اخبار اسنپ

خدمات پشتیبانی آنلاین در سایت باشگاه رانندگان اسنپ

لیگ نوروزی

باشگاه رانندگان از تمام مسیرها و امکانات موجود برای پاسخگویی به کاربران راننده استفاده می‌کند تا این عزیزان در هر ساعت از شبانه در کمترین زمان ممکن به پاسخ سوالات خود برسند.

وب‌سایت باشگاه رانندگان اسنپ یکی از مهمترین مراجع اطلاع‌رسانی اخبار و خدمات باشگاه رانندگان ویژه کاربران راننده است. کابران راننده با مراجعه به این وب سایت در جریان آخرین اخبار و اطلاعات مرتبط با تسهیلات باشگاه قرار می‌گیرند. همچنین محتوای آموزشی و ویدیویی نیز بخش مهمی از مطلب سایت را تشکیل می‌دهد.

پشتیبانی آنلاین سریع‌ترین روش برای ارتباط با کارشناسان اسنپ است. در مرحله اول بهره‌برداری از پشتیبانی آنلاین، شما کاربران راننده می‌توانید سوالات و مشکلات خود را در چهار موضوع «آموزش اپلیکیشن»، «سامانه سماس»، «نحوه استفاده از سهمیه سوخت» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان پشتیبانی اسنپ مطرح کنید.

آموزش اپلیکیشن رانندگان

کاربران راننده از این بعد می‌توانند سوالات و مشکلات خود در ارتباط با اپلیکیشن کاربران راننده را در هر ساعت شبانه‌روز در پشتیبانی آنلاین باشگاه رانندگان اسنپ دنبال کنند. ویدیوهای آموزشی و مطالب کمکی می‌تواند شما کاربران راننده را برای رفع مشکل یاری کند.

برای استفاده از این قابلیت کافی است پس از انتخاب پشتیبانی آنلاین، موضوع پشتیبانی را روی «آموزش اپلیکیشن رانندگان» قرار دهید. کارشناسان اسنپ شما را در این رابطه همراهی خواهند کرد.

راهنمای استفاده از پشتیبانی آنلاین

برای استفاده از این خدمات کافی است در صفحه اصلی سایت، گزینه پشتیبانی آنلاین را در سمت چپ سایت انتخاب کنید.

در صفحه جدید، نام و نام خانوادگی خود و شماره تماس اسنپی خود را (شماره‌ای که با آن در اسنپ ثبت‌نام کرده‌اید) وارد کنید. کارشناسان پشتیبانی اسنپ بلافاصله پس از طرح موضوع از جانب شما اقدام به پاسخگویی خواهند کرد.

کاربران راننده عزیز، توجه داشته باشید در حال حاضر شما می‌توانید سوالات خود را در ارتباط با سه موضوع «سامانه سماس»، «آموزش اپلیکیشن» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان اسنپ مطرح کنید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۲,۱۰۹ دیدگاه)

  1. سلام خسته نباشد ماشین بند مسقف درخواست مجبورم لغو کنم چون وسایل ارتفاع داشته باش جا نمیشه والان کاربربنده مسدود لطفاً راهنمای کندیا فعالم کنید ممنون

  2. سلام
    من خودرو رو تغییر دادم و انجام شده.
    اما بیمه ثالث و معاینه فنی ماشین قبلیم تو سیستم مونده و تغییر نکرده. یعنی اصلا برا تغییر خودرو عکس بیمه و معاینه رو نمیخواد
    چکار کنم؟ پشتیبانی آنلاین از کجا باید پیدا کرد؟

  3. سلام حساب من مسدود شده با پشتیبانی تماس گرفتم واسم لینک فرستادن ولی نمی تونم وارد پشتیبانی آنلاین شم

  4. با سلام از تاریخ بیست و یکم فروردین کمیسین سفر های اینجانب از ۵ درصد به ۱۶ درصد افزایش یافت در صورتی که هنوز برچسب های تبلیغاتی سبز رنگ اسنپ روی ماشینم موجود میباشد ودر تاریخ هجدهم فروردین ۱۴۰۰ عکس از کارت ملی و ماشین با برچسب ها برای باشگاه رانندگان ارسال کردم ولی هیچ نوع پیگیری صورت نگرفته و همچنان کمیسینم مانند بقیه رانندگان ۱۶ درصد میباشد خواهشا این مورد را برایم پیگیری کنید الان هم مجددا عکس میفرستم.لازم به ذکز است که شماره ی اسنپی سابقم ۰۹۰۲۴۱۵۴۶۰۱ میباشد

  5. سلام
    من دو سال پیش ثبت نام کردم
    مدارکم کامل تحویل داده بودم
    الان می‌خوام فعالیتم رو دوباره شروع کنم
    شماره موبایلم تغییر کرده
    چکار کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00