اخبار اسنپ

خدمات پشتیبانی آنلاین در سایت باشگاه رانندگان اسنپ

باشگاه رانندگان از تمام مسیرها و امکانات موجود برای پاسخگویی به کاربران راننده استفاده می‌کند تا این عزیزان در هر ساعت از شبانه در کمترین زمان ممکن به پاسخ سوالات خود برسند.

وب‌سایت باشگاه رانندگان اسنپ یکی از مهمترین مراجع اطلاع‌رسانی اخبار و خدمات باشگاه رانندگان ویژه کاربران راننده است. کابران راننده با مراجعه به این وب سایت در جریان آخرین اخبار و اطلاعات مرتبط با تسهیلات باشگاه قرار می‌گیرند. همچنین محتوای آموزشی و ویدیویی نیز بخش مهمی از مطلب سایت را تشکیل می‌دهد.

پشتیبانی آنلاین سریع‌ترین روش برای ارتباط با کارشناسان اسنپ است. در مرحله اول بهره‌برداری از پشتیبانی آنلاین، شما کاربران راننده می‌توانید سوالات و مشکلات خود را در چهار موضوع «آموزش اپلیکیشن»، «سامانه سماس»، «نحوه استفاده از سهمیه سوخت» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان پشتیبانی اسنپ مطرح کنید.

آموزش اپلیکیشن رانندگان

کاربران راننده از این بعد می‌توانند سوالات و مشکلات خود در ارتباط با اپلیکیشن کاربران راننده را در هر ساعت شبانه‌روز در پشتیبانی آنلاین باشگاه رانندگان اسنپ دنبال کنند. ویدیوهای آموزشی و مطالب کمکی می‌تواند شما کاربران راننده را برای رفع مشکل یاری کند.

برای استفاده از این قابلیت کافی است پس از انتخاب پشتیبانی آنلاین، موضوع پشتیبانی را روی «آموزش اپلیکیشن رانندگان» قرار دهید. کارشناسان اسنپ شما را در این رابطه همراهی خواهند کرد.

راهنمای استفاده از پشتیبانی آنلاین

برای استفاده از این خدمات کافی است در صفحه اصلی سایت، گزینه پشتیبانی آنلاین را در سمت چپ سایت انتخاب کنید.

در صفحه جدید، نام و نام خانوادگی خود و شماره تماس اسنپی خود را (شماره‌ای که با آن در اسنپ ثبت‌نام کرده‌اید) وارد کنید. کارشناسان پشتیبانی اسنپ بلافاصله پس از طرح موضوع از جانب شما اقدام به پاسخگویی خواهند کرد.

کاربران راننده عزیز، توجه داشته باشید در حال حاضر شما می‌توانید سوالات خود را در ارتباط با سه موضوع «سامانه سماس»، «آموزش اپلیکیشن» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان اسنپ مطرح کنید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

نوشته‌های مشابه

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۲,۱۰۸ دیدگاه)

    1. سلام علیرضا جان

      برای بررسی دقیق تر این موضوع با همکاران ما در مرکز تماس به شماره ۰۲۱۴۱۸۴۹۰۰۰ تماس بگیرید

    1. سلام جواد جان

      با توجه به سیاست های شرکت اپل فعلا استفاده از گوشی های اندروید توصیه میشه

  1. سلام راننده اسنپ هستم شماره قبلی که اسنپ کارمیکردم تغییر کرده الان اسنپم باز نمیشه راهنمایی کنید ممنون

  2. سلام خسته نباشید میخواهم شماره اسنپی خودم رو به شماره ۰۹۱****۱تغییر بدم چون وقتی بابت اسنپ شماره خودمو روشن وآنلاین میگزارم متاسفانه تعداد زتگهایی که با من تماس میگیرن زیاد واین حرکت باعث به خطر افتادن جان منو مسافرین به خطر میفته لطفا شماره اسنپی رو تغییر بدین

  3. سلام الان من پلاک ماشینم تهرانه ولی ساکن کرج هستم و اگه مسافر بسمت تهران بیارم و در برگشت بسمت کرج جلوی من رو میگیرن چون ایست بازرسی توسط پرسنل راهنمایی و رانندگی و پرسنل نیروی انتظامی چگونه از ایست بازرسی رد بشم چون ۱ماه ماشین میخوابه و ۵۰۰ هزار تومان جریمه میشم چه راهکاری اسنپ ارائه میده

    1. سلام مسعود جان

      اختصاص اعتبار سهمیه سوخت به کاربران راننده در تاکسی‌های اینترنتی بر اساس پیمایش هفتگی صورت می‌گیرد. هر کاربر راننده‌ای که در هفته حداقل ۴۷ کیلومتر پیمایش داشته باشد، واجد شرایط دریافت این اعتبار خواهد بود. و نیازی به ثبت نام نیست

  4. سلام من پلاک ماشینمو عوض کردم ولی بدلیل شکستگی پا نتونستم برم دفتر الان ک سرویس میگیرم مسافرا شک میکنن باید چکار کنم

    1. سلام عبدالله جان

      در صورتی که درخواستی مرتبط با تغییر مشخصات دارید مدارک زیر را به تلگرام شهر خود ارسال کنید:
      عکس سلفی کاربر راننده
      تصویر کارت ملی کاربر راننده
      تصویر گواهینامه
      پشت و روی کارت ماشین یا سند سبز خودرو
      بیمه‌نامه شخص ثالث
      برگه معاینه فنی برای خودروهایی با عمر بیش از ۴ سال
      کارنامه یا رسید تعویض آن برای دارندگان تاکسی

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00