبدون‌اطلاع‌دادن‌متوقف‌کردونتونستم‌کارکنم

  3. سلام‌خسته‌نباشید‌حمید‌برزنونی‌هستم‌با‌کد‌ملی۰۷۸۰۲۹۱۲۰۴که‌مسدود‌شدم‌لطفا‌فعالم‌کنید‌سعی‌میکنم‌جبران‌کنم‌از‌لطف‌شما‌سپاسگذارم

  4. سلام برای گرفتن وام ۲ملیونی برای رانندگان اسنپ باید چیکار کنیم لطفا بابت تمام مراحل راهنمایی کنین با سپاس از شما

  5. یک سال هستش به علت تعویض خودرو برنامه من غیر فعال سده یک سال هم منتظرم تماس بگیرند بابت کارشناسی حضوری که هنوز نشده بنده یک مورد نارضایتی هم ندارم فقط خودرو عوض کردم و مدارک نداشت صفر بود نتونستم تغییر بدم ولی شما غیر فعال کردید من دفتر مراجعه کردم باید مدارک خودرو باشه اون موقی هنوز دریافت نکرده بودم که شما غیر فعال کردید و یک سال هستش تو نوبت موندیم مگه چقدر مراجعه داره که یک سال میکشه نوبت بشه این از بی قانونی هستش

  6. سلام کاربری من یک هفته است که غیر فعال شده با پشتیبانی تماس گرفتم فایل آموزشی رو برام فرستادن من هم چندین بار تا آلان تست آنلاین رو زدم ولی هنوز فعال نشده با پشتیبانی دوباره تماس گرفتم (چندین بار) میگن جواب سئوالات اشتباده دادی با نمایندگی های سطح شهر مطرح کردم حتی یکبار هم اونا برام تست زدن ولی همچنان مسدود هست لطفا اگر امکانش هست راهنمایی کنید

  7. سلام من رو خیلی یهویی و بدون هیچگونه دلیل واضح و مشخصی صرفا بخاطر اینک چند تا سفر رو لغو کردم حساب کاربریم رو مسدود کردن واقعا برای خودم جای سوال شد ک چرا و به چ دلیل قانع کننده ای ما رو مسدود دائم کردن!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00