اخبار اسنپ

خدمات پشتیبانی آنلاین در سایت باشگاه رانندگان اسنپ

باشگاه رانندگان از تمام مسیرها و امکانات موجود برای پاسخگویی به کاربران راننده استفاده می‌کند تا این عزیزان در هر ساعت از شبانه در کمترین زمان ممکن به پاسخ سوالات خود برسند.

وب‌سایت باشگاه رانندگان اسنپ یکی از مهمترین مراجع اطلاع‌رسانی اخبار و خدمات باشگاه رانندگان ویژه کاربران راننده است. کابران راننده با مراجعه به این وب سایت در جریان آخرین اخبار و اطلاعات مرتبط با تسهیلات باشگاه قرار می‌گیرند. همچنین محتوای آموزشی و ویدیویی نیز بخش مهمی از مطلب سایت را تشکیل می‌دهد.

پشتیبانی آنلاین سریع‌ترین روش برای ارتباط با کارشناسان اسنپ است. در مرحله اول بهره‌برداری از پشتیبانی آنلاین، شما کاربران راننده می‌توانید سوالات و مشکلات خود را در چهار موضوع «آموزش اپلیکیشن»، «سامانه سماس»، «نحوه استفاده از سهمیه سوخت» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان پشتیبانی اسنپ مطرح کنید.

آموزش اپلیکیشن رانندگان

کاربران راننده از این بعد می‌توانند سوالات و مشکلات خود در ارتباط با اپلیکیشن کاربران راننده را در هر ساعت شبانه‌روز در پشتیبانی آنلاین باشگاه رانندگان اسنپ دنبال کنند. ویدیوهای آموزشی و مطالب کمکی می‌تواند شما کاربران راننده را برای رفع مشکل یاری کند.

برای استفاده از این قابلیت کافی است پس از انتخاب پشتیبانی آنلاین، موضوع پشتیبانی را روی «آموزش اپلیکیشن رانندگان» قرار دهید. کارشناسان اسنپ شما را در این رابطه همراهی خواهند کرد.

راهنمای استفاده از پشتیبانی آنلاین

برای استفاده از این خدمات کافی است در صفحه اصلی سایت، گزینه پشتیبانی آنلاین را در سمت چپ سایت انتخاب کنید.

در صفحه جدید، نام و نام خانوادگی خود و شماره تماس اسنپی خود را (شماره‌ای که با آن در اسنپ ثبت‌نام کرده‌اید) وارد کنید. کارشناسان پشتیبانی اسنپ بلافاصله پس از طرح موضوع از جانب شما اقدام به پاسخگویی خواهند کرد.

کاربران راننده عزیز، توجه داشته باشید در حال حاضر شما می‌توانید سوالات خود را در ارتباط با سه موضوع «سامانه سماس»، «آموزش اپلیکیشن» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان اسنپ مطرح کنید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟
+6 نفر از این مطلب رضایت داشتند.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۲,۱۰۹ دیدگاه)

  1. سلام
    وقتتون بخیر
    شرمنده من قبلا برنامه اسنپ(راننده)با یه شماره ای نصب کرده بودم ولی دیه اون شماره رو ندارم ،برنامه رو هم حذف کرده بودم ولی الان میخوام نصب کنم میگه شماره قبلیو بزن
    لطفا راهنماییم کنین چیکار باید بکنم

  2. سلام یه ماه پیش ثبت نام میکردم نصفه موند الان میخام که وارد بشه مینویسه این کد ملی استفاده شده ممنون جواب بدین جعفری با سمند

  3. من مشکل معتمد دارم ,اسنپ موتوری هستمو حساب کاربریم مسدود شده,تو سامانه غیرحضوری هم مشکلم و مطرح کردم و مدارکمو آپلود کردم اما کسی پیگیر کارم نشد و منو راه نمایی نکرد الان دو هفته هست که حسابم مسدود شده لطفا کمکم کنید۰۹۲۲۴۹۵۸۰۳۵

  4. سلام,من دو هفته هست که حساب کاربریم مسدود شده,اسنپ موتوری هستم,تو سامانه غیر حضوری هم که اسنپ اعلام کرده رفتم و مشکلم که گویا در رابطه با معتمده رو بازگو کردم و مدارکم رو هم آپلود کردم,اما الان دو هفته میگذره و کسی پیگیر مشکلم نشده و راه حلی هم به من ندادند که چیکار باید بکنم,لطفا شما کمکم کنید,شماره اسنپی من هست ۰۹۲۲۴۹۵۸۰۳۵

  5. سلام وقت بخیر.من از هفته پیش حساب کاربریم مسدود شده و هرچی تلاش کردم با همکاران و پشتیبانی تماس گرفتم موفق نشدم میشم لطفا پیگیری کنید.ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00